AndroidHealthClinic

Nieuw Forum records beginnende en c-atleten(strongman&powerlifting)

Bezoekers in dit topic

ik hoop ooit aan een 330 deadlift en een 170 log te geraken ja, 95kg op deadlift en 69kg @ loglift is veel maar niet onmogelijk voor iemand van 19... maar we'll see, alex zal ook blijven groeien maar ik gaf maar een voorbeeld van de sterkste persoon waar ik wel eens mee train...
 
ik hoop ooit aan een 330 deadlift en een 170 log te geraken ja, 95kg op deadlift en 69kg @ loglift is veel maar niet onmogelijk voor iemand van 19... maar we'll see, alex zal ook blijven groeien maar ik gaf maar een voorbeeld van de sterkste persoon waar ik wel eens mee train...
normaal gezien idd niet onmogelijk,je kunt idd beter de lat te hoog dan te laag leggen.:)
ik heb ook respect voor die mannen,maar weet dat ik die stats(zeker nie gezien mn leeftijd) nooit ga halen,dus daarmee vergelijk ik me liever met atleten,die min of meer dezelfde stats hebben.
mn doelen ooit?300 dl,150 bp,200 sq en boom geen idee,120,130??
het liefts voor ik in mijne put kruip,of dat realistich is of niet,weet ik niet:p
@minotaurus ik geloof je wel hoor:p
 
mwoah zijn genoeg mensen die nog sterk worden op leeftijd, kijk anders es in het log van frans heuts (pouwerpakx) dus geen gejank maar trainen, eten en slapen!!!
 
Btw rackpull is nu 220kg :)
 
2x170kg squat onder par ( alleen belt )
 
Yoke 250kg - 20M (no drops)
Deadlift 205kg - belt
Tire 380kg - 4 flips
 
Log 95kg
20m 280kg yoke
 
Eerlijk gezegd is sterkste man van NL worden echt mijn doel niet :)
 
Gelieve niet off-topic te gaan en anderen niet aan te vallen of te beledigen. Laatste waarschuwing, dit houd nu op of er volgens sancties.
 
yoke race 230kg/15m
farmers walk 102,5kg/20m
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven