MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Nog eentje dan :)

Backstage op mijn eerste universe

Nu back on topic;)

652.jpg

Ja maar jij bent 1.40m, die tellen we dus niet mee.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.063
Leuke foto's ray

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goeie tanning :O

Zondag staan ze erop bij kneet's maak ik pic's dan moet ik toch poseren oefenen samen met mijn coach

bij wie zit je?

pieter rubinel??

is imo ook mijn begeleider. eerst deed ik ook mee aan de challenge alleen vanwege de afstand en de 'verplichte' meeting kon ik daardoor niet iedere maand komen.. dus ben ik bij een andere begeleider gegaan.

ik zit nu ook redelijk hoog in carbs, 190gr gekookte rijst en dit in 4 maaltijden... waar ik voorheen nog maar 20gr op een dag at bij de challenge, andere begeleider is andere tactiek.

maaruh... anders kennen we wel een keer samen pozeren bij kneets, lijkt me wel lachen... plusminus 3 maanden :D:D:D GL

bij wie zit je?

pieter rubinel??

is imo ook mijn begeleider. eerst deed ik ook mee aan de challenge alleen vanwege de afstand en de 'verplichte' meeting kon ik daardoor niet iedere maand komen.. dus ben ik bij een andere begeleider gegaan.

ik zit nu ook redelijk hoog in carbs, 190gr gekookte rijst en dit in 4 maaltijden... waar ik voorheen nog maar 20gr op een dag at bij de challenge, andere begeleider is andere tactiek.

maaruh... anders kennen we wel een keer samen pozeren bij kneets, lijkt me wel lachen... plusminus 3 maanden :D:D:D GL

190 gram gekookte rijst is toch niet hoog in carbs?

Mooie sport dat bodybuilden :popcorn:

• #1.076
@gip ik zit bij Marvin Nagelbloem en ja bij kneet mag je gelukkig meer eten geen honger dieet haha

@gip ik zit bij Marvin Nagelbloem en ja bij kneet mag je gelukkig meer eten geen honger dieet haha

oh, ook een goeie atleet, zie hem soms wel eens trainen..helaas een blessure gehad volgensmij, maar traint altijd met de grote jongens van kneet.

zit zelf bij pieter rubinel, kneet atleten hebben dus een hele andere aanpak:p maar wat vind je van het poseren ideE?

• #1.079
oh, ook een goeie atleet, zie hem soms wel eens trainen..helaas een blessure gehad volgensmij, maar traint altijd met de grote jongens van kneet.

zit zelf bij pieter rubinel, kneet atleten hebben dus een hele andere aanpak:p maar wat vind je van het poseren ideE?

Ja bij kneet een hele andere aanpak inderdaad.Het is maar net welke aanpak past het best bij jou als persoon zo denk ik dan.De challenge bied voor veel mensen de uitkomst.Voor mij is dit echter Marvin omdat ik niet ga leven op een handje rijst en een hoop spier massa ga verliezen.De poseer was leerzaam alleen ik ga er niet meer heen Marvin vind dat niet slim.Want zo kan de rest ook zien hoe ik vooruit ga en dat moet niet.En Marvin heeft zo zijn eigen manier van poseren en kan er maar 1 volgen.En Marvin kijkt wat bij mij persoonlijk past.

laat die mensen toch lekker kijken hoe je vooruit gaat?

Haters gonna hate:P

Terug
Naar boven