Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja oke daar heb je een punt, maar het lijkt mij dat je toch een dergelijk niveau wil hebben voordat je er aan denkt om mee te doen..
Ik zie er echt een paar mensen bij staan waarvan ik denk: wat ga je op een wedstrijd doen? Of ligt dit aan mij
Je kan moeilijk oordelen over jesse op dit moment. Wellicht zit er een klasse fysiek onder zn laag.
flex cup, voor beginners. Ik ken iemand bij ons in de gym, A klasse waardig fysiek. Flex wordt zijn eerste wedstrijd ooit. Er zijn nog altijd klasses hé
Zulke foto's kunnen echt een verkeerd beeld geven.Oke flex cup voor beginners.. Maar met een (met alle respect) normaal lijf ga je toch niet mee doen? Zal ook een persoonlijke keuze zijn hoor

Zulke foto's kunnen echt een verkeerd beeld geven.
Die van de posing les zie je iedereen vanuit andere hoeken , en vergeet ook niet dat het 11 weeks out is hé![]()
Dat kan soms echt vies tegen vallen , ik kom vanaf 24% toen ik met de challenge mee deed , ik dacht altijd dat ik me schouders verkeerd trainde , , simpel omdat die bij front poses gewoon helemaal wegviel , maar hoe leaner , hoe meer dingen te voorschijn komen.Ben ik niet helemaal mee eens, zelf 11 weeks out kan je al zien dat iemand 70kg weegt, en er dus al helemaal niets meer overblijft als ze in de cut gaan.
Ja ze kunnen dan wel lijntjes hebben, maar als er geen massa op zit...?
Je kan een willekeurige werknemer die zwaar lichamelijk werk verricht er dan ook tussen zetten en hem op dieet zetten. Komt dezelfde fysiek uit.
Daarnaast zeg ik niet dat ze niet mee moeten doen ofzo, als het hun hobby is, groot of klein, en ze willen een wedstrijd doen, wat is er leuker voor hun dan dat het nog kan ook.
---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 16:17 ----------
Hey Jesse, ben je wel eens echt droog geweest? (onder de 8%)
Dieet begint nu aan te slaan..krijg honger, blokken komen beter door en lijnen in de hamstrings. Rug gaat altijd pas later het vet af, ook nu weer.