MuscleMeat

Welke stunts heb jij allemaal uitgehaald in het verkeer?

Hehe die is wel een goeie T. Ik heb een keer achter een ambulance gereden voor de fun. We haalden een max van 160 km/uur. Ook een keer met de motor op achterwiel zo'n 10 km gereden op de snelweg:)

met ijs op de snelweg gereden met 170 km/uur.

geslipt en iets van 6x in de rondte geslingerd, was overigen op de snelweg van amsterdam naar rotterdam de 6 baans weg. gelukkig was er niemand op de weg anders was ik de klos geweest

Keertje wielie getrokken op mijn BMX.

keer 2 agenten die stonden te flitsen uitgescholden voor homo's maar gelukkig waren de raampjes dicht

Met oordopjes fietsen, man wat was dat eng, doe het van m'n leven nooit weer, had wel dood kunnen zijn.

ik heb pas 3 maanden me rijbewijs
in gehaald over een door getrokken streep

drievoudige axel met mijn clio

Voorin gezeten.

Op een kleine weg waar je 50 mocht ingehaald terwijl er nog maar net genoeg plek was en er tegenliggers waren, omdat diegene voor me 40 reed en ik haast had. Was wel adrenaline :P en verder 200 gereden op de dijk waar je 80 mag (zal voor veel mensen niet zo speciaal zijn) :P

Laatst bewerkt:
Ik zat erachter bij een vriend van me op zijn opgevoerde zip sp 1998 .. Op een gegeven moment stonden we voor een stoplicht en kwamen er twee jongens naast ons staan die ook een opgevoerde scooter hadden. Natuurlijk wilde we hun even laten zien dat die van ons harder ging ( 120 met z'n 2en namelijk). Na een tijdje keken we achterons waar ze gebleven waren en zagen we niet dat we recht op een bruggetje afrijden BAF! er tegen aangeknald. We wisten dat het niet goed zat dus we reden naar huis daar kwamen we erachter dat ik een verdraaide knie had en dat er iets in m'n rug geschoten was en die vriend van me had een bot uit z'n handschoen steken en een gebroken pols.. Allemaal erg leuk dus.. maar voortaan maar wat beter oppassen. Inmiddels rijdt mijn eigen scooter 90 dus ik heb m'n leven gebeterd:)

200 gereden op snelweg in nederland om half4 snachts... zo'n beetje het heftigste wat ik heb gedaan. Hou me voor de rest altijd aan de regels, haat wegpiraten dus wil er zelf ook geen zijn.

Ik zat erachter bij een vriend van me op zijn opgevoerde zip sp 1998 .. Op een gegeven moment stonden we voor een stoplicht en kwamen er twee jongens naast ons staan die ook een opgevoerde scooter hadden. Natuurlijk wilde we hun even laten zien dat die van ons harder ging ( 120 met z'n 2en namelijk). Na een tijdje keken we achterons waar ze gebleven waren en zagen we niet dat we recht op een bruggetje afrijden BAF! er tegen aangeknald. We wisten dat het niet goed zat dus we reden naar huis daar kwamen we erachter dat ik een verdraaide knie had en dat er iets in m'n rug geschoten was en die vriend van me had een bot uit z'n handschoen steken en een gebroken pols.. Allemaal erg leuk dus.. maar voortaan maar wat beter oppassen. Inmiddels rijdt mijn eigen scooter 90 dus ik heb m'n leven gebeterd:)
Het komt niet in je op om een ambulance te bellen als een bot uit je focking hand schoen steekt?

gordel niet om gedaan :o

Mijn nichtje van 2 een half uur op de snelweg laten rijden

Het komt niet in je op om een ambulance te bellen als een bot uit je focking hand schoen steekt?

Nee, het was niet mijn handschoen.. en bovendien voelde hij wel wat alleen hij wist niet dat het zo ernstig was.. we hadden allebei nogal veel pijn dus er werd niet opgelet.. achteraf begrijp ik ook niet hoe het komt dat we niet meteen wat gedaan hadden maar we waren al vlak bij huis dus dat scheelde

---------- Toegevoegd om 16:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:17 ----------

Mijn nichtje van 2 een half uur op de snelweg laten rijden

lmfao waarom geloof ik dat niet? hmm

Met mijn bolide (topsnelheid: 160 km/u) een race gehouden over de A58 met iemand in een Skoda Octavia die naast me stond bij het stoplicht.

Terug
Naar boven