Ray Simon
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m68
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar jij bent 1.40m, die tellen we dus niet mee.

Eerst een simpel gezicht trekken en nu een simpel antwoord geven. Valt ook niet mee om Killy te zijn![]()

Zondag staan ze erop bij kneet's maak ik pic's dan moet ik toch poseren oefenen samen met mijn coach

GLbij wie zit je?
pieter rubinel??
is imo ook mijn begeleider. eerst deed ik ook mee aan de challenge alleen vanwege de afstand en de 'verplichte' meeting kon ik daardoor niet iedere maand komen.. dus ben ik bij een andere begeleider gegaan.
ik zit nu ook redelijk hoog in carbs, 190gr gekookte rijst en dit in 4 maaltijden... waar ik voorheen nog maar 20gr op een dag at bij de challenge, andere begeleider is andere tactiek.
maaruh... anders kennen we wel een keer samen pozeren bij kneets, lijkt me wel lachen... plusminus 3 maandenGL
190 gram gekookte rijst is toch niet hoog in carbs?
@gip ik zit bij Marvin Nagelbloem en ja bij kneet mag je gelukkig meer eten geen honger dieet haha
maar wat vind je van het poseren ideE?oh, ook een goeie atleet, zie hem soms wel eens trainen..helaas een blessure gehad volgensmij, maar traint altijd met de grote jongens van kneet.
zit zelf bij pieter rubinel, kneet atleten hebben dus een hele andere aanpakmaar wat vind je van het poseren ideE?