crabman
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
110, 120 a 130 op me 180er tweetak op de snelweg
---------- Toegevoegd om 02:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:52 ----------
Geen enkel probleem!

Oja, 90 waar je 30 mag met de brommer, stoer over je schouder kijkend zien dat een motorwout vlak achter je zit.. Busted![]()
is die van jou nog wel echt begrensd? 
Nog twee: net een andere tweedehandsauto gekocht. Het is wel een auto zonder servostuur, potverdomme, wat zijn die Opol Corsa's toch schijtbakken.Anyhow, Ik was al een beetje tipsy en gewoon met één hand aan het rijden. Toen moest ik plots een scherpe bocht nemen en met mijn dronken kop en niet-servostuur ging dat niet zoals gepland.
gevolg: mocht mijn passagier niet mee helpen trekken hebben aan het stuur waren we volledig op die betonnen bloembak gebotst.
godver, tweede ben ik vergeten. Zal het later wel nog posten.
edit: oja, nu weet ik dat tweede weer. Toen ik nog elk weekend ghb nam onder het motto van 'de politie kan dat toch nie opsporen, dus ik ben safe' een paar keer in slaap gevallen in de auto. Gelukkig dat mijn vriendin me op tijd wakker maakte wanneer er een bocht aankwam. Crazy shit. Als ik het zo bekijk, heb ik eigenlijk heel veel geluk gehad.

Volgens mij doe jij (net als ik) als 18 jarige motorrijder nog wel meer geksis die van jou nog wel echt begrensd?
![]()
Hehe heb ook al veel chance gehad (en soms iets minder) maar ga hier geen 20 heldenverhalen zetten
Paar weken geleden redelijk wat gezopen in Oudenaarde, en we hadden het prachtige idee om nog naar Gent te rijden.
Rond punt op de N60, ingestuurd tegen 140, uiteraard massaal veel onderstuur en met mijn zatte kop had ik niet de reflexen om tegen te sturen, vol op/over die betonnen blokken gereden.
2 platte banden, wat schade rondom, wiel kapot, remschijf geplooid, as geplooid, ...
Af en toe eens 320 rijden zit er ook wel in, wel grappig als je in de regen nog wheelspin hebt bij 200+![]()

X van de weg gehaald nadat ik inhaalde over een verdrijvingsvlak en dat was volgens hun spookrijden. Vroeg hij of ik papas auto had geleend, ik zo als hij van mij is mag ik op je busje springen.. deal? Deal! , bleek de auto toch van mij te zijn en toen sprong ik op de motorkap en toen kreeg ik nog eens 280euro boete bovenop de 170 van het "spookrijden" +6eu administratiekosten en moest ik ook nog blazen ook ! wtf!

Rijd best netjes, maar neem nog wel eens de verkeerde afslag. Dan gewoon dwars over viaduct heen en aan de andere kant de oprit weer op. Wil niet weten wat voor boetes je daar voor kunt krijgen.