RPTG
Cool Novice
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat kun je terugvinden zodra het blog klaar is waar ik zelf dus zal loggen.En klaar zal staan om alle vragen met betrekking tot supps,voeding en andere bodybuilding zaken te beantwoorden komen ook foto's bij te staan.Wat ik krijg en hoeveel daar doe ik geen uitspraken over.

ga jij persoonlijk srsly klaar staan om vragen over voeding te beantwoorden...?
Boeit dat wat ? Iedere winkel, club, autohandelaar, cokedealer, whatever, die de sport steunt is in mijn boek dikke OK.
Dat B&F Jesse kiest is evident.
Lijkt mij dat je iemand kiest die representatief is, hij kan amper zijn eigen naam juist spellen.
Gaat om de naambekendheid, je ziet toch overal zijn naam langs komen en daarmee straks ook die van body en fitshop.
En.laten we eerlijk zijn, als je een goed fysiek hebt (wat jesse vast wel gaat krijgen uiteindelijk) maakt het niet zoveel uit wat je uitkraamt.... Ecto wannabe's geloven je toch wel.
Gaat om de naambekendheid, je ziet toch overal zijn naam langs komen en daarmee straks ook die van body en fitshop.
.
Naja iedereen weet dat die een jaar on is... lekker geloofwaardig kom je dan over als je supps gaat aanraden.
Lijkt mij dat je iemand kiest die representatief is, hij kan amper zijn eigen naam juist spellen.
.Dat sommige mensen altijd negatief zijn kan ik niks aan veranderen.snap nu wat martyyn bedoelt.Het is heel simpel wat ik nu in een jaar tijd heb bereikt is gewoon top.Ik ben ook blij met hun hulp.En ik vond dat dat het beste gewoon bekend gemaakt kon worden zodat mensen snappen waarom ik advies geef en dergelijke.Verder wat jij zegt is grote BS.Dus alleen naturel atleten mogen gesponsord worden ?.Wat denk je dat mensen liever zien bij een supp reclame jou of iemand met grote spieren ?.Dat dacht ik al mensen willen dan iemand zien die in shape is en genoeg massa heeft.Verder vind ik het fijn dat hun mij steunen en in mij geloven.Daar waar andere bedrijven pas willen sponsoren als je al een tig aantal wedstrijden gewonnen hebt nou dan hoeft het voor mij ook niet meer dan doe ik het wel alleen.Dus dat ze een beginner die nu net een jaar bezig willen helpen om nog verder te komen dat is gewoon mooi en super.En ik en B&F zijn dan ook van mening dat het compleet bij elkaar aansluit dat mensen als jij het raar vinden kan mij dan ook niet heel veel boeien.Op de gym waar ik train waren ze eerst van een ander merk en nu ineens allemaal B&F fan komt dat door mij ? Nee dat komt door de goede service normalen tot lage prijzen.En sommige ja die hebben dezelfde als ik heb en die jongens gaan ook vooruit.Ik weet genoeg over supps en bodybuilding om eerlijk advies te geven.En wat ik niet weet ben ik nog bereid om dat voor bepaalde mensen uit te gaan zoeken.
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:27 ----------
Representatief dat ben ik zeker anders zou de samenwerking tussen mij en B&F niet bestaan.Dat sommige mensen altijd negatief zijn kan ik niks aan veranderen.

Boeit dat wat ? Iedere winkel, club, autohandelaar, cokedealer, whatever, die de sport steunt is in mijn boek dikke OK.
Dat B&F Jesse kiest is evident.
Juist daar gaat het om de sport word gesteund.Dat is het mooie door hun hulp heb ik minder hoofd zorgen een team achter me wat weer motiveert om door te gaan.