XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Kerel blaas nou niet zo hoog van de toren... Hoge bomen vangen veel wind en als je het niet klaar speelt bij de flex bijvoorbeeld heb je geen leven meer hier op dbb.

Wees nu eens iets meer down to earth. Leuk enzo dat je b&f kon overtuigen van jou plannen etc, maar als je straks overal te boek staat zoals je nu al door het leven gaat in dit topic ben je voor niemand een leuke kerel.

Iets als 'jongens ik ben dolblij met de kans die ik krijg en ik ga meer dan zomaar mn best doen' komt heel wat beter over dan je post hierboven.

Ik denk dat je irl een aardige knul bent maar je komt nu over als een of andere Nijenrode dwijl waarin iedereen een gezamelijke piss paal in ziet

B&F kan nu beter ook een naamsverandering doen, zijn body & fail shop :rolleyes:

Zie ze haten :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.785
Kerel blaas nou niet zo hoog van de toren... Hoge bomen vangen veel wind en als je het niet klaar speelt bij de flex bijvoorbeeld heb je geen leven meer hier op dbb.

Wees nu eens iets meer down to earth. Leuk enzo dat je b&f kon overtuigen van jou plannen etc, maar als je straks over te boek staat zoals je nu al door het leen gaat in dit topic en je voor niemand een leuke kerel.

Iets als 'jongens ik ben dolblij met de kans die ik krijg en ik ga meer dan zomaar mn best doen' komt heel wat beer over dan je post hierboven.

Ik denk dat je irl een aardige knul bent maar je komt nu over als een over andere Nijenrode dwijl waarin iedereen een gezamelijke piss paal in ziet

Dan is het waarschijnlijk verkeerd overgekomen sorry daarvoor.Ik ben ook super blij met hun hulp en tuurlijk zorgt dat voor nog meer motivatie om harder en zwaarder te trainen.Ik type soms dingen anders dan bedoeld.Ik ben niet zo negatief of vervelend.Gewoonlijk de gym ben ik degenen die mensen helpt met hun vragen en andere zaken.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:40 ----------

Ja dat hou je niet tegen.Sommigen mensen zijn zo negatief en afgunstig daar heb je niks aan die mensen.

wel jammer de reactie's

deze gast heeft een kans gekregen en of men dat nu wel of niet eerlijk of zinvol lijkt het is nu eenmaal zo.

kan het natuurlijk wel begrijpen maar houd lekker de eer aan jezelf en ga hier niet iemand afzeiken.

we moeten allemaal nog maar zien hoe jesse er straks uit gaat zien op het podium.

Vind je het gek ? Zijn imo mensen hier die dit veel meer verdienen, ben mn geloofwaardigheid in b&f nu helemaal kwijt

Waarom? Ze gaan nu eindelijk iets terug doen voor de sport. Tuurlijk is dat marketing, who cares, krachtsporten moeten gaan leven!

Leuk dat je even grappig komt doen.Maar is er geen vrachtwagen of steen die je kunt verplaatsen.;)

Grappig, ik ben bloedserieus

Ja, ik kan vrachtwagens en stenen verplaatsen, zonder juice en ik durf zelfs te beweren dat als ik cut ik met meer kwaliteitsvolle spiermassa kom dan jou

• #1.791
Vind je het gek ? Zijn imo mensen hier die dit veel meer verdienen, ben mn geloofwaardigheid in b&f nu helemaal kwijt

Vraag me af waar je deze uitspraken weer op baseert.Maar je geloofwaardigheid zat toch bij XXL ? Iig dat las ik iedere keer dat je dat zo geweldig vind.Zo heeft ieder zijn ding. En het gaat er niet om wie het verdient niet verdient je zou ook kunnen zeggen fijn voor je. Maar nee jij besluit om dan vervelend te gaan doen.Mocht je ooit een sponsor hebben wil ik wel eens weten hoe jij het zou vinden als mensen je dan afzeiken.

@jesse
train jij maar 1 jaar??

• #1.793
Grappig, ik ben bloedserieus

Ja, ik kan vrachtwagens en stenen verplaatsen, zonder juice en ik durf zelfs te beweren dat als ik cut ik met meer kwaliteitsvolle spiermassa kom dan jou

Nou dat is leuk voor je dat je dat kan.Levert dat wat op ?.En misschien wel als je diep genoeg kunt cutten dan zou het zomaar eens kunnen dat je meer kwaliteits massa hebt.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:47 ----------

@jesse
train jij maar 1 jaar??

Heb van mijn 16 tot 18 getraind toen gestopt en ben ik gaan feesten.Nu ben ik 23 en dit is dus mijn eerste jaar van onafgebroken trainen en een dieet.

Vraag me af waar je deze uitspraken weer op baseert.Maar je geloofwaardigheid zat toch bij XXL ? Iig dat las ik iedere keer dat je dat zo geweldig vind.Zo heeft ieder zijn ding. En het gaat er niet om wie het verdient niet verdient je zou ook kunnen zeggen fijn voor je. Maar nee jij besluit om dan vervelend te gaan doen.Mocht je ooit een sponsor hebben wil ik wel eens weten hoe jij het zou vinden als mensen je dan afzeiken.

Aight, dus 1001 b&f topics maken en verkondigen dat je na amper een jaar training all juiced up een d of c wedstrijd gaat winnen = sponsorcontract, seems legit

inderdaad!

Verder gefeliciteerd natuurlijk Kelvin!(of calvin of whatever)

• #1.796
Aight, dus 1001 b&f topics maken en verkondigen dat je na amper een jaar training all juiced up een d of c wedstrijd gaat winnen = sponsorcontract, seems legit

Je kunt het op die manier zien.Het is echter compleet anders maar ik ga de moeite niet nemen om dat jou uit te leggen.

Wat een gehaat op Jesse.
Goed toch?
Ik heb het pas moeilijk, moet kiezen tussen BSN & Muscletech...

Wat een hoop gezeik allemaal weer.
Jesse van harte kerel, maak er wat moois van. En wat minder afgunst mag ook wel Martynn.
Soms is het ook goed om je mening voor je te houden om ieder geval jezelf niet te verlagen.

Terug
Naar boven