XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
ik had ook moeite met die laatste zin tbh. - gastjes van 85kg, tell me more about it:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 19:02 ----------

huh edit martynn of zie ik spoken?

Die man is 1.85 en weegt 85 met zegt hij 8procent.Heel indrukwekkend is dat ook zeker de moeite om dan andere een oetlul te noemen.

Ben ondertussen al 87kg :$:$
hnnng - zou me overigens niet verbazen als de meerderheid van de deelnemers ineens kg's pakt terwijl ze dit voorheen vrijwel niet deden:d
suddenly de gains van hun leven! intredasting

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 19:06 ----------

Die man is 1.85 en weegt 85 met zegt hij 8procent.Heel indrukwekkend is dat ook zeker de moeite om dan andere een oetlul te noemen.
het 'oetlul' gedeelte heb ik dan gemist, dacht even dat je in algemeen sprak vandaar;)

Ik noem je een oetlul omdat je zegt dat je betere gains maakt dan mensen die 3-5 jaar trainen.... vind je het gek

• #1.206
Ik weet niet ben die reactie's hier zo beu van sommige mensen.Ik hoef mezelf voor niemand te bewijzen en ik post foto's als ik dat leuk vind.Nu is het meer om het tegendeel te bewijzen geen zin in.Als je ambitie hebt denken ze hier dat je gek bent maar als je geen droom (doel) hebt kun je beter een andere sport gaan doen denk ik dan.Word er voornamelijk heel moe van al die mensen die denken wat te weten b*ch please ze weten nog niet de helft van hoe het werkt

Ik weet niet ben die reactie's hier zo beu van sommige mensen.Ik hoef mezelf voor niemand te bewijzen en ik post foto's als ik dat leuk vind.Nu is het meer om het tegendeel te bewijzen geen zin in.Als je ambitie hebt denken ze hier dat je gek bent maar als je geen droom (doel) hebt kun je beter een andere sport gaan doen denk ik dan.Word er voornamelijk heel moe van al die mensen die denken wat te weten b*ch please ze weten nog niet de helft van hoe het werkt

best grappig dat je dat hier zegt tegen KEUN, martyyn, fanatic daan etc terwijl ik toch wel zeker weet dat zij zich al meer bewezen hebben qua foto's (en wedstrijden) dan jou. ik wacht nog steeds op foto's van jouw o-zo-geweldige shape.

ik woog zelfs maar 80 :(

• #1.210
Nou ik heb het niet over hun meer andere mensen die weten dat zelf wel.Ik snap ook wel dat hun zichzelf bewezen hebben

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 19:29 ----------

best grappig dat je dat hier zegt tegen KEUN, martyyn, fanatic daan etc terwijl ik toch wel zeker weet dat zij zich al meer bewezen hebben qua foto's (en wedstrijden) dan jou. ik wacht nog steeds op foto's van jouw o-zo-geweldige shape.

Die jongens hebben zich al bewezen klopt maar die foto's kan je heel lang op wachten ik gun het de meeste nog niet om ze hier te posten.Komen toch weer met s'werelds domste opmerkingen

Nou ik heb het niet over hun meer andere mensen die weten dat zelf wel.Ik snap ook wel dat hun zichzelf bewezen hebben

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 19:29 ----------

Die jongens hebben zich al bewezen klopt maar die foto's kan je heel lang op wachten ik gun het de meeste nog niet om ze hier te posten.Komen toch weer met s'werelds domste opmerkingen

Kom op! beloofd is beloofd:o

Geen foto's van Jesse, wie had dat ooit kunnen denken :rolleyes:

Jesse zwicht al onder de immense druk van dbb... zou hij de druk van het podium wel de baas zijn?

Kwaliteit komt met de jaren en niet uit een potje. Dat heeft niks met iemand wel of niet iets gunnen te maken.

Hoppa, nek training.

uploadfromtaptalk1347733290609.jpg

uploadfromtaptalk1347733309422.jpg

ik dacht wat lul je nu nek training, tot ik me nek brak:mad:
latspread is een goeie pose voor jou

Doe alleen de laatste tijd ineens mijn hoofd vooruit waardoor ik mijn traps en boven-midden kant glad trek.

Maar eens aan werken ook.

Zal ik dan ook maar een foto posten
12 weeks out op de flex poseerles
nu 88kg @9%
ik ben die jongen met baard en witte onderbroek

Terug
Naar boven