MuscleMeat

Wendler log

In t begin vind ik t persoonlijk niet nodig

• Topic Starter Topic Starter
Denk het ook niet omdat ik vooral nu in begin wat lichter train dan normaal

mooie rep out !

En geloof me, je gaat het wel voelen wanneer je moet deloaden ;) Beetje luisteren naar je lichaam gewoon

Zo vandaag was het squat dag. Heb sinds ik redelijk serieus train nagenoeg geen benen getraind :o Was ook niet echt nodig, heb van mezelf redelijke benen, ook nog van mijn wielrentijd. Wil ze nu toch weer gaan aanpakken, squat is immers een wezenlijk onderdeel van wendler ;)

Squat dus;

Werksets:
5 x 45
5 x 55
12 x 60 repout

Zijn allen boxsquats, als ik te diep ga wordt mijn kont veel te dik en uit verhouding met de rest van m'n lichaam. Aanleg... :rolleyes:

Assistance:
Squat
10 x 50
10 x 50
10 x 50
10 x 50

Standing calf raises
10 x 80
10 x 80
10 x 80
10 x 80

Nog wat buik, leg raises:
20 x
20 x
20 x

15 min. crosstrainer.

Ging lekker, beentjes trillen nu helemaal na ze zo lang niet getraind te hebben :)

Zijn allen boxsquats, als ik te diep ga wordt mijn kont veel te dik en uit verhouding met de rest van m'n lichaam. Aanleg... :rolleyes:

Je kanook eens proberen een close stance te doen en dan net onder parallel gaan.
Zo zet je je glutes ook redelijk buitenspel ;) Nu ja, zo doe ik het toch :p

gewoon lekker knallen man squat reet is cool

Zoonlief alweer gevoederd, straks naar de gym voor de tweede week van de eerste Wendler cycle. Bench staat weer op het programma.

Wendler schema's zijn de bom!

Ik ga je volgen :)

Wendler schema's zijn de bom!

Ik ga je volgen :)

Welkom :)

---------- Post toegevoegd Sat 24 Dec 2011 om 10:55 ----------

Training zojuist, week 2 cycle 1, bench

Bench
Werksets
3 x 67,5
3 x 72,5
7 x 77,5 repout, viel stiekem wat tegen, dit keer wel tot de borst, voorheen niet helemaal :o

Assistance
Incline bench
10 x 50
7 x 60
7 x 60
7 x 60
7 x60
Nice :)

Dips
10 x bw
10 x
9 x
7 x
7 x

15 min crosstrainer

Ging lekker, verkoudheid ook helemaal weg = meer energie :cool:

Lekkere Bench man, ziet er goed uit ;)

Happy christmas iedereen :)

Vandaag lekker veel vlees bunkeren (= lots of protein :D) en vanavond op stap, de vrouw blijft thuis bij zoonlief :cool: Als dank zal ik haar straks wel een heerlijk ontbijtje maken ;)

Gaat lekker hier ook, wendler ftw! Nette bench, is wel echt heel erg hoog vergeleken met de andere oefeningen. Je deelt de assistance veel anders in maar goed dat zal zo ook vast wel kunnen.

Terug
Naar boven