- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik kan wel een behangrol vol schrijven
- Linksplakkers
- Bejaarden
- Mensen die niet opletten
- Lesauto's
- Vrachtwagenmongolen die gaan inhalen
- Niet knipperen
- Snel auto ertussen gooien en dan 45 gaan rijden...
- Mistlampen
Ik rij dagelijks een aantal keer door de Coentunnel op de A10 Ring Amsterdam. Ik zie zoveel mensen, zelfs vrachtwagenmongolen (proff. chauffeurs...) zonder licht rijden, vaak wel een stuk of 3/4 per doorgang. Ik had laatst nog een discussie met iemand, waarom zou je in hemelsnaam je licht überhaupt uit willen zetten? Autofabrikanten moeten gewoon geen lichtschakelaar meer maken. Contact aan => licht aan.
Verder rij ik ook veel in Amsterdam-centrum zelf, ik maak er tegenwoordig een sport van om zoveel mogelijk voetgangers/fietsers proberen te "raken". Let maar eens op, vrijwel niemand let nog op een rood stoplicht, men doet maar wat. Als je dan gewoon normaal optrekt, kijkt men je aan alsof ze vuur op water zien branden.
Met stipt op numero één:
Je staat vooraan bij een stoplicht, hoe ongelovelijk irritant is het dan als er zo'n @#$%& op zo'n @#$%&scooter de rij voorbij rijdt, en dan voor jou, schuin midden op de weg gaat staan?! Motoren oké, die zijn vrijwel altijd sneller weg, hoewel ik daar ook nare ongelukken mee heb gezien (motorrijder ging rechts in de dode hoek van een vrachtwagen staan en lette niet goed op. Vrachtwagen trok op => motorrijder onder vrachtwagen). Ten eerste lette die scooterapen nooit op, en dan gaan ze óók nog eens 45/50 voor je rijden. Rot lekker dat fietspad op![]()
Waarom zou je in hemelsnaam je licht aan willen zetten? Op klaarlichte dag, dat begrijp ik niet helemaal.