MuscleMeat

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
ligt aan jou denk

Beledigd?:grumble:

Nee niet echt :)

Maar iedereen heeft toch het recht om een wedstrijd te draaien.
Het is een wedstrijd voor beginners en deze foto's zijn van 12 weeks out.

Ja oke daar heb je een punt, maar het lijkt mij dat je toch een dergelijk niveau wil hebben voordat je er aan denkt om mee te doen..

Ik zie er echt een paar mensen bij staan waarvan ik denk: wat ga je op een wedstrijd doen? Of ligt dit aan mij

flex cup, voor beginners. Ik ken iemand bij ons in de gym, A klasse waardig fysiek. Flex wordt zijn eerste wedstrijd ooit. Er zijn nog altijd klasses hé

Je kan moeilijk oordelen over jesse op dit moment. Wellicht zit er een klasse fysiek onder zn laag.

flex cup, voor beginners. Ik ken iemand bij ons in de gym, A klasse waardig fysiek. Flex wordt zijn eerste wedstrijd ooit. Er zijn nog altijd klasses hé

Oke flex cup voor beginners.. Maar met een (met alle respect) normaal lijf ga je toch niet mee doen? Zal ook een persoonlijke keuze zijn hoor

Oke flex cup voor beginners.. Maar met een (met alle respect) normaal lijf ga je toch niet mee doen? Zal ook een persoonlijke keuze zijn hoor
Zulke foto's kunnen echt een verkeerd beeld geven.
Die van de posing les zie je iedereen vanuit andere hoeken , en vergeet ook niet dat het 11 weeks out is hé :)

Is dat nu de befaamde jesse met de grote praatjes? Bij die foto heb ik echt zoiets van 'do you even lift?'. Ik heb respect voor hoe iedereen eruit ziet, ook voor jou, maar hou die grootspraak dan voor jezelf. Op die foto lijkt het alsof je nog nooit een gewicht in je handen hebt gehad.

Waar zie jij foto's?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.353
We shall see at the Flex Cup

Zulke foto's kunnen echt een verkeerd beeld geven.
Die van de posing les zie je iedereen vanuit andere hoeken , en vergeet ook niet dat het 11 weeks out is hé :)

Ben ik niet helemaal mee eens, zelf 11 weeks out kan je al zien dat iemand 70kg weegt, en er dus al helemaal niets meer overblijft als ze in de cut gaan.
Ja ze kunnen dan wel lijntjes hebben, maar als er geen massa op zit...?

Je kan een willekeurige werknemer die zwaar lichamelijk werk verricht er dan ook tussen zetten en hem op dieet zetten. Komt dezelfde fysiek uit.

Daarnaast zeg ik niet dat ze niet mee moeten doen ofzo, als het hun hobby is, groot of klein, en ze willen een wedstrijd doen, wat is er leuker voor hun dan dat het nog kan ook.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 16:17 ----------

We shall see at the Flex Cup

Hey Jesse, ben je wel eens echt droog geweest? (onder de 8%)

komop met nieuwe pics :D al dat slap geouwehoer :p

full poses :D?

11 weeks out.

IMG05704-20120918-1629.jpg

IMG05707-20120918-1631.jpg

Ben ik niet helemaal mee eens, zelf 11 weeks out kan je al zien dat iemand 70kg weegt, en er dus al helemaal niets meer overblijft als ze in de cut gaan.
Ja ze kunnen dan wel lijntjes hebben, maar als er geen massa op zit...?

Je kan een willekeurige werknemer die zwaar lichamelijk werk verricht er dan ook tussen zetten en hem op dieet zetten. Komt dezelfde fysiek uit.

Daarnaast zeg ik niet dat ze niet mee moeten doen ofzo, als het hun hobby is, groot of klein, en ze willen een wedstrijd doen, wat is er leuker voor hun dan dat het nog kan ook.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 16:17 ----------

Hey Jesse, ben je wel eens echt droog geweest? (onder de 8%)
Dat kan soms echt vies tegen vallen , ik kom vanaf 24% toen ik met de challenge mee deed , ik dacht altijd dat ik me schouders verkeerd trainde , , simpel omdat die bij front poses gewoon helemaal wegviel , maar hoe leaner , hoe meer dingen te voorschijn komen.
Natuurlijk wel een groot verschil met mij en die gene die je op de foto's ziet , maar waneer de meeste ripped en schredded zijn , ben ik overtuigd dat iedereen een wow effect heeft, kwestie dat ze alles geven om daar te komen athans.

Toch moeten dirty bulken zo te horen :(

junioren bestaat denk volledig uit dbb members :P

Dieet begint nu aan te slaan..krijg honger, blokken komen beter door en lijnen in de hamstrings. Rug gaat altijd pas later het vet af, ook nu weer.

Terug
Naar boven