MuscleMeat

Welke schoenen draag je buiten de gym?

buh, momenteel van boss gekocht en nike. Vorige waren lacoste, puma's heb ik ook nog leggen en bikkembergs etc.. dus eigenlijk veel verschillende merken :D

Laarzen (zwart) in de winter en in de zomer sportschoenen van Nike.

veel all stars en nike air max hier :D

Cruyff sneakertjes of allstars. Allstars ook met trainen btw.

ecco%20business%20comfort.jpg

mn andere schoenzool zit vol gaten dus daarom ff mn nette schoenen aan
morgen maar ff nieuwe kopen

Nette (meestal zwarte) schoenen.

Tijdens trainen, nike air max.

Meindl Island Pro
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en in een andere kleur
onitsuka-tiger-tiger-corsair-70.jpg

Als je goed squat dan gebeurd dat niet ;)

Je zet toch kracht met je benen, als je dat niet doet dan kan het zijn dat er wat teveel gewicht op komt ja ;)

Aan je benen zitten toch voeten.. en aan voeten zitten schoenen? Als je goed squat komt het merendeel van de kracht op je hak, waar dat luchtkussen zit :P

Laatste tijd koop ik altijd Dockers, dan krijg ik tenminste geen last van m'n poten.

Celtics, skate-type

Wat veel homo schoenen/ slippers lopen vele van jullie mee rond:eek:

Zelf ben ik niet zo ijdel koop gewoon sportschoenen van tussen de 20 & 30 euro waarmee ik eventueel ook nog mee kan voetballen. Ik heb nu toevallig Rucanor sneakers daarvoor waren het schoenen Slazenger.

Indd ik zie hier schoenen voorbij komen waarbij ik denk hoe durf je je daarmee te vertonen :roflol:

bruine suède instapper van Tommy milffinger

Wat veel homo schoenen/ slippers lopen vele van jullie mee rond:eek:

Zelf ben ik niet zo ijdel koop gewoon sportschoenen van tussen de 20 & 30 euro waarmee ik eventueel ook nog mee kan voetballen. Ik heb nu toevallig Rucanor sneakers daarvoor waren het schoenen Slazenger.

Hoezo nou weer "homo" dan ???

Nike, reebok, asics en all-stars.

Nike's, Lacoste's en Asics

Terug
Naar boven