Fitness Seller

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
heb je ooit je benen getraind killy:P? wel aardig van oma..

Fuaarrkk ,

Goeie vooruitgang killy.

Ik heb killy wel eens benen zien trainen.

Enige waar hij de mist in ging is dat hij nog steeds gelooft dat je heel zwaar moet trainen omdat je anders niet stoer bent.

---------- Post toegevoegd Tue 18 Sep 2012 om 21:05 ----------

Ik heb killy wel eens benen zien trainen.

Enige waar hij de mist in ging is dat hij nog steeds gelooft dat je heel zwaar moet trainen omdat je anders niet stoer bent.

minder gewicht, meer reps

heel zwaar
als in geen goede vorm?

veel (40-60 reps) herhalingen, 2x in de week is perfect voor benen :)

Mooi dat je dat inziet, volgende keer als iets niet werkt na een week of 6 gewoon alles omgooien.

Mooi dat je dat inziet, volgende keer als iets niet werkt na een week of 6 gewoon alles omgooien.

Tja, weet je wat het is: enigste plek waar ik vet en vocht aanzet is de benen en billen.
Dus ik had niet echt in de gaten dat het niet werkte, zie ik nu pas.
Voortaan inderdaad beter opletten.

Ik stel voor dat Ibo en oma Killy 11 weken opsluiten in het squatrack, komt nog goed dan

Leuke foto's Killy, maar waarom zo overdreven hangen met je rug en hem boven niet bol maken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.398
Leuke foto's Killy, maar waarom zo overdreven hangen met je rug en hem boven niet bol maken?

He Daan je zou dit vast al weten de jury zit een stuk lager.Als hun dus kijken en jij staat bol dan zien hun niks van jou wijdte en detail en toon je vlak.Leun je achterover dan Kijken ze eigenlijk recht tegen je rug dus zien ze hoe wijd die is en alle detail.;).Denk dat je dat al weet maar misschien iemand die dat nog niet weet dan heeft die er wat aan.

Okay snap je wel...ben op dieet hè haha!
Toch is het bijna niet in te schatten wat er van je overblijft na een voorbereiding, blijft lastig!
Aan je foto te zien heb je zat in je, ben wel benieuwd naar je hele body!
Jesse; massa is een vd belangrijkste zaken, ook bij amateurbodybuilding in NL.

---------- Post toegevoegd Sun 16 Sep 2012 om 18:12 ----------

11 weken exact!

He Daan je zou dit vast al weten de jury zit een stuk lager.Als hun dus kijken en jij staat bol dan zien hun niks van jou wijdte en detail en toon je vlak.Leun je achterover dan Kijken ze eigenlijk recht tegen je rug dus zien ze hoe wijd die is en alle detail.;).Denk dat je dat al weet maar misschien iemand die dat nog niet weet dan heeft die er wat aan.
Heeftt alleen nut als je op t randje van t poduim staat.
Als je in het midden van t podium ditt doet zien ze alsnog niets, daarnaast haal je alle belichting weg uit je rug. Dat zie je ook op de foto.

Laatst bewerkt:
De lampen op het podium schijnen niet recht naar beneden he, de posing streep is altijd ergens in het midden met de lampen er voor hangend.

Maar ik vertrouw sib daar wel wat meer in dan jullie :p

Terug
Naar boven