- Waardering
- 95
Haha, doe ik ook wel eens voor de fun. Verder niet echt veel bijzonders. Wel vaak gereden met een fles drank (meestal martini) tussen m'n knieën als ik naar een discotheek ging, en in extreem dronken toestand eens met mijn starslet constant 160 gereden gedurende een half uur ofzo in dichte mist en regen, was totaal niet verantwoord maarja, besefte dat maar achteraf. O ja en ook eens met een platte band + dronken naar huis gereden, was wel grappig dit![]()

Twee maten van mij waren eens op weg naar huis van La Bush. In de auto was de passagier een joint aan het rollen en hij gebruikte dat boekje waarin de verzekeringsdocumenten enzo inzitten als onderlegger. Plots moesten ze stoppen voor de politie, blijkbaar was er controle. Natuurlijk vroegen ze om dat mapje met het verzekerings- en inschrijvingsbewijs.
Mijn maat gaf dat mapje maar snel aan hem (de stukjes wiet en tabak plakten er nog aan!). Die agent bekeek dat eens en zei letterlijk (in het Frans wel, maar hier kwam het op neer): "Zolang het dat maar is, is er geen probleem. Rijd maar verder."

220 gereden waar je 70 mag. Pfff, ik mag er niet aan denken wat er allemaal fout gelopen kon zijn. :s