Fitness Seller

Welke stunts heb jij allemaal uitgehaald in het verkeer?

Haha, doe ik ook wel eens voor de fun. Verder niet echt veel bijzonders. Wel vaak gereden met een fles drank (meestal martini) tussen m'n knieën als ik naar een discotheek ging, en in extreem dronken toestand eens met mijn starslet constant 160 gereden gedurende een half uur ofzo in dichte mist en regen, was totaal niet verantwoord maarja, besefte dat maar achteraf. O ja en ook eens met een platte band + dronken naar huis gereden, was wel grappig dit:roflol:

:roflol:

Twee maten van mij waren eens op weg naar huis van La Bush. In de auto was de passagier een joint aan het rollen en hij gebruikte dat boekje waarin de verzekeringsdocumenten enzo inzitten als onderlegger. Plots moesten ze stoppen voor de politie, blijkbaar was er controle. Natuurlijk vroegen ze om dat mapje met het verzekerings- en inschrijvingsbewijs.

Mijn maat gaf dat mapje maar snel aan hem (de stukjes wiet en tabak plakten er nog aan!). Die agent bekeek dat eens en zei letterlijk (in het Frans wel, maar hier kwam het op neer): "Zolang het dat maar is, is er geen probleem. Rijd maar verder."

Zonder handen door rood heen, c-combo?:cool:

Nog een: ik ben ooit eens op stap geweest met een hele rijke kerel. Hij reed met een Mercedes CL500 [Afbeelding niet meer beschikbaar], zoiets ongeveer, hoewel de foto nog niet volledig overeenkomt met de zijn auto.

Op de weg naar huis was hij behoorlijk wasted en vroeg hij of ik niet wou rijden (ik was al minstens even waus of hem). Dat moest hij me natuurlijk geen twee keer vragen. :D 220 gereden waar je 70 mag. Pfff, ik mag er niet aan denken wat er allemaal fout gelopen kon zijn. :s

In slaap vallen tijdens 't rijden op de A4 s'nachts --> vangrail inknallen
In slaap vallen tijdens 't rijden na een feestje s'ochtends --> wakker worden stilstaand op de A12 (15min later weer in slaap gevallen, toen ik gelukkig wakker werd rolde we net een tankstation in......)

260km/u op de motort
240km/u in de auto

Te vaak door rood, te vaak rechts inhalen, te vaak te snel..

Mensen die met (teveel) drank op rijden --> Fail!

Ooit eens met een opgevoerd brommertje een politiewagen ingehaald (kon je niet goed zien langs achter in donker), tuurlijk per direct sirenes aan en achtervolging,
Padje in gereden en weg gevlucht. Adrenaline die ik sindsdien niet meer zo intens ervaren heb!

Leuk topic, ik val met enige regelmaat op de gekste plekken in slaap. Zo ook een jaartje terug 's nachts na het uitgaan op mijn Spartamet (fiets met motortje) reed tegen een hek met prikkeldraad, broek kapot sneeen in mn benen... Ook tegen een stroomdraad aangereden toen ik in slaap was gereden, Spartamet stond onder stroom en het duurde even voor ik hem uit het hek gekregen heb..

Hehe beeld je deze in:

Mijn ruitenwisser was kapot, enkel de rechter, dus voor mij kon ik nog uitzien.
Op een dag na de les, ongeveer 18u00, volle file wil ik naar huis rijden. Ik rij de usual way, maar zie enorme file en besluit een nieuwe weg te proberen.
Normaal zou ik dat niet doen, maar mijn smartphone zou als GPS dienen. Twee minuten na mijn initatief viel deze smartphone uit, batterij plat.
Nu moest ik dus alleen de weg zoeken... het begon enorm te regenen en het toppunt was: die laatste ruitenwisser viel ook uit!

**** dit dacht ik, ik reed door, kon amper door mijn voorruit zien, het was donker want het was winter en probeerde de weg te zoeken. Uiteindelijk een stukje autostrade gevonden, en via een giga omweg thuis geraakt. Was crazy man... fuuu ik volgde gewoon de twee rode achteruitlichten van de auto's voor mij.

Laatst bewerkt:
Met maat van me naar groningen, 4 baans weg waar je 120 mag dacht ik.. reed er een vrachtwagen 100 en het was aardig druk. Ging die vriend er doodleuk een paar kilometer naast rijden om die lui achter ons te ****en ;p

Nog twee: net een andere tweedehandsauto gekocht. Het is wel een auto zonder servostuur, potverdomme, wat zijn die Opol Corsa's toch schijtbakken. :D Anyhow, Ik was al een beetje tipsy en gewoon met één hand aan het rijden. Toen moest ik plots een scherpe bocht nemen en met mijn dronken kop en niet-servostuur ging dat niet zoals gepland.

gevolg: mocht mijn passagier niet mee helpen trekken hebben aan het stuur waren we volledig op die betonnen bloembak gebotst.

godver, tweede ben ik vergeten. Zal het later wel nog posten.

edit: oja, nu weet ik dat tweede weer. Toen ik nog elk weekend ghb nam onder het motto van 'de politie kan dat toch nie opsporen, dus ik ben safe' een paar keer in slaap gevallen in de auto. Gelukkig dat mijn vriendin me op tijd wakker maakte wanneer er een bocht aankwam. Crazy shit. Als ik het zo bekijk, heb ik eigenlijk heel veel geluk gehad.

Laatst bewerkt:
Bij de schemering door de stad gefietst zonder voorlicht, maar ik was eigenlijk helemaal niet bang voor politie ofzo.

Tijden het fietsen mijn hand uitgestoken terwijl ik gewoon rechtdoor reed. Had geluk dat er geen auto achter me zat.

Haha had ik laatst ook, omdat het rood was wou ik rechts gaan. Toen sprong die opeens op groen en ik fietste al hard. Door mijn snelheid was ik rechts vergeten knalde bijna tegen een oma op een bromfiets. :rolleyes:

Op de vraag:"Wie heeft er gister eigenlijk terug gereden?" het antwoord: "jij!" gekregen.

Bij de schemering door de stad gefietst zonder voorlicht, maar ik was eigenlijk helemaal niet bang voor politie ofzo.
nDllY.jpg

Meest spannende:
Inhalen op een 2-baans weg (mag je 80). Terwijl er een tegenligger aan bleek te komen.
Ik kijk de man rechts aan, die gaat uiterst rechts rijden. Ik ook zover mogelijk naar rechts en de tegenligger zover mogelijk naar links. Op eeen gegeven moment dus met drie auto's naast elkaar. Paste maar net ;)

Verder vanalles gedaan, als inhalen over vluchtstroken, busbanen, 180+ waar je 80 mag etc. etc.
Ook redelijk wat ongelukken gehad, gelukkig allemaal blikschade. Bekeuringen ook een heleboel en een keer rijbewijs kwijt geweest.

Sinds mijn 25e ongeveer ben ik mijn wilde haren wel kwijt en rijd ik wel vaak wat te hard, maar niet meer aso. Ben wel een heer in het verkeer geworden als het gaat om mensen voor laten of laten invoegen. Rustig fietsers en voergangers inhalen. Dat soort werk.

Als ik nu terugdenk aan wat ik allemaal heb gedaan schaam ik mezelf kapot.
Met zulk rijgedrag ben je eerder een loser dan dat je stoer bent, terwijl dat destijds anders voelde.

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Meest bizarre ongeluk was wel in slaap vallen op de A2 van Maastricht naar Eindhoven. Vrijdagmiddag, 4 uur met laagstaande zon.
Als je auto de vangrail raakt wordt je wel wakker kan ik je verzekeren.

110, 120 a 130 op me 180er tweetak op de snelweg ;)

---------- Toegevoegd om 02:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:52 ----------

jwtzlf

Ik ben ooit een keer met een vriend per brommer naar Frankrijk gereden. Nu waren die dingen wel iets opgevoerd, maar lang niet genoeg om autos bij te houden op de provinciale weg. Ergens in zuid belgie reden we, veel te langzaam, dus alle automobilisten gingen ons maar voorbij. Een bepaalde kerel had zn dag niet ofzo, want die kwam toeterend en echt veel te hard voorbij. Wat hij niet gezien had was dat er een verhoogde vluchtheuvel was een stukje verderop. Die kerel reed dus even heel zn auto naar de h**ren op dat ding, 20 meter voor ons. Toen zijn we echt rossi style gevlucht haha.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven