- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beste pose is front latt spread maar omdat iedereen achterzijde post doe ik vrolijk mee.En we hebben besproken C,D klasse maakt niks uit ik zou die moeten kunnen winnen dus ik ga ervan uit dat hij gelijk heeft.Marvin doet dit al jaren en voor mij is het nu mijn eerste jaar trainen,voeding dus met 1 jaar ervaring doe ik mee.We hebben ook al een doel voor de lange termijn en dat is de Arnold Classic over ongeveer 5-6 jaar.En ja dit is zeer zeker mogelijk aangezien ik met mijn 1 jaar trainen al veel jongens die 3-4 zelfs 5 jaar trainen al voorbij ben gegaan.

Hoe oud ben jij van plan te worden?Beste pose is front latt spread maar omdat iedereen achterzijde post doe ik vrolijk mee.En we hebben besproken C,D klasse maakt niks uit ik zou die moeten kunnen winnen dus ik ga ervan uit dat hij gelijk heeft.Marvin doet dit al jaren en voor mij is het nu mijn eerste jaar trainen,voeding dus met 1 jaar ervaring doe ik mee.We hebben ook al een doel voor de lange termijn en dat is de Arnold Classic over ongeveer 5-6 jaar.En ja dit is zeer zeker mogelijk aangezien ik met mijn 1 jaar trainen al veel jongens die 3-4 zelfs 5 jaar trainen al voorbij ben gegaan.
not sure if serious......Kan toch gewoon.
Ik zie mijzelf ook wel over 5/6 jaar hiertussen staan![]()
Die jongens hebben ook niet half Tsjernobyl in hun aars geïnjecteerd, oetlul.
Groot dromen mag/moet! Maar er zijn wel grenzen!

ik had ook moeite met die laatste zin tbh. - gastjes van 85kg, tell me more about it

ik had ook moeite met die laatste zin tbh. - gastjes van 85kg, tell me more about it
---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 19:02 ----------
huh edit martynn of zie ik spoken?