Fitness Seller

Welke schoenen zijn het lelijkst?

Welke schoenen?


  • Totaal stemmers
    61

Bezoekers in dit topic

vind adidas leuker:)
 
oke. nja dat past niet echt bij mijn stijl van kleden :p
dan liever iets in deze richting:
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Laatste had ik lol.. Nja gelijkwaardige. Zitten erg fijn
 
Deze zitten ook erg fijn.

10wk0zq.jpg
 
Lol nike high dunk dan voel ik me weer 15...
 
Lol nike high dunk dan voel ik me weer 15...

hahah. ik ben niet zo van de nette schoenen en bovendien ben ik ook pas 17 dus het kan nog best.

het is trouwens 9-9 BlaRock. zelfs nu je de titel veranderd hebt in je voordeel ga je dit niet winnen :p je hebt gewoon een te slechte smaak :P
 
hahah. ik ben niet zo van de nette schoenen en bovendien ben ik ook pas 17 dus het kan nog best.

het is trouwens 9-9 BlaRock. zelfs nu je de titel veranderd hebt in je voordeel ga je dit niet winnen :p je hebt gewoon een te slechte smaak :P
aanrader-puntschoenen-clvp5vr30ns.jpg

geen nette herenschoen voor jou? :o
 
Gewoon zoiets, lekker casual laidback
Beschikbaar in diverse kleuren en uitvoeringen. Uiteraard niet met die flashy veters.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
negged voor titel veranderen
 
Gewoon zoiets, lekker casual laidback
Beschikbaar in diverse kleuren en uitvoeringen. Uiteraard niet met die flashy veters.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Repped, heb zo'n lichtgrijze en rode. (no homo)
 
Van B had ik 20 jaar geleden de klassieke versie, was toen iets wat je moest hebben, statussymbool. Schoenen waren wel goed om mee te skateboarden maar ze gingen ook heel snel stuk zo. Dit design vind ik lelijker dan het oude (hoewel ik een mocassin normaal juist een mooie schoen vind, heb ook zwart paar), de keuze is niet makkelijk maar ik ga toch voor optie B.
 
A (dc) is dan nog enigzins cool omdat Ken Block
 

+1

en +1 voor adidas. ik mag je nu al :D


Al hoewel.. Als je 25 ben vind je sportschoenen nog steeds niet verkeerd bij mannen? Ik zou verwachtte dat vrouwen dan liever hadden dat mannen wat meer volwassenere schoenen dragen.
 
Afgaande op de replies die de schoenentopics hebben gehad op een zaterdagnacht ben ik van mening dat dbb een actief modetopic nodig heeft.
 
Staat B ineens aan de leiding, wie heeft die bende met te veel oestrogeen geroepen? Die schoenen zijn bovendien slecht voor je voeten.

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 03:42 ----------

Afgaande op de replies die de schoenentopics hebben gehad op een zaterdagnacht ben ik van mening dat dbb een actief modetopic nodig heeft.
Voila het bewijs
 
+1

en +1 voor adidas. ik mag je nu al :D


Al hoewel.. Als je 25 ben vind je sportschoenen nog steeds niet verkeerd bij mannen? Ik zou verwachtte dat vrouwen dan liever hadden dat mannen wat meer volwassenere schoenen dragen.

Elke vrouw is anders... hij hoeft voor mij geen gekleurde nikes (air) te hebben. Maar leuk sportief schoentje niets mis mee.
Netjes ook leuk hoor.
 
Back
Naar boven