AndroidHealthClinic

Nieuw Forum records beginnende en c-atleten(strongman&powerlifting) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BW: 107kg

Yoke
210kg - 20m

Farmers
80kg 51,3m

Loglift
95kg

Tire flip
2x380kg

Duckwalk
125kg 20m

Stones
105kg 120cm

1 arm DB press

3x40kg (2xR, 1xL)

POWERLIFTING
____________
Squat(zonder kneewraps,belt toegelaten)
170kg

Bench(geen suit)
110kg Paused

Deadlift(geen suit,riem toegelaten)
200kg

Rackpull(net onder knie)
220kg (ik dacht dat ik ook eens 230 pakte, maar hou maar op 220)

Push Press
90kg

Militairy Press
70kg
 
ok,ik ga dan eens na checken.
@iedereen,lees nog eens de beginpost na,de bedoeling is om beginners te motiveren en om te vergelijken.
sorry,jullie moeten het weten,maar mensen met een 300kg deadlift,en een 340+ yoke noem ik geen beginners.dat doe je in mijn ogen niet na pakweg een jaar trainen:rolleyes:
als jullie hier komen posten,met die stats,maak je je gewoon belachelijk.
ik denk dat die mensen beter de uitdaging gaan zoeken om in de top20 tegaan staan van de topic"forumrecords"
 
Laatst bewerkt:
Sorry vriend, ik loop ook 300+ yoke en ben toch echt pas minder dan een jaar bezig...

Dat Mo nou eenmaal aanleg heeft, + goeie stats hoeft nog niet te zeggen dat het meteen geen beginner meer is.
 
Sorry vriend, ik loop ook 300+ yoke en ben toch echt pas minder dan een jaar bezig...

Dat Mo nou eenmaal aanleg heeft, + goeie stats hoeft nog niet te zeggen dat het meteen geen beginner meer is.

geregistreerd 2008 :P
 
Sorry vriend, ik loop ook 300+ yoke en ben toch echt pas minder dan een jaar bezig...

Dat Mo nou eenmaal aanleg heeft, + goeie stats hoeft nog niet te zeggen dat het meteen geen beginner meer is.
It's all in the eye of the beholder. ;)
 
Sorry vriend, ik loop ook 300+ yoke en ben toch echt pas minder dan een jaar bezig...

Dat Mo nou eenmaal aanleg heeft, + goeie stats hoeft nog niet te zeggen dat het meteen geen beginner meer is.
ja weet het,mijn fout,had het aangepast intussen.
maar mathieu heeft al redelijk wat wedstrijden op zn naam,en hij is toch tegen deze topic,vind het dan zot dat ik er hem in plaats.
en als crazymo, hier bij wil,voor mij best,als hij dan even zn stats vermeld,maar volgens mij was het bij hem maar sarcasme.
-frenckpie kan wel kloppen,ik check zn wedstrijden nog wel eens op realdutch.
voor de rest,jongens;jullie zijn niet verplicht he,als jullie zichzelf te sterk vinden doen dan zoals corpaul en doe een gooi naar "forumrecords";)
 
ok,ik ga dan eens na checken.
@iedereen,lees nog eens de beginpost na,de bedoeling is om beginners te motiveren en om te vergelijken.
sorry,jullie moeten het weten,maar mensen met een 300kg deadlift,en een 340+ yoke noem ik geen beginners.dat doe je in mijn ogen niet na pakweg een jaar trainen:rolleyes:
als jullie hier komen posten,met die stats,maak je je gewoon belachelijk.
ik denk dat die mensen beter de uitdaging gaan zoeken om in de top20 tegaan staan van de topic"forumrecords"

Mo draait niet veel langer wedstrijden dan jij dus hij is niet echt gevorderd, maar gewoon een beast.
 
Mo draait niet veel langer wedstrijden dan jij dus hij is niet echt gevorderd, maar gewoon een beast.
wss wel,wss trainde hij ook al lang in de gym voor hij wedstrijden deed.
als hij wil,plaats ik hem erbij.
enne...ik heb nog maar 1 wedstrijd gedaan hoor,enkel de ncc:p,ik train 1,5 jaar gym,en 10 maanden events.
 
Laatst bewerkt:
ja weet het,mijn fout,had het aangepast intussen.
maar mathieu heeft al redelijk wat wedstrijden op zn naam,en hij is toch tegen deze topic,vind het dan zot dat ik er hem in plaats.
en als crazymo, hier bij wil,voor mij best,als hij dan even zn stats vermeld,maar volgens mij was het bij hem maar sarcasme.
-frenckpie kan wel kloppen,ik check zn wedstrijden nog wel eens op realdutch.
voor de rest,jongens;jullie zijn niet verplicht he,als jullie zichzelf te sterk vinden doen dan zoals corpaul en doe een gooi naar "forumrecords";)

ik hoef er nie bij hoor..ik verveelde me gewoon...ik vinnet wel best allemaal;)
 
Laatst bewerkt:
dit is niks motiverend, dit is laten doen/denken dat je sterk bent AKA jezelf voorliegen... stel je niet aan en vergelijk je strax met echte mannen...

ik kan me ook wel hier gaan vergelijken en kom ik niet eens zo slecht eruit maar wat heb ik eraan? ik vergelijk me met alex moonen,. dat is motiverend, op elke lift kom ik tussen de 60 en 100kg te kort, daar wil ik wat aan doen!! dat is motiverend:P het is strongest man niet een beetje minder weake man...

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

owja uiteraard was mijn post niet gericht op jou dynamite maar op strong1976
 


ik train sinds november 2009..dus rond de 9 maanden nu op events..kheb alleen schijt gehad en direct wedstrijden meegedaan...maar begon ook met 100 steen die ik er amper op kreeg en 80 a 90 kilo log..
 
Wat maakt het uit jongens, als hier wat gasten op het forum met vergelijkbare stats , onderling wat willen competen, let it be he.

Ze zijn hier wel realistisch genoeg om te beseffen dat er genoeg mensen stukken sterker zijn, who cares.
 
Verschiet er van dat de squat niet hoger ligt dan 170kg. :)
 
Wat maakt het uit jongens, als hier wat gasten op het forum met vergelijkbare stats , onderling wat willen competen, let it be he.

Ze zijn hier wel realistisch genoeg om te beseffen dat er genoeg mensen stukken sterker zijn, who cares.
idd,eindelijk eens iemand die deze topic begrijpt:p

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

dit is niks motiverend, dit is laten doen/denken dat je sterk bent AKA jezelf voorliegen... stel je niet aan en vergelijk je strax met echte mannen...

ik kan me ook wel hier gaan vergelijken en kom ik niet eens zo slecht eruit maar wat heb ik eraan? ik vergelijk me met alex moonen,. dat is motiverend, op elke lift kom ik tussen de 60 en 100kg te kort, daar wil ik wat aan doen!! dat is motiverend:P het is strongest man niet een beetje minder weake man...

---------- Toegevoegd om 12:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

owja uiteraard was mijn post niet gericht op jou dynamite maar op strong1976
als deze topic u niet motiveerd,dan doe je toch gewoon nie mee,simpel toch?
lol,u vergelijken met alex moonen...:rolleyes:,denk je mss ooit aan zn stats te kunnen geraken ???
voor mij en mss nog andere is dit wel motiverend,anders zouden ze hier hun stats niet posten.
bvb,ik heb een log van 90,en ik probeer ooit even goed te doen,als de persoon bovenaan de lijst,is al een stuk realistischer dan u willen meten met de top van belgie of nederland:rolleyes:
 
Back
Naar boven