AndroidHealthClinic

Welke schoenen draag je buiten de gym?

Buiten de sportschool mijn trouwe Meindls

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

.. of als voor het werk een kostuum vereist is van die zwarte bordeel sluiperkes van Lloyd

Rucanor wtf jonge dan ben je echt een nerdje :D
Neehoor gewoon lekker & goedkoop, toen ik op de basis school zat moest ik Nike air max hebben, op de middelbareschool wilde ik K-swiss hebben. Maar sommige mensen worden ouder. Meestal kom je op een leeftijd dat het je amper uit maakt wat er voor een merkje op iets staat.

Blijkbaar zie jij kleren alleen als een manier om het 'man zijn' uit te dragen. Ben je zo onzeker, dat je mannelijkheid aan kleding koppelt? Het maakt mij niet of iemand op dure of goedkope schoenen loopt. Het is echter wel ronduit zielig, dat jij het kwaliteitsverschil niet erkent tussen duurdere schoenen of schoenen van onder 50 euro. Ik draag vaak nette schoenen (ook vanwege werk) van boven de 400 euro, de meeste mensen zien dat niet eens. Het kan me ook helemaal niets schelen. Alleen kenners en mensen die zich daar in verdiepen weten om welke merken het gaat. Ik draag die schoenen voor mezelf en niemand anders, ze lopen namelijk goddelijk. Ik vind het normaal om veel geld te besteden voor kleding, schoenen, de kwaliteit is daar ook naar. Eenmaal op handgemaakte schoenen lopen en je vervloekt al die andere merken, dat wil niet zeggen dat ik nooit andere merken koop. Heb zelf 2 paar Converse, maar het kwaliteitsverschil valt niet te negeren. Daarbij in bepaalde beroepen/ bepaalde kringen wordt het verwacht dat je er netjes bij loopt. Je wordt naar huis getrapt als je op nikes aankomt lopen.
Jij bent ook zielig, je hoopt dat iemand het zal opvallen hoe duur je schoentjes welniet zijn:o Ken je toevallig het sprookje 'De nieuwe kleren van de Keizer'?
Ik kan er netjes bijlopen voor €200. Heb een net pak (linnen) uit Cyprus en nette schoenen die ik van mijn broer heb gekregen.
Dat mensen merkjes/ dure kleding nodig hebben om zich beter te voelen ok het zij zo. Maar om erover op te scheppen is zooooo kansloos :nope: :thumbdown:

Boutinen
RUGAK ABL Combat boots :)

Meindl perfect

Gio mirelli

Neehoor gewoon lekker & goedkoop, toen ik op de basis school zat moest ik Nike air max hebben, op de middelbareschool wilde ik K-swiss hebben. Maar sommige mensen worden ouder. Meestal kom je op een leeftijd dat het je amper uit maakt wat er voor een merkje op iets staat.

Jij bent ook zielig, je hoopt dat iemand het zal opvallen hoe duur je schoentjes welniet zijn:o Ken je toevallig het sprookje 'De nieuwe kleren van de Keizer'?
Ik kan er netjes bijlopen voor €200. Heb een net pak (linnen) uit Cyprus en nette schoenen die ik van mijn broer heb gekregen.
Dat mensen merkjes/ dure kleding nodig hebben om zich beter te voelen ok het zij zo. Maar om erover op te scheppen is zooooo kansloos :nope: :thumbdown:

Begrijpend lezen vind je blijkbaar moeilijk, indien het me ook maar enigszins iets kon boeien dan kocht ik wel kleding met grote opdrukken en in het oog springend teksten. Zoals reeds aangegeven, zal je dat op mijn kleding dus niet zien. Alleen mensen die zich interesseren in deze overwegend Engelse en Italiaans merken zullen het zien. Aangezien een cassiere zich in het algemeen niet geïnteresseerd in dergelijke merken zal een cassiere dit ook niet waarnemen.

Je hebt het vervolgens over een linnen pak wat je op Cyprus hebt aangeschaft, dat is je goed recht. Prima, alleen je gaat weer voorbij aan de kwaliteit. De kwaliteit van een pak van 200 euro is gering. De stoffen zijn van lagere/slechte kwaliteit en vaak is de pasvorm van dergelijk pakken te definiëren als ´zoutzak´. Bezoek in London maar eens Old Burlington Street en Cork Street, in deze straat worden pakken op maat gemaakt. Je betaald er ook voor, maar de pakken zijn van uitmuntend kwaliteit. Dat kan je dus niet vergelijken met een pak van 200 euro. Ik betaal daar graag voor. De praktijk leert ook dat dergelijke pakken en schoenen een veel langere levensloop hebben dan de goedkopere versies. Maar als jij je gelukkig voelt met de goedkopere versie dan is dat je goed recht, ga alleen niet schreeuwen dat mensen met een duurdere smaak onzeker zijn en bla bla. Zo kom jij nogal onzeker over.

nike air max

Hoor jezelf eens praten man, je bent pas 22.

Ik heb echt van alles in mijn kast liggen. Van Prada tot HAIX-veiligheidsschoenen. Tijdens het stappen voel ik me toch altijd wat meer op mijn gemak wanneer ik in stevige schoenen loop. Vrouwen knappen er volgens mij alleen gigantisch op af, maar what the hell..

Heb Bikkembergs, Creative Recreation en Hugo Boss wat ik regelmatig draag. Dan ook nog wat Phat Farms en Nikes als sportieve schoenen.

gewone nette cruijff'jes

Je praat alsof je een veertiger bent, komt er belachelijk over.

Terug
Naar boven