Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Dan doe je toch iets verkeerd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. mijne doen al sinds maandag tievus pijnZowizo triceps, die kunnen wel een lange tijd zeer doen zelfs...
vaker van jou gehoord, ik vraag zelden onderbouwing van iemands mening, maar nu zou ik graag wat zien.
Er is niks moeilijks aan om op een spiergroep tot faillure te gaan. Dat de ene oefening iets zwaarder qua herstel/inspanning is reken ik niet tot de moeilijkheid, ik hoef er geen moeite voor te doen. Als je iets met moeite doet weet je niet of het gaat lukken, tot faillure trainen weet je wel dat het gaat lukken, want als je eenmaal niet meer kan zit je op faillure. Faillure verschilt wel per dag en qua hoe je hersteld bent, maar dat doet niets af aan dat je alsnog tot het faillure van dat moment traint.

Omg, de eerste keer dat ik een serieuze reactie zie van skinnie zonder het woord tiet erin.vaker van jou gehoord, ik vraag zelden onderbouwing van iemands mening, maar nu zou ik graag wat zien.
Omg, de eerste keer dat ik een serieuze reactie zie van skinnie zonder het woord tiet erin.
ot: benen en triceps fo sho.

Maar jij zei 12x tiettiet, tiet, tiet, tiet, tiet, tiet, tiet, tiet, tiet, tiet, tiet je zei tiet![]()