Fitness Seller

Welke stunts heb jij allemaal uitgehaald in het verkeer?

Zat met een maat in de auto, kwam er een politie auto langs ons gereden met zwaailichten vol snelheid, heb ik stukje mee gelift :) verder stunt ik niet in het verkeer wil wel wat langer leven ;)

Tijden het fietsen mijn hand uitgestoken terwijl ik gewoon rechtdoor reed. Had geluk dat er geen auto achter me zat.

Elke keer als ik met mijn vorige auto buitenkwam gereden alsof ik op n gesloten omloop zat. Licht camionetje (ford connect) zonder ABS&ESP: 4 wielen blokkeren op n natte weg en zo insturen, Op de pechstrook voorbijsteken tegen 140-150 omdat n oude tante tegen 90 naast een vrachtwagen bleef hangen, half over de stoep rijden om iemand voorbij te gaan,.....
Nu rij k wat minder suïcidaal met mn GLK.

s'nachts terwijl het stortregende en de plassen op de snelweg lagen tegen de 160 km/h rijden, dom.

Paar weken geleden redelijk zat naar huis gereden met mijn voorlopig rijbewijs

Was ik nog 2 keer verkeerd gereden :roflol:

Laatst bewerkt:
een hert frontaal aangereden, hert dood en auto 2100 euro schade..

Toen het rood was voor de auto's en ze al stil stonden voor het verkeerslicht, dacht ik doodleuk over te steken, zomaar, pardoes, op het zebrapad, terwijl het nog net geen groen was voor de voetgangers. Nogal een geluk dat een politie-agent in functie dat gezien had zodat hij me een bekeuring kon geven voor het gevaar dat ik op de weg vormde.
Nee, ik kan het nog steeds niet geloven.

Teveel om op te noemen :D

Wheely op de A 50 langs verkeerscontrole op weg naar de TT.

Keertje door het oranje gereden, was wel spannend!

Fietsen met een lekke band

Koplampen van de intercity op 2m afstand gezien met fiets (dronken door gesloten bomen heen fietsen)

Een opel vectra station gehouden in een bocht met onderstuur->overstuur->onderstuur, wel wat gelekt toen :o

En motorrijden... Says eneugh :rolleyes:

Met twee andere vrienden (ik was chauffeur) gaan racen in een plattelandsbaantje. Ik probeerde een handrembocht te nemen maar dat ging helemaal fout.

resultaat: we belandden op ons dak in een wei. We hadden allemaal een pint in de hand en niemand van ons had zijn gordel aan. Wonderbaarlijk genoeg had niemand van ons ook maar een schrammetje.

Nu is dat een heel grappige anekdote om te vertellen, maar je kunt je wel voorstellen dat het helemaal anders kon afgelopen zijn. Ik moet er niet aan denken dat een van mijn vrienden gehandicapt ofzo werd door mijn fout. :s

Oja, bijna 3 jaar terug aangehouden toen ik 178Km/u reed in het donker op dezelfde A50, waar ik net 800m eerder op de rechterbaan een pallet tegen kwam.

door dit te melden is mij de boete onthouden.

Rotondes neem ik vaak links ipv 3 kwart.

Rotondes neem ik vaak links ipv 3 kwart.

Haha, doe ik ook wel eens voor de fun. Verder niet echt veel bijzonders. Wel vaak gereden met een fles drank (meestal martini) tussen m'n knieën als ik naar een discotheek ging, en in extreem dronken toestand eens met mijn starslet constant 160 gereden gedurende een half uur ofzo in dichte mist en regen, was totaal niet verantwoord maarja, besefte dat maar achteraf. O ja en ook eens met een platte band + dronken naar huis gereden, was wel grappig dit:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven