Fitness Seller

Welke Whey gebruik jij?

Jongens.. en meisjes(mss weet het niet zeker of er hier zijn maar.. ) wat vinden jullie van "Gold Standard Whey" want heb gehoord dat het in Spanje de meest verkochte whey is en nu op dit moment hoor ik er hier ook veel van en redelijk wat mensen die het mij aanbevelen en zelf ook gebruiken... .

http://s16.postimage.org/53ret9wmt/wph_gold_standard_474x350.jpg

Als je duur uit wil zijn moet je het vooral kopen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/gold-standard-whey-perfection-b-and-f-319072/

B&F Whey Perfection

Gewoon isolaat van XXL.
Lekkere smaak, hoog in de eiwitjes, en lost goed op.
Daarbij is het niet duur.
Beetje smaken afwisselen, heb meestal aardbei, maar net een pot cocos op. (ook lekker !)
Als het goed is komt er vandaag of morgen weer een pot banaan binnen :)

• Topic Starter Topic Starter
Gewoon isolaat van XXL.
Lekkere smaak, hoog in de eiwitjes, en lost goed op.
Daarbij is het niet duur.
Beetje smaken afwisselen, heb meestal aardbei, maar net een pot cocos op. (ook lekker !)
Als het goed is komt er vandaag of morgen weer een pot banaan binnen :)

Wat noem jij niet 'duur'?? Heb juist gekeken en voor een pot van 2,5Kg bijna 50€!! Dat is toch niet goedkoper als ander merken of vindt jij van wel?

Een pot syntha 6 van 2,3kg zit ik er zelfs wat onder.. 47€!!!!

Nu jij....

waarom whey van 40-50 e.kope? als je.voor 33e al 2,3kg heb

Whey perfection bedoeld hij... en is nog goedkoper als je gelijk 4,5 kilo pot besteld.

Laatst bewerkt:
Wat noem jij niet 'duur'?? Heb juist gekeken en voor een pot van 2,5Kg bijna 50€!! Dat is toch niet goedkoper als ander merken of vindt jij van wel?

Nu jij....

Doe eens rustig mafkees, maar ik zal wel even toelichten, maar je vraagt welke whey men gebruikt.
Wanneer ik hierop gewoon antwoord geef hoef je niet gelijk agressief te worden.

Maargoed :
Ik vind 50,- euro niet te duur voor een goede isolaat.
Wanneer je bekijkt dat dan Syntha 6 een pot 2,3 kg is en XXL isolaat 2,5 kg scheelt dit qua gewicht bijna 10%.
Dan mag je ervan uitgaan dat ook de prijs ongeveer 10% lager is.
MAAR Syntha 6 is volgens mij geen isolaat, dus wel appels met appels vergelijken.
Daarbij weet ik niet hoeveel gram poeder je gebruikt bij syntha 6 voor een shake, maar bij XXL 40 gram, daar zou ook nog verschil kunnen zitten.
Ook bestel ik meestal met mijn broertje samen, en kopen we meerdere potten tegelijk wat de prijs ook aanzienlijk drukt.

Doe heermee wat je wilt, er zijn vast goedkopere alternatieven, maar ik gebruik deze.
Als jij dat niets vind is dat fijn voor jou.

Nu jij....

:eek: Syntha 6 is geen whey meer een weightgainer er zit maar 52gram eiwit in per 100gram. Je zou je zelf een plezier doen om jezelf wat beter te informeren voordat je op het forum hoog van de toren gaat blazen.

:wave:

ik gebruik whey isolaat van body en fit, is gewoon een goeie snelle en gold standard ON nutrition

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 14:25 ----------

:eek: Syntha 6 is geen whey meer een weightgainer er zit maar 52gram eiwit in per 100gram. Je zou je zelf een plezier doen om jezelf wat beter te informeren voordat je op het forum hoog van de toren gaat blazen.

:wave:
Hahaha, true that!

Nu jij....

Serieus kan je aub stoppen met slecht geïnformeerde posts?

Syntha 6 is geen isolaat. XXL Isolaat bevat 93 gram eiwit, Syntha 6 maar iets van 50 gram eiwit...?

2500 gram voor 50 euro betekent dat je voor 1 euro 50 gram eiwitpoeder krijgt. B&F Isolaat is iets goedkoper maar heeft ook minder eiwit per 100 gram. Voor mij prima prijs.

Twinlab dat was de gene dat me pa voor me wou betalen :)

Hey ********** LET EEN BEETJE OP JE WOORDEN EH OK???!!!! ****************!!!!

Wanneer ik hierop gewoon antwoord geef hoef je niet gelijk agressief te worden.

Ik ben niet agressief geworden.. dat je het niet met mij eens bent kan ik niet aan doen!!

Ik vind 50,- euro niet te duur voor een goede isolaat.

Neen heb je gelijk in.. is een goede prijs dat is zeker!!

:eek: Syntha 6 is geen whey meer een weightgainer

Kijk ik geef eerlijk toe het wat meer koolhydraten bevat maar om het dan een "weightgainer" te noemen vind ik wel wat overdreven hoor!!!

Syntha6 is een beetje een "tussenweg" tussen "whey" en "weightgainer".

En geloof mij nu maar dat vechtsporters die enorm hard getraind hebben gelijk worstelen enzo.. die kunnen echt wel die extra koolhydraten van iets gelijk Syntha6 gebruiken hoor!!!

Ik heb het niet over bodybuilders die veel meer whey drinken(door de dag enzo).

Laatst bewerkt:
Jongens.. en meisjes(mss weet het niet zeker of er hier zijn maar.. ) wat vinden jullie van "Gold Standard Whey" want heb gehoord dat het in Spanje de meest verkochte whey is en nu op dit moment hoor ik er hier ook veel van en redelijk wat mensen die het mij aanbevelen en zelf ook gebruiken... .

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze heb ik een hele tijd genomen. Goede whey, maar de huismerken van oa de baordsponsers doen er niet meer voor onder.

Goede avatar, train and gain.

Terug
Naar boven