XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Thnks Mack10 ;).Dat gehaat komt gewoon door afgunst meer is het niet.Jammer het kan allemaal leuker zijn maar ja niet iedereen staat daar voor open.

Gaat om de naambekendheid, je ziet toch overal zijn naam langs komen en daarmee straks ook die van body en fitshop.

En.laten we eerlijk zijn, als je een goed fysiek hebt (wat jesse vast wel gaat krijgen uiteindelijk) maakt het niet zoveel uit wat je uitkraamt.... Ecto wannabe's geloven je toch wel.

je hebt zojuist je eigen denkwijze beschreven

• #1.805
Wat een hoop gezeik allemaal weer.
Jesse van harte kerel, maak er wat moois van. En wat minder afgunst mag ook wel Martynn.
Soms is het ook goed om je mening voor je te houden om ieder geval jezelf niet te verlagen.

Thnks man ben er zelf ook echt blij mee.Kan dat niet met iedereen delen maar dat maakt niet uit.Wat ik hier wel gezien heb is dat alleen de wedstrijd jongens elkaar iets gunnen en steunen.En uiteraard ook gewone bodybuilders.En ik zal er zeker wat moois van maken komt helemaal goed.

Thnks man ben er zelf ook echt blij mee.Kan dat niet met iedereen delen maar dat maakt niet uit.Wat ik hier wel gezien heb is dat alleen de wedstrijd jongens elkaar iets gunnen en steunen.En uiteraard ook gewone bodybuilders.En ik zal er zeker wat moois van maken komt helemaal goed.

maar even voor de duidelijkheid, je gaat bloggen terwijl je nog niet eens een grammaticaal correcte zin kan maken?

• #1.807
Ook dat komt goed daar werk ik op dit moment hard aan.

Wat een hoop gezeik allemaal weer.
Jesse van harte kerel, maak er wat moois van. En wat minder afgunst mag ook wel Martynn.
Soms is het ook goed om je mening voor je te houden om ieder geval jezelf niet te verlagen.

oh god...

35bkvt.jpg

de meerderheid van dbb krijgt geen sponsoring van b&f

Nee gelukkig niet, dan zou ik het heel zwaar krijgen als Bodylab atleet :D

Oke wat mij betreft genoeg offtopic gelul, laten we het weer hebben over de flexcup.
De meeste jongens staan er voor het eerst, dus die hebben al genoeg spanning.
Laat ze ook de weg naar de Flexcup lekker genieten;)

En wat heeft dat met elkaar te maken???

Ik ben dyslectisch dus een sponsor zal er voor mij niet inzitten :(

dat bedoel ik niet, lees je wel eens die posts van jesse? die zinnen zitten slecht in elkaar en interpunctie is ver te zoeken. Daar wil je toch geen pagina's van lezen op een blog?

• #1.818
Juist en voorbereiding voor de flex cup is pittig.Op de flex cup een leuke groepsfoto maken van alle dbb leden dat lijkt me mooi

Dan zullen we maar zwijgen over z'n lompe uitspraken.

Ik begrijp B&F wel... Als je zelf personeel inzet om vragen te gaan beantwoorden kost je dat natuurlijk veel meer:)

9/10 komt hier ook geen contract aan de pas dus is het eigenlijk goedkoop zwart werk:D Heb je de baas van het spel al eigenlijk eens ontmoet?

edit: Ik bedoel trouwens niet dat ik zelf op alles een antwoord weet. Maar wat hij soms verkondigt is schrijnend

Laatst bewerkt:
dat bedoel ik niet, lees je wel eens die posts van jesse? die zinnen zitten slecht in elkaar en interpunctie is ver te zoeken. Daar wil je toch geen pagina's van lezen op een blog?

Iemand anders zal het moeten herschrijven.

Terug
Naar boven