XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Daan laat zich sprayen, als je slim bent doe je dat ook. Kom je zaterdag al, pik je het seminar mee en blijf je slapen. Kun je ook al wegen en laden.

Daan laat zich sprayen, als je slim bent doe je dat ook. Kom je zaterdag al, pik je het seminar mee en blijf je slapen. Kun je ook al wegen en laden.

Dat laten sprayen is daar al meer over bekend?, ik kom samen met tymen ook al de dag van te voren omdat we dan zoals je al zegt kunnen wegen/laden en dan niet meer de stress hebben van het reizen

pyjama party!!!
Ik laat me ook maar sprayen denk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.426
Ik ben er ook 1 december heb de hotel overnachting.Wat kost dat laten sprayen ?.Als dat niet al te gek is wil ik dat ook wel laten doen

[Link niet meer beschikbaar]
staat op deze pagina
sprayen geen idee
ik laat het denk 2x doen

Ik geloof dat je ook twee lagen moet laten sprayen? Weet niet of dit dan ook t dubbele kost en hoe de mensen die verder weg wonen dit moeten doen, maar dat weet René vast wel.

Als je niet weet hoe je moet inbuigen, dan is sprayen zeker een uitkomst.
Voorbruinen is zeker aan te raden en als je de tijd hebt zou ik absoluut aanraden om de seminar de avond voor de wedstrijd te volgen. Lijkt mij erg leuk en interessant.

Als je niet weet hoe je moet inbuigen, dan is sprayen zeker een uitkomst.
Voorbruinen is zeker aan te raden en als je de tijd hebt zou ik absoluut aanraden om de seminar de avond voor de wedstrijd te volgen. Lijkt mij erg leuk en interessant.

Jij krijgt een toegangskaartje van mij :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.431
Zeker ook leerzaam een seminar

HEt sprayen zal 39 euro kosten voor twee lagen. Eén base coat die de bruine kleur geeft, en een tanning incl glans. Ze hebben een speciale bodybuilding lijn gemaakt, waarvan ik vrijdag een proef spraybeurt van krijg. We hebben bij de poseersessie ook enkele deelnemers laten sprayen en dit zag er erg goed uit. Het loopt niet, je hoeft niet bang te zijn met je kleren aan trekken en weer bijsmeren als je ze uittrekt. Ideaal.

39 euro is best goedkoop :)
En het hotel vindt het ook niet erg dat er allemaal mensen met verse spraytan in heb bedden slaapt.

HEt sprayen zal 39 euro kosten voor twee lagen. Eén base coat die de bruine kleur geeft, en een tanning incl glans. Ze hebben een speciale bodybuilding lijn gemaakt, waarvan ik vrijdag een proef spraybeurt van krijg. We hebben bij de poseersessie ook enkele deelnemers laten sprayen en dit zag er erg goed uit. Het loopt niet, je hoeft niet bang te zijn met je kleren aan trekken en weer bijsmeren als je ze uittrekt. Ideaal.

Ok dat is super, maar dan de eerste laag op zaterdag voor de seminar en de tweede op de dag zelf?

Dames spray ik er wel onder :eyebrow:

De eerste laag na het seminar en de tweede laag op de dag in de ochtend. Spul geeft niet af dus hotel hoeft niets te vrezen. We houden op 6 oktober een opendag waar er mensen gesprayed kunnen worden die dat willen (beperkte plaats en aanmelden via info@muscletotaal.nl)

https://www.facebook.com/photo.php?...24657278.39298.150660688322065&type=1&theater

BODYTAN COMPETITION TAN FLEX CUP 2012

Na maanden trainen komt jouw wedstrijddag steeds dichterbij. Om jouw spieren goed uit te laten komen onder de felle verlichting on stage is een donkere gekleurde huid essentieel. Hoe fijn is het om de dag voor de wedstrijd relaxt door te kunnen brengen in plaats van je zorgen hoeven te maken over het opbrengen van zelfbruin
ers.
Bodytan geeft jou met de nieuwste generatie sunless competition vloeistoffen de winnende kleur in een handomdraai!
Een professionele airbrush tanning technician van Bodytan zal jou backstage op de dag van de wedstrijd binnen 15 minuten voorzien van een super donkere stage kleur. Ook adviseren wij de dag voor de wedstrijd (na Flex seminar) een basecoat aan te laten brengen. Deze basecoat geeft jou op de dag van de wedstrijd een donkere kleur die niet uit zal lopen tijdens het zweten. De basecoat alleen is niet donker genoeg als stage tan, maar is perfect in combinatie met de super donkere competition tan..

De basecoat is niet afwasbaar maar zal de week na de wedstrijd geleidelijk verdwijnen (de basecoat zal resulteren in mooie natuurlijke just off the beach look en GEEN onnatuurlijke donkere of oranje kleur) De super donkere competition tan is wel afwasbaar.
Het team van Bodytan zal de gehele wedstrijddag backstage aanwezig om eventuele uitlopers door zweten etc. bij te werken.

Introductie prijs Bodytan competition tan is € 39.00 (inclusief basecoat op 1 december, competition tan en eventuele uitlopers bijwerken op 2 december)

Wil jij het airbrush tannen eerst een keer uitproberen? Laat dan op 6 oktoberbij Muscletotaal in Veldhoven een basecoat en/of competition tan aanbrengen. Voor een tanning sessie op deze opendag zijn een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus wees er snel bij. Kosten hiervan bedragen € 20.00.

Voor meer informatie over spray tannen, kijk op www.flexcup2012.nl en schrijf je in voor de wedstrijddag.

Zie een beetje op tegen die base coat... Kom ik na het weekend ineens als een semi n*ger op school :D

Kan je ook zelf kleuren kiezen? Zit zelf te denken aan kleur als kai greene

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven