- Waardering
- 2.343
Wat een gehaat op Jesse.
Goed toch?
Ik heb het pas moeilijk, moet kiezen tussen BSN & Muscletech...
muscletech
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een gehaat op Jesse.
Goed toch?
Ik heb het pas moeilijk, moet kiezen tussen BSN & Muscletech...
Gaat om de naambekendheid, je ziet toch overal zijn naam langs komen en daarmee straks ook die van body en fitshop.
En.laten we eerlijk zijn, als je een goed fysiek hebt (wat jesse vast wel gaat krijgen uiteindelijk) maakt het niet zoveel uit wat je uitkraamt.... Ecto wannabe's geloven je toch wel.
Wat een hoop gezeik allemaal weer.
Jesse van harte kerel, maak er wat moois van. En wat minder afgunst mag ook wel Martynn.
Soms is het ook goed om je mening voor je te houden om ieder geval jezelf niet te verlagen.
Thnks man ben er zelf ook echt blij mee.Kan dat niet met iedereen delen maar dat maakt niet uit.Wat ik hier wel gezien heb is dat alleen de wedstrijd jongens elkaar iets gunnen en steunen.En uiteraard ook gewone bodybuilders.En ik zal er zeker wat moois van maken komt helemaal goed.
Wat een hoop gezeik allemaal weer.
Jesse van harte kerel, maak er wat moois van. En wat minder afgunst mag ook wel Martynn.
Soms is het ook goed om je mening voor je te houden om ieder geval jezelf niet te verlagen.
maar even voor de duidelijkheid, je gaat bloggen terwijl je nog niet eens een grammaticaal correcte zin kan maken?
de meerderheid van dbb krijgt geen sponsoring van b&fKerel hou nou eens op met mierenken. Heb je gezien hoe de meerderheid van DBB tegenwoordig zijn of haar zinnen hier neer zet.
de meerderheid van dbb krijgt geen sponsoring van b&f

En wat heeft dat met elkaar te maken
Ik ben dyslectisch dus een sponsor zal er voor mij niet inzitten![]()
En wat heeft dat met elkaar te maken
Ik ben dyslectisch dus een sponsor zal er voor mij niet inzitten![]()

Heb je de baas van het spel al eigenlijk eens ontmoet?dat bedoel ik niet, lees je wel eens die posts van jesse? die zinnen zitten slecht in elkaar en interpunctie is ver te zoeken. Daar wil je toch geen pagina's van lezen op een blog?