XXL Nutrition

Welke stunts heb jij allemaal uitgehaald in het verkeer?

Met opgefokte scooters op de snelweg rijden. Geen helm achterwielen (ook geen kenteken natuurlijk dus niet verzekerd) Niet zo slim maar op dat moment vond ik het een goed idee :D

Doen of ik bejaarden voor laat gaan op de het zebrapad en dan met piepende banden over het zebrapad rijden.

Hihi nee hoor, bejaarden zijn lief.

Toch niet op dat beeld dat op een derde been lijkt? :roflol:

En 320, WTF bro? Toch nie met da stukske Volvo zeker? :p

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

n**ga what?! :roflol:

Ja really. Om het nog mooier te maken belde ik de volgende dag het bureau op omdat ik een boete had gekregen voor vandalisme en er was niets kapot aan de auto. Kreeg ik een hoge piet aan de tellie; ja jongeman dat geintje had je bij mij moeten flikken dan hadje een paar daagjes achter slot en grendel gezeten, je hebt geluk dat de desbetreffende persoon je er zo makkelijk vanaf liet komen. Ik zo hmm oke daar zit iets in. Bedankt voor de mededeling meneer de ambtenaar in functie. weet je trouwens hoe een busje klinkt die achteruit rijd? Tuuut-tuut-tuut.. beetje sarcastisch iknow maar het is maar de politie. vond het zelf wel grappig maar was wel een hoop geld..

Laatst bewerkt:
Keer door flitspalen gereden met andermans kentekenplaten:D

Ik wilde van rijbaan wisselen op de snelweg met 140km, echter zag ik een auto over het hoofd, die toen ik van baan wisselde mijn achterbumper aantikte en ik dus vol in de spin ging waarna ik mijn auto weer onder controle kreeg en rustig doorreed en bij de afslageven gestopt en de schade met de andere bestuurder doorgekeken, maar had alleen maar schaafschade, en hij had geen schade.

Volgens mij doe jij (net als ik) als 18 jarige motorrijder nog wel meer geks ;) is die van jou nog wel echt begrensd? :rolleyes:
Wat ik vertelde was op de brommer. Heb nog geen motorrijbewijs(wel al een motor zie picca) Als ik strax motorrijbewijs heb zullen er nog wel gekke dingen gebeuren ja, haha!:D

103km/h door de bebouwde kom gepakt. 4km correctie en dus 49 te hard. €400... beetje jammer.
Verder 's nachts 200+km/h blazen maar dat is natuurlijk niet zo erg als de snelweg leeg is.

Politie inhalen met 140 waar je 90 mocht waarna ze via de busbaan achter me gingen rijden. Voor de rest rij ik gewoon altijd maximaal hard buiten de bebouwde kom.

spookrijden, was niemand anders op de baan :D (en tijdens bochten natuurlijk weer netjes rechts gereden)

250 over de snelweg met men motor tussen de auto's door slalommen

Terug
Naar boven