XXL Nutrition

Met welke auto rijd je?

2.2 ecotec is een soepele motor maar mist toch beetje pit... (my opinion)als je bekijkt, 2.2 & 147pk geen uitzonderlijke combi, wel polyvalente motor, zit in sintra, astra, zafira & speedster enz.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer...
Kon wat meer pk in idd

dit zeker als je vergelijkt met honda, mijn vorige wagen, integra type r, 1.8 met 189pk,
S2k is ook mooie referentie, 2.0 met 240pk.... puur NA, niemand doet dit na (sofar)

achja kocht hem niet puur voor de pk`s had anders wel de 2.0 turbo genomen, of idd een andere wagen

als ik echt snel wilt zijn pak ik mn 2wieler wel :D

achja kocht hem niet puur voor de pk`s had anders wel de 2.0 turbo genomen, of idd een andere wagen

als ik echt snel wilt zijn pak ik mn 2wieler wel :D

was inderdaad niet afbrekend bedoelt, rij zelf met ecotec 2.2.... is inderdaad ieder zijn ding, looks, performance... :rolleyes: gelukkig, anders wordt het een saaie bedoeling!

Momenteel een zojuist aangeschafte gezinsauto, delend met het vrouwtje ... een donkergeel kleurige Opel Vectra GTS 1.8 16v. Hiervoor had ik kort een Fiat Punto 1.2 8v, niet vooruit te branden, maar wel lekker in de bochten en altijd gemiddeld 1 op 16. Daarvoor een Alfa 145 QV geel, lekkere auto, mis 'm eigenlijk nog iedere dag ......

Mijn huidige kar @ 1,25 bar:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

k ben nog geen 18 maar als k rijbewijs heb gehaald dan eerst een gewone auto en later pas na 2 a 3 jaar een nieuwe vette auto kopen.

Ik rijd met een honda crx 1600 16v 130pk Leuk wagentje en zuinig (lpg) Maar ik ben aan het kijken om een accord te kopen, heb wat meer ruimte nodig...

2hs5klj.jpg

en ik met m'n volvootje 850...toch maat es n keertje inruilen voor een Bora of leon diesel :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Jawel, met trots stel ik mijn eerste wagen voor! :D
Helemaal zelf betaald...
Uiteraard zal dit niet bij iedereen in de smaak vallen, maar hij is de mijne en ik ben er trots op :p
Eerst was ik ook geen voorstander van het model van wagen (kleine coupé) maar op aanraden van mijn broer (werkt in een Ford garage en zei dat het zeer degelijke wagens zijn) besloot ik toch eens op zoek te gaan.

Tijdens de testrit werd ik op slag verliefd op de wagen, zalig bakske :D
Handles like a kart...

1.7 L 16v Zetec
125pk
95 000 km
light as a feather
meer opties dan ik nodig heb

14wqaty.jpg

s6r3ig.jpg

2i78vmb.jpg

29966x.jpg

15r0ef9.jpg

1yf4y.jpg

die striping :hahaha:

[Link niet meer beschikbaar] deze 1.9jtd 130pk
[Link niet meer beschikbaar] voor als ik eens veel geld heb :)

Terug
Naar boven