XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
hebben we het dan over jongens die 5 jaar natty trainen of? je moet niet te hard van stapel lopen, no offence.

Jesse eerst fotos daarna praten

Beste pose is front latt spread maar omdat iedereen achterzijde post doe ik vrolijk mee.En we hebben besproken C,D klasse maakt niks uit ik zou die moeten kunnen winnen dus ik ga ervan uit dat hij gelijk heeft.Marvin doet dit al jaren en voor mij is het nu mijn eerste jaar trainen,voeding dus met 1 jaar ervaring doe ik mee.We hebben ook al een doel voor de lange termijn en dat is de Arnold Classic over ongeveer 5-6 jaar.En ja dit is zeer zeker mogelijk aangezien ik met mijn 1 jaar trainen al veel jongens die 3-4 zelfs 5 jaar trainen al voorbij ben gegaan.

Die jongens hebben ook niet half Tsjernobyl in hun aars geïnjecteerd, oetlul.

omg. ik hoop nu echt voor je dat je een troll bent jesse. want je 'omhooggevallenheid' begint nu toch wel debiele vormen aan te nemen. man man man, ik weet anders echt niet waar jij met je hoofd zit.

in het eerste jaar je al vol jagen met aas en dan ook nog denken dat je kwaliteit hebt om binnen 5-6 jaar de AC te winnen...

ot: sta nu op 7,5% dus gaat erg lekker :)

Kan toch gewoon.
Ik zie mijzelf ook wel over 5/6 jaar hiertussen staan :p
2012-Arnold-Classic-Results.jpg

Jongens.. Jesse heeft syndroom van down, doe eens normaal tegen die jong en laat hem dromen:D

Beste pose is front latt spread maar omdat iedereen achterzijde post doe ik vrolijk mee.En we hebben besproken C,D klasse maakt niks uit ik zou die moeten kunnen winnen dus ik ga ervan uit dat hij gelijk heeft.Marvin doet dit al jaren en voor mij is het nu mijn eerste jaar trainen,voeding dus met 1 jaar ervaring doe ik mee.We hebben ook al een doel voor de lange termijn en dat is de Arnold Classic over ongeveer 5-6 jaar.En ja dit is zeer zeker mogelijk aangezien ik met mijn 1 jaar trainen al veel jongens die 3-4 zelfs 5 jaar trainen al voorbij ben gegaan.
Hoe oud ben jij van plan te worden?

waiting for pics :)

Ik mag de instelling van Jesse wel.
Alles of niets

Haha half tsjernobyl...:p

Maaruhh kom op met die pics. Praatjes vullen geen gaatjes

Ik mag de instelling van Jesse wel.
Alles of niets
Groot dromen mag/moet! Maar er zijn wel grenzen!
Als jesse voor een amateur wedstrijd 1jaar on is, wil ik niet weten wat hij gaat gebruiken om ooit op AC te kunnen staan. Die gast is jong en heeft (als ik mij niet vergis) al een kind en vrouw. Daar moet hij imo aan denken.

no offence jesse ;)

Kelvin! jesse is zijn zoontje!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.195
Ik heb een zoontje klopt maar ik heb het over de Arnold voor Amateurs haha niet de prof's wat het maar zo'n feest.Maar klopt mack alles of niets dat is mijn instelling.En als mensen mij dan een oetlul noemen dat mag maar doe dan mee met de flex cup dan kan ik je meteen on stage verslaan.Met 85kg mij een oetlul noemen zulke wazige vragen mij altijd wat ik eet haaha

martyyn DOET mee aan de flex cup ;)
en hij heeft gewoon goed fysiek hoor

Ga ook maar is on denk ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.199
Nou doe maar gezellig mee je bent mij niet opgevallen.En ik kan niet raden wie er meedoen en wie niet.

ik had ook moeite met die laatste zin tbh. - gastjes van 85kg, tell me more about it:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 15 Sep 2012 om 19:02 ----------

huh edit martynn of zie ik spoken?

Ben ondertussen al 87kg :$:$

Ja klopt keun, stond eerst iets minder aardigs... moet wel lief blijven

Weet trouwens niet of ik mee doe.. zit wel in de challenge maar twijfel nog;)

Terug
Naar boven