XXL Nutrition

Welke leden doen mee met de Flex Cup 2012

Peiling Peiling Flex cup 2012 wat doe jij ?

• Ik doe mee

Stemmen: 43 14,6%
  • Ik kom alleen kijken

Stemmen: 48 16,3%
  • Ik kom als coach

Stemmen: 11 3,7%
  • Volgend jaar doe ik mee

Stemmen: 33 11,2%
  • Ik kom niet en doe ook niet mee

Stemmen: 160 54,2%

• Totaal stemmers
    295
  • Peiling gesloten .
Als die Jesse nou eens wat minder hoog van de toren zou blazen, zal de juice wel zijn waarom hij zichzelf über gewelding vindt. Dan zijn deze reacties ook niet nodig en zal het topic ook niet zo vaak ontsporen.

Misschien een idee dat Jesse een eigen topic aan aanmaakt, kan daar de Jesse show rustig doorgaan.

gaat hier om contest prep flex cup mannen.

dit topic is inmiddels tenenkrommend geworden.

Wanneer is die wedstrijd eigenlijk?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.826
2 december is de wedstrijd

• Like
Waarderingen: cura
om het ontopic te houden.

vanaf donderdag op vrijdag nacht een vrij pittige voedselvergiftiging gekregen. kon vrijdag en zaterdag dan ook (bijna) niks eten of drinken. kan vandaag gelukkig weer wat kunnen eten en drinken. dus eerst maar goed vocht aan vullen en voorzichtig eten. start pas weer met mijn trainingen als ik volledig ben hersteld. dus als ik mijn dieet weer goed opgepakt heb en me weer fit voel.

vanaf donderdag op vrijdag nacht een vrij pittige voedselvergiftiging gekregen. kon vrijdag en zaterdag dan ook (bijna) niks eten of drinken. kan vandaag gelukkig weer wat kunnen eten en drinken. dus eerst maar goed vocht aan vullen en voorzichtig eten. start pas weer met mijn trainingen als ik volledig ben hersteld. dus als ik mijn dieet weer goed opgepakt heb en me weer fit voel.

K*t man, idee waar het van komt?

sterkte man

leuke cut poging dat wel ;)

Shit man, wat is er met dit topic gebeurd?? Ik dacht 'ik ga nog eens in het topic lezen, dan leer ik misschien nog wat' en dan kom ik dit tegen :roflol:

Ik heb 3 dingen te zeggen:

1. Kelvin, congrats met je sponsoring

2
haters-gonna-hate-panda_medium.jpg

3 Veel succes gewenst aan alle mensen die meedoen, ik denk dat de moeilijkere periode bijna voor de deur staat!

Sorry dat ik je niet helemaal geloof, maar je doet je de hele tijd al voor als de nieuwe topper in bodybuilding en tot nu toe heb ik nog weinig positiefs van je gezien.

Vind je het ook erg als iemand in het topic van body en fit shop vraagt of het waar is dat jij door hun gesponserd wordt en het nieuwste gezicht bent van B&F hier op DBB bent?

• #1.833
Ik heb verteld word geholpen (gesponsord) echt het nieuwe gezicht heb ik zo niets over verteld.Kan zijn dat iets verkeerd is overgekomen.Maakt verder allemaal ook niet uit.

Ik heb verteld word geholpen (gesponsord) echt het nieuwe gezicht heb ik zo niets over verteld.Kan zijn dat iets verkeerd is overgekomen.Maakt verder allemaal ook niet uit.

Dat wil dus eigenlijk zeggen dat je je bestelling van 2 potjes eiwit en pre-workout kado had gekregen met ondertekening bij je factuur:
"voor je contest prep! Succes ermee. Groetjes B&F shop" ?

Maar ff serious:
Succes Jesse, en zou zelf ook wel gesponsord willen worden. Gaat toch een hoop van die rommel doorheen hier bij mij in huis.

Ben overigens wel nu overgestapt op XXL.
De visies van B&F en die van mij liggen niet meer op 1 lijn :roflol:
Als Jesse het resultaat moet zijn dat je boekt met hun supplementen.....

(okee nu kap ik :D)

Laatst bewerkt:
I know too late maar even.

Jesse, proficiat met je contract, maar helaas luistert niemand hier op het forum naar je. Als je je eens aanleert om na iedere punt een spatie te gebruiken zou ik je over 3 jaartjes misschien wel mogen.

Groetjes

Verder, ik kom misschien ook wel naar Veldhoven. Heb een weekend OV en wil wel eens wat DBB leden ontmoeten!

Jesse, proficiat met je contract, maar helaas luistert niemand hier op het forum naar je. Als je je eens aanleert om na iedere punt een spatie te gebruiken zou ik je over 3 jaartjes misschien wel mogen.

Groetjes

Verder, ik kom misschien ook wel naar Veldhoven. Heb een weekend OV en wil wel eens wat DBB leden ontmoeten!

:thumbup:

ik meet geregeld dbbérs en kan zeggen dat het allemaal toffe gasten zijn!
maar dit is nog geen garantie dat alle dbbers toffe gasten zijn :roflol:

Groetjes

Counte me in.
Als killy nou dan ook eens die kant uit komt.

Killy staat sowieso op de flex cup dus.

• #1.840
Het gaat hard de flex cup begin steeds dichter bij te komen. En de zware fase staat ook voor de deur. Ik heb zin in de show en ook zin in weer een goede bulk

Terug
Naar boven