MuscleMeat

Welke stunts heb jij allemaal uitgehaald in het verkeer?

mmm zelf niet heel veel, maar een x 220 gereden op de snelweg in deutschland, 180 langs t kanaal (was wel eng aangezien het maar een baan was en allemaal bomen aan beide kanten :(). 110 (op de teller) op een scooter door de bebouwde kom :S

voor de rest niks noemenswaardigs

Ik rijd regelmatig wel eens door het rood. Wel enkel als ik zie dat er niemand aankomt.

Kickflip op straat.

Oja, 90 waar je 30 mag met de brommer, stoer over je schouder kijkend zien dat een motorwout vlak achter je zit.. Busted :D

Op een lege 4-baansweg snachts reed er een mong**l 100 op de meest linkse strook terwijl ik daar aan kwam met 190. Heb m ingehaald over de vluchtstrook.

Reed is met een maatje en 2 wijve op een winkelstraat waar tegenliggend verkeerd direct naast je zit zonder strook er tussen en ik was aan het keren. Lukte niet lekker want me auto was beetje te groot en gaf maar een beetje veel gas zodat mn achterwielen gingen spinnen en ineens stond ik recht op de strook waar ik moest zijn.

Ook wel is een stukje fietspad gepakt om alle auto's in te halen en een stoplicht over te slaan zodat ik me wijk in kon.

Ja, ik ben het Asootje :(

ik samen met een vriend in zwitserland tegen redelijk hoge snelheid met een a4 aan het rijden, plots kwam er een m3 in ons gat hangen, ook met belgische platen.. wij die laten passeren, en nog een 5 reeks met zwitserse platen die daarachter reed ook. Wij erachteraan, maar na enkele km's begon ik een verdacht gevoel te krijgen omdat die 5 reeks mooi achter die M3 bleef hangen, dus ik nam afstand... En jawel even later zagen we de M3 aan de kant staan, met de 5 ervoor met een mooi rood led bordje achteraan: stop polizei: folgen

Nog twee: net een andere tweedehandsauto gekocht. Het is wel een auto zonder servostuur, potverdomme, wat zijn die Opol Corsa's toch schijtbakken. :D Anyhow, Ik was al een beetje tipsy en gewoon met één hand aan het rijden. Toen moest ik plots een scherpe bocht nemen en met mijn dronken kop en niet-servostuur ging dat niet zoals gepland.

gevolg: mocht mijn passagier niet mee helpen trekken hebben aan het stuur waren we volledig op die betonnen bloembak gebotst.

godver, tweede ben ik vergeten. Zal het later wel nog posten.

edit: oja, nu weet ik dat tweede weer. Toen ik nog elk weekend ghb nam onder het motto van 'de politie kan dat toch nie opsporen, dus ik ben safe' een paar keer in slaap gevallen in de auto. Gelukkig dat mijn vriendin me op tijd wakker maakte wanneer er een bocht aankwam. Crazy shit. Als ik het zo bekijk, heb ik eigenlijk heel veel geluk gehad.

Hehe heb ook al veel chance gehad (en soms iets minder) maar ga hier geen 20 heldenverhalen zetten :D

Paar weken geleden redelijk wat gezopen in Oudenaarde, en we hadden het prachtige idee om nog naar Gent te rijden.
Rond punt op de N60, ingestuurd tegen 140, uiteraard massaal veel onderstuur en met mijn zatte kop had ik niet de reflexen om tegen te sturen, vol op/over die betonnen blokken gereden.

2 platte banden, wat schade rondom, wiel kapot, remschijf geplooid, as geplooid, ...

Af en toe eens 320 rijden zit er ook wel in, wel grappig als je in de regen nog wheelspin hebt bij 200+ :p

X van de weg gehaald nadat ik inhaalde over een verdrijvingsvlak en dat was volgens hun spookrijden. Vroeg hij of ik papas auto had geleend, ik zo als hij van mij is mag ik op je busje springen.. deal? Deal! , bleek de auto toch van mij te zijn en toen sprong ik op de motorkap en toen kreeg ik nog eens 280euro boete bovenop de 170 van het "spookrijden" +6eu administratiekosten en moest ik ook nog blazen ook ! wtf!

Ik zat laatst in een auto, met 5 vrienden van me. Worden we ingehaald door een motor. Nou dat laten wij dus niet gebeuren, dus wij rijden hem klem. Blijkt het een smeris te zijn. Nou die hebben we kreupel getrapt natuurlijk.

Ohja, en dronken te hard rijden is heel leuk, tot je kind door zo'n mongol wordt doodgereden. Daarom, ook als je deze zomer nar het strand gaat: 100% topless, 0% bobless.

/Moraalridder

Hehe heb ook al veel chance gehad (en soms iets minder) maar ga hier geen 20 heldenverhalen zetten :D

Paar weken geleden redelijk wat gezopen in Oudenaarde, en we hadden het prachtige idee om nog naar Gent te rijden.
Rond punt op de N60, ingestuurd tegen 140, uiteraard massaal veel onderstuur en met mijn zatte kop had ik niet de reflexen om tegen te sturen, vol op/over die betonnen blokken gereden.

2 platte banden, wat schade rondom, wiel kapot, remschijf geplooid, as geplooid, ...

Af en toe eens 320 rijden zit er ook wel in, wel grappig als je in de regen nog wheelspin hebt bij 200+ :p

Toch niet op dat beeld dat op een derde been lijkt? :roflol:

En 320, WTF bro? Toch nie met da stukske Volvo zeker? :p

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

X van de weg gehaald nadat ik inhaalde over een verdrijvingsvlak en dat was volgens hun spookrijden. Vroeg hij of ik papas auto had geleend, ik zo als hij van mij is mag ik op je busje springen.. deal? Deal! , bleek de auto toch van mij te zijn en toen sprong ik op de motorkap en toen kreeg ik nog eens 280euro boete bovenop de 170 van het "spookrijden" +6eu administratiekosten en moest ik ook nog blazen ook ! wtf!

n**ga what?! :roflol:

Realiseerde me dat ik een afslag moest nemen terwijl ik er bijna voorbij was, keihard naar rechts getrokken met 120-130kmh zonder na te denken terwijl er een busje rijdt. Kwam echt net op het nippertje langs hem, gast moest volgens mij nog flink remmen ook. Daarna zelf hard m'n rem moeten intrappen want ik kwam te hard aan voor de bocht :o

Rijd best netjes, maar neem nog wel eens de verkeerde afslag. Dan gewoon dwars over viaduct heen en aan de andere kant de oprit weer op. Wil niet weten wat voor boetes je daar voor kunt krijgen.

Alleen een beetje driften...

Keertje 280 gereden op de snelweg..Niet zo lang, want vond het toch wel errug hard en je moet zo ****ing geconcentreerd blijven..Verder rijd ik wel stevig door, maar houd me goed in..kom nooit boven de 140 op de nederlandse snelwegen en verder rijd ik overal wel toegestaan..De reden daarvan werd vorige week weer eens bevestigd..Reed een of andere mong**l in Veenendaal even met 100 (waar je 50 mocht) een meid van dr scooter af..Die konden we van het wegdek af schrapen 50 meter verderop...

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Rijd best netjes, maar neem nog wel eens de verkeerde afslag. Dan gewoon dwars over viaduct heen en aan de andere kant de oprit weer op. Wil niet weten wat voor boetes je daar voor kunt krijgen.

Staat mij iets bij van rond de 280 euro!!:eek:

58 gereden waar ik 50 mocht.

Terug
Naar boven