IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Origineel gepost door Mma Fighter
Let op je woorden en begin ZEKER niet "MAFKEES" enzo te zeggen ok?? Heb gezien dat je maar een jongske bent van 20jaartjes jong.. ben 'bijna' dubbel zo oud als u dus beetje respect he
Heb ook al genoeg keren gevochten in de ring,op de matten in amsterdam en genoeg op straat dus hou er nu mee op ok?? Begrijp wel dat je wat 'de man' wilt uithangen hier op de forum maar ik was ook gelijk jou op jouw leeftijd.. dat leer je wel af als je op mijn leeftijd bent..... .
Jij bent ermee begonnen let er in't vervolg beetje op...
Origineel gepost door Mma Fighter
VUILE h**renzoon!!!! JIJ BENT ECHT EEN SNOTBEL DIE KLAPPEN VERDIENT EN HARD OOK NOG!!!! IK NEUK JE MOEDER VUILE k*tHOERENZOON!!!!
WIE DENK JE WEL DAT JE BENT MAN VUILE SNOTBEL MET JE STOMME BODYBUILDING!!!! MANNEN GELIJK JOU MAAK IK GEHAKT VAN ROT SNOTJONG!!!!!

Mafkees is ook echt een super scheldwoord enzo
Nee maar krijg altijd de kriebels als mensen meerdere uitroeptekens en vraagtekens plaatsen om hun punt te maken terwijl dit echt niet nodig is.
Zal wel iets met een kleine penis te maken hebben denk ik.

Ja klopt jongens!!! Als je terug reageert DAN BEN JE EEN MAFKEES EN DROPLUL TERWIJL HIJ ER MEE BEGONNEN IS!!! Niet vergeten he.. ik heb hier niemand uitgescholden of beledigt.. hij wel.. hou er rekening mee want nu ben ik plots de schuldige!!
Hij moet maar niet zo stoer doen terwijl hij het zeker niet is.. .
Och ja ik begrijp jullie ook wel hoor.. hij is ook een bodybuildertje dus is normaal dat jullie kant kiezen voor hem..![]()
Vrij kleinerend...waarom kom je dan hier advies vragen? Je lijkt ook niet echt veel te geven om dit advies, je stelt vragen maar je hebt voor jezelf al uitgemaakt wat je wilt?
Kom je de e-hero uithangen? Paupertime?
Misschien moet je gewoon weggaan hier, je hebt hier duidelijk niets te zoeken.
Ja klopt jongens!!! Als je terug reageert DAN BEN JE EEN MAFKEES EN DROPLUL TERWIJL HIJ ER MEE BEGONNEN IS!!! Niet vergeten he.. ik heb hier niemand uitgescholden of beledigt.. hij wel.. hou er rekening mee want nu ben ik plots de schuldige!!
Hij moet maar niet zo stoer doen terwijl hij het zeker niet is.. .
Och ja ik begrijp jullie ook wel hoor.. hij is ook een bodybuildertje dus is normaal dat jullie kant kiezen voor hem..![]()
Het is duidelijk dat je niet elke sport respecteert:
Daarbij komt dat je me vanuit het niets een prive bericht stuurt met de waarschuwing dat ik je zeker geen mafkees mag noemen aangezien je in andere woorden duidelijk maakt dat je MMA beoefent en ik dus voor je op moet passen.
Dan vraag je daar toch om?
En als ik dan zeg wat je zeker niet wilde horen ga je totaal door het lint?
MAFKEES