Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.602
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik knee sleeves heb besteld geen last van kniepijntjesVolgens mij niet de meest geliefde tip die je kan krijgen (en zelf ook geen voorstander van), maar zag het nog niet voorkomen.
Maar misschien kan je (dunne) kneesleeves gebruiken om de knietjes warm te houden gedurende de grote oefeningen.
Overbelasting dus ik moet meer rustdagen inplannen en ik heb wat oefeningen meegekregen om de knie te versterken, ik mag wel gewoon mijn benen trainen dus dat is wel fijn.Sinds ik knee sleeves heb besteld geen last van kniepijntjes
Wat heeft je fysio erover gezegd? @HardcoreMachine
Bijzonder dat je ze niet eens hoeft te dragen.Sinds ik knee sleeves heb besteld geen last van kniepijntjes

Dat is te zien wat je probleem is. Ik krijg juist last aan mijn knie wanneer ik de sumosquat uitvoer. Ik doe dus squats met mijn voeten niet breder dan schouderbreedte. Iedere knie is anders. Sommigen zullen vlugger problemen krijgen met een bepaalde uitvoering van squat en anderen dan weer met een nog andere uitvoering.Goedemiddag mensen,
Ik squat sinds 2 weken weer en heb knie problemen vandaar dat ik vraag welke squat variant is het meest vriendelijk voor de knie?
Ik squat nu normaal maar heb soms na training enkele dagen knie pijn.
Nou las ik dat sumo squat minder belastend is voor de knie klopt dat?
Alvast bedankt voor de info!