Fanatic Daan
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 215
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 4%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jesse je lijkt wel heeel veeel op die vent van the king of queens, the black dude.
Klopt iedereen moet er doorheen en op dit moment kan alles nog diegenen die er nu niet uitzien kunnen zomaar hun klasse winnen.Ik moet mijn klasse winnen daar doe ik het voor top 3 tevreden lager niet
Kijk ik ga ervoor om de 3% te halen.Dat moet ook zeker de richtlijn zijn.Mijn coach wil ook dat het naar 3% gaat dus hij wil alles op alles zetten en ik wil dat ook.De meeste zullen voor 4-5% gaan en ook dat is een reden om naar de 3% procent te gaan het zijn de kleine dingen die je maken on stage.Dus vandaar dat er ook veel tijd in mijn posing gaat zitten heel veel een uur per dag minimaal de laatste 6-7weken.En omdat ik op dit moment voor mijn lengte de massa niet kan laten zien dus wil ik op zijn minst zeer goede definitie laten zien en uitstekend poseren.Daar ga ik mijn punten pakken en ik wil op zn minst mijn klasse winnen dat moet gewoon.Top3 tevreden maar minder niet.
Heb je al een aanvalsplan hoe je in 12 week klaar gestoomd word?, ben ik wel benieuwd naar

Ik tel geen kcal kijken hoe het lichaam reageert meer niet gaat het snel wat meer eten te langzaam minder eten en bij goed laten zoals het is.