Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoef je minder te kokenik snap ook niet waarom je het na het koken in godsnaam zou wegen...all in the name of science?![]()
- deed ik zelf ook gewicht naar koken wegen en dan kan je makkelijk je porties verdelen
als jij me coached doe ik mee! :$
alleen van me fanclub in me gym

Volgens mij heb je de verkeerde voor je wat dat betreft, wou wel proberen om met een atleet mee te gaan als coach zodat ik mee backstage kan gaan maar verder coach ik niemand..kan ik ook niet, had het al moeilijk zat met mezelf toen tijdens m'n prep

Kuki doet ook mee, BAM.... oh nee, toch maar lights on, game starting![]()

komt goed maar jij zei dat je 2 cycles ter beschikking had, een voor mij en een voor jou toch?
---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 22:39 ----------
no problemo als jij je voeding zelf kan doen
blijft er weinig voor mij over

komt goed maar jij zei dat je 2 cycles ter beschikking had, een voor mij en een voor jou toch?![]()
deal, ik wil zelfs je hoofd op me poseer slip laten drukkenik sponsor je wel, moet je wel een tshirt dragen op je wedstrijd dag met daarop "KukiShu is numero uno"
true storyKeun heeft de taak van het onderarm trainen bij mij van ibo overgenomen, hij stuurt me iedere dag foto's!