Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
1zvqw3r.jpg

Deze is van de posingmeeting gisteren!

• Topic Starter Topic Starter
Zondag staan ze erop

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een stel ectos op een rij :D

Ecto of niet ze moeten dezelfde hel doorstaan die voorbereiding heet...respect dus!

Klopt iedereen moet er doorheen en op dit moment kan alles nog diegenen die er nu niet uitzien kunnen zomaar hun klasse winnen.Ik moet mijn klasse winnen daar doe ik het voor top 3 tevreden lager niet

Klopt iedereen moet er doorheen en op dit moment kan alles nog diegenen die er nu niet uitzien kunnen zomaar hun klasse winnen.Ik moet mijn klasse winnen daar doe ik het voor top 3 tevreden lager niet

voor hoeveel % vet ga je op de cup Jesse?

voor hoeveel % vet ga je op de cup Jesse?

Kijk ik ga ervoor om de 3% te halen.Dat moet ook zeker de richtlijn zijn.Mijn coach wil ook dat het naar 3% gaat dus hij wil alles op alles zetten en ik wil dat ook.De meeste zullen voor 4-5% gaan en ook dat is een reden om naar de 3% procent te gaan het zijn de kleine dingen die je maken on stage.Dus vandaar dat er ook veel tijd in mijn posing gaat zitten heel veel een uur per dag minimaal de laatste 6-7weken.En omdat ik op dit moment voor mijn lengte de massa niet kan laten zien dus wil ik op zijn minst zeer goede definitie laten zien en uitstekend poseren.Daar ga ik mijn punten pakken en ik wil op zn minst mijn klasse winnen dat moet gewoon.Top3 tevreden maar minder niet.

Kijk ik ga ervoor om de 3% te halen.Dat moet ook zeker de richtlijn zijn.Mijn coach wil ook dat het naar 3% gaat dus hij wil alles op alles zetten en ik wil dat ook.De meeste zullen voor 4-5% gaan en ook dat is een reden om naar de 3% procent te gaan het zijn de kleine dingen die je maken on stage.Dus vandaar dat er ook veel tijd in mijn posing gaat zitten heel veel een uur per dag minimaal de laatste 6-7weken.En omdat ik op dit moment voor mijn lengte de massa niet kan laten zien dus wil ik op zijn minst zeer goede definitie laten zien en uitstekend poseren.Daar ga ik mijn punten pakken en ik wil op zn minst mijn klasse winnen dat moet gewoon.Top3 tevreden maar minder niet.

Heb je al een aanvalsplan hoe je in 12 week klaar gestoomd word?, ben ik wel benieuwd naar

Welke klasse dan?

Heb je al een aanvalsplan hoe je in 12 week klaar gestoomd word?, ben ik wel benieuwd naar

Elke week moet ik poseren voor de coach dus elke week word er gekeken naar mij hoe het gaat en of er iets moet worden aangepast ja of nee.Zeker de laatste 6-weken zal ik 2-3x per week naar Den Haag gaan om te kijken of er iets aangepast moet worden of niet.En mijn coach heeft een plan in zijn hoofd maar wil dat niet vertellen omdat ik mezelf gewoon moet concentreren op wat hij zegt en op de flex cup en niet op wat er nog staat te gebeuren.Het is veel belangrijker om gewoon te doen en elke week aanpassen dan komt het helemaal goed ik volg mijn coach blind en voor 1000%.Het zal ook wel moeten hij weet tenslotte wat het is hoe het is en heeft dit al honderd keer vaker gedaan.

Op hoeveel kcal zit je nu trouwens?

je bent 23 toch?
dan kan je naast mij jelmer tymen killy en noxcez staan
Gezellig :P

idd gezellig:D, word mooi

ik wil niet naast jelmer staan.... wel naast killy :D

Terug
Naar boven