- Waardering
- 62
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er goed uit daan!, en in navolging van daan post ik ook ff wat foto's tis geen topkwaliteit maar het geeft een indicatie
![]()
![]()

No offence , maar hoor dit altijd als iemand een front latspread post , tuurlijk komt je borst niet goed uit bij die picGoede benen daan. jammer dat je borst niet mooi uitkomt op de foto.

En dat hij zijn gewichten niet opruimt!!No offence , maar hoor dit altijd als iemand een front latspread post , tuurlijk komt je borst niet goed uit bij die pic
@Jelmer eerste wat opviel was je haar :O

Komt eraaaaaaaaan , morgen meet , mby zaterdag of zondag laat ik wel wat zien.don't be... jij zal vast ook wel een sterk punt hebben die ik niet heb...
maaruh ik zie ook dat jij de flex gaat draaien? en in de junioren catagorie? ben benieuwd piccs?![]()

)
Morgen vroeg om 10uur benen training met Marvin denk dat Roy ook mee doet.
Komt eraaaaaaaaan , morgen meet , mby zaterdag of zondag laat ik wel wat zien.
Teminste , als Jesse ook wat post zoals hij zei ()
Edit: ja junioren![]()

Hoeso omdat ik lang lid ben?wat is je vet% nu en gewicht + lengte?
als je lid bent sinds 2008 verwacht ik wel dat je in de C komt he....
ik zie wel in welke klasse kom. intreseert me vrij weinig zolang ik maar in goede shape ben...

Yeah dacht dat ik vroeger groter was , en ik gokte mijn bodyfat destijds.Je stats komen verreweg van overeen dan? Desalnietemin goeie stats