jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee Mack is de moeite niet waard commentaar van niks haha.Ik doe mijn ding net zoals de rest hun ding doet.Het is juist veel beter als je ze pas on stage weer zien dan je nog indruk maken met je fysiek anders niet want dan weten ze hoe je eruit ziet![]()
Dan schrikken ze van je on-stage en verliezen ze acuut massa toch?
Nee maar dan zien ze je voor het eerst en word er nog op je gelet.En dan daarbij als ik zo kijk hoe sommige hier reageren nee dan doe ik liever de flex cup en zien jullie foto's nog wel in de flex haha of op facebook.
---------- Post toegevoegd Thu 13 Sep 2012 om 13:44 ----------
Ja eerlijk antwoord denk dat je net wat te droog staat hahaha.En massa kan wel wat meer.En waarom geen benen shot ?.Zo beetje DBB niveau.
Ik weet niet veel van bodybuilding, maar word jij gejureerd door de mede atleten?
Ik weet niet veel van bodybuilding, maar word jij gejureerd door de mede atleten?
190 gram gekookte rijst is toch niet hoog in carbs?
Nee maar het is toch veel leuker om elkaar dan pas weer te zien.Gejureerd word je door de jury.

Ja doe ik ook
kook 500 gram rijst en daarna weeg ik het en kijk ik hoeveel het zwaarder is geworden![]()
als je maar weet hoeveel je binnen krijg
maar 500gr droge rijst is niet per definitie bv 1000gr gekookte rijstJa doe ik ook
kook 500 gram rijst en daarna weeg ik het en kijk ik hoeveel het zwaarder is geworden![]()