Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Heeftt alleen nut als je op t randje van t poduim staat.
Als je in het midden van t podium ditt doet zien ze alsnog niets, daarnaast haal je alle belichting weg uit je rug. Dat zie je ook op de foto.

Wat je nu zegt klopt niet.

Naar achterhangen brengt meer 3d aan je rug onstage.

Ja maar toch echt niet zo overdreven als dat Maarten hier doet...daarbij houdt hij heel de bovenkant rug recht waardoor je bijna op z'n schouders kijkt. Bovenkant iets bollen.

Tja, was ook de eerste keer dat ik hem zo deed en het is zeker niet perfect uitgevoerd.

Denk dat ik maar eens aan oma ga vragen of ik geen poseer lessen kan krijgen tot aan de flex cup.

niks mis met die latspread pose imo. door naar achter te leunen lijkt je middel ook kleiner.
EDIT: je vergeet 1 been naar achter te zetten , of het is niet te zien in ieder geval,

Karma voor die onderbroek!

jeetje kerel, zal wel deels door je lengte komen maar ik zie echt helemaal niets op die benen.. niet bang dat het een erg vertekend beeld gaat geven op een podium?

Er hangen wel degelijk lampen direct boven je. Bij een goede belichting hangen ze boven je, voor je, aan de zijkant. Om zodoende schaduwval te voorkomen

in ieder geval iedereen die meedoet alvst heel veel succes!!

Wie nemen jullie eigenlijk allemaal mee naar de wedstrijd?
Ik mijn papa mama , en broertje ( mijn coach) :)

Wie nemen jullie eigenlijk allemaal mee naar de wedstrijd?
Ik mijn papa mama , en broertje ( mijn coach) :)

Ik ga naar de wedstrijd en neem mee:
Ibo
Pappa
Mama
Vriend van mama
Kitty van dbb
Nog wat andere vriendjes en vriendinnetjes

zie toch zeker wel aardige fysieken ertussen staan hoor. Zeker als vet% lager is, komt er toch een goeie club bodybuilders tevoorschijn. ;)

Wel als 't je eerste keer is, lijken sommige wel wat hoog te staan in vet% nog. Kan allemaal wel weg in 3 maanden, maar moet je wel weten hoe je lichaam in elkaar steekt.

Succes iig! :)

Ik kom uit Veldhoven dus hoop weer op een mannetje of 30 hèhè

Terug
Naar boven