Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En heb je weleens nagedacht over TRT? Want er is een kans dat je niet meer goed herstelt na dat half jaar. Of ga je gewoon permanent cruise/blast? Dan zou ik wel even heel goed nadenken.
Ik ga Elke Week 1000IU HCG innemen dus mijn ballen zouden deftig moeten blijven werken. Ben uiteraard niet zo krankzinnig dat ik lukraak 20 weken ga cruisen he. Zal elke 4 weken een checkup doen bij de doc en indien nodig uiteraard mijn kuur stilleggen. Al met vele mensen gepraat die zo lang hebben geblast en ook zij ondrvonden geen problemen. Ik probeer het eens en zie watr van komt, niet van plan mijn lichaam naar de kloten te helpen als jullie dat soms denken.
Wat ontzettend kansloos, kan je alleen aanraden er totaal niet aan te beginnen en zeker niet op je 18e.. is gewoon dom. Uiteindelijk zal je veel harder vallen.