XXL Nutrition

Welke Whey gebruik jij?

Wat zijn jullie ervaringen met MET-RX? is dit een van de beter whey poeders? ik heb net een bus leeg en ben nog niet zo lang ( 5 maanden ) bezig. Ik ga morgen een nieuwe bus kopen, hebben jullie aanraders die beter zijn dan MET-RX?

Dappere poging om dit topic terug op de rails te krijgen...

Gelukkig is het nog steeds helemaal ontspoord! :popcorn:

Ik ga er verder niet meer op reageren.. je moet duidelijk nog 'volwassen' worden... is normaal voor je leeftijd hoor..

VUILE h**renzoon!!!! JIJ BENT ECHT EEN SNOTBEL DIE KLAPPEN VERDIENT EN HARD OOK NOG!!!! IK NEUK JE MOEDER VUILE k*tHOERENZOON!!!!

WIE DENK JE WEL DAT JE BENT MAN VUILE SNOTBEL MET JE STOMME BODYBUILDING!!!! MANNEN GELIJK JOU MAAK IK GEHAKT VAN ROT SNOTJONG!!!!!

Voor iemand die 'bijna' 2x zo oud is als ik vind ik je toch vrij onvolwassen en maf overkomen Fatih.

hij komt over als een 12 jarige, vast geen slimme jongen.

teveel klappen gehad :)

• Topic Starter Topic Starter
mafkees

Mma Fighter ga lekker slapen, mafkees

1. Respect moet je verdienen (op het forum ook)
2. Mafkees is geen scheldwoord
3. Als je zo al reageert omdat iemand "mafkees" tegen je zei jij hebt:

a. Mentale problemen
b. "gangster syndroom" (omdat ik MMA doe, ben ik stoer en ga ik grote jongen uithangen en mensen slaan die kleiner zijn dan ik)
c. a+b tegelijk

Door mensen zoals jij hebben anderen slechte beeld over ons (allochtonen).

En nogmaals ik heb je nooit een mafkees genoemd alvorens je me een PM stuurde, lees maar eens goed terug ;)

Kijk maar uit in het verleden is hier wel eens vaker gedreigd met 10 kickboksers die voor je deur staan :lol:

bodybuilder0102 > 2004 ;)

Ik gebruik nog steeds Whey Perfection zeker door die heerlijke smaken. En er blijven er maar bij komen.

We zitten al aan 27 smaken voor Whey Perfection. De ene nog lekkerder als de ander:zuip: Je favoriete smaak zit er altijd bij. De populariteit van Whey Perfection in Nederland en Belgie neemt ook bijna bizarre vormen aan:)

ik gebruikte complete whey van cyto, geen slechte :)

2nspbvd.png

Laatst bewerkt:
We zitten al aan 27 smaken voor Whey Perfection. De ene nog lekkerder als de ander:zuip: Je favoriete smaak zit er altijd bij. De populariteit van Whey Perfection in Nederland en Belgie neemt ook bijna bizarre vormen aan:)

Heb ik net even naar whey perfection gekeken, voel ik me aardig bekocht. gister een bus whey van precision aangeschaft, als ik dan nu de voedingswaarde van whey perfection bekijk.... :(

Whey Isolaat van Bodylab. Neutraal smaak 93 gram eiwit per 100gram product. 2kg iets van 37 euro. deze gebruik ik laatste tijd vaak voor de hoge eiwit percentage en prijs/kwaliteit verhouding.

Kijk.. er zijn tegenwoordig veel huismerken.. fitnesszaakjes,winkels enzo die hun Whey zelf laten maken 'ergens'.. maar meestal is de kwaliteit niet zo goed dat bedoel ik... .
!).
power supplements is niks mis mee het is een top site met goed service, al hun producten zijn aan te raden en zeker voor hun prijs, per schake 93% eiwit zie je sowieso niet veel ook niet bij sommige merken en dat iets een huismerk is betekent niet meteen dat de kwaliteit slecht is

Terug
Naar boven