XXL Nutrition

Wendler log

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker hier ook, wendler ftw! Nette bench, is wel echt heel erg hoog vergeleken met de andere oefeningen. Je deelt de assistance veel anders in maar goed dat zal zo ook vast wel kunnen.

Mijn deadlift en squat zijn idd erg laag vergeleken met bench, maar komt omdat ik die nooit deed. Zullen de komende weken/maanden wel gaan bijtrekken ga ik van uit ;)
Indeling van assistance is beetje een eigen variatie, het is pas mijn eerste cycle dus moet alles nog wat optimaliseren.

Mijn deadlift en squat zijn idd erg laag vergeleken met bench, maar komt omdat ik die nooit deed. Zullen de komende weken/maanden wel gaan bijtrekken ga ik van uit ;)
Indeling van assistance is beetje een eigen variatie, het is pas mijn eerste cycle dus moet alles nog wat optimaliseren.

Ik zou je volgende cycle toch proberen het voor de assistance als een ub/lb split in te delen. Chins/pull ups bij military press en db rows (of een andere row variant) op de bench press dag. Ik deed het ook eerst zoals jou, maar dit bevalt me veel beter. Maar goed er zijn natuurlijk meer manieren die kunnen werken :).

Ik zou je volgende cycle toch proberen het voor de assistance als een ub/lb split in te delen. Chins/pull ups bij military press en db rows (of een andere row variant) op de bench press dag. Ik deed het ook eerst zoals jou, maar dit bevalt me veel beter. Maar goed er zijn natuurlijk meer manieren die kunnen werken :).

Ja misschien heb je wel gelijk hoor en stap ik daar later op over. Ik ga het eerst 2 cycles zo doen, dan weet ik of het echt werkt (of niet ;)), 1 cycle vind ik te kort om te evalueren.

Zo de kater is weg, training van gister naar vandaag, deadlift. Heb er weer zin in.
Komt een beetje beroerd uit deze week, gister gym gesloten en komende zaterdag ook. Kan gelukkig ook thuis trainen, maar is toch minder motiverend ;)

heb je een vast repgehalte op je ass
of deel je dat na gelang je training in

heb je een vast repgehalte op je ass
of deel je dat na gelang je training in

Nee heb ik nog niet, moet alles nog een beetje aftasten. Probeer wel hetzelfde aantal per set te doen, maar per training kan het aantal reps verschillen. Denk dat ik het eerst op gevoel ga doen. Als ik me sterk voel, wat meer gewicht en minder reps, voel ik me wat minder, dan lager gewicht en meer reps.

Training vandaag, week 2 cycle 1, deadlift

Deadlift
Werksets
3 x 85
3 x 92,5
10 x 97,5 repout, lekker, zat nog meer in

Assistance
BOR
8 x 80
8 x 80
8 x 80
8 x 80

Front Pulldown breed
8 x 70
8 x 70
8 x 70
8 x 70

Biceps dumbbell curl
10 x 16
10 x 16
10 x 16
10 x 16

Crosstrainer 12 minuten

Abbonnementje genomen!:)

Training vanavond, cycle 1, week 2

MP
3 x 40
3 x 42,5
11 x 45 repout, lekker

dumbbell press
10 x 16
10 x 16
10 x 18
10 x 18
10 x 18

side laterals
10 x 10
10 x12
10 x 12
10 x 12
10 x 12

Kuiten
10 x 70
10 x 80
10 x 90
10 x 100

20 min crosstrainer

Stevige rep out man :)

Doe jij vaste assistance oefeningen, of doe jij dat een beetje op gevoel

Meer op gevoel, maar het lijkt wel vaak op elkaar. Ene keer ga ik bij MP als assistance mp doen en andere keer dumbbell press (schouder). Dit keer heb ik side laterals erbij gedaan omdat ik me nog fit voelde en vorige keer niet. Bij Bench beetje afwisselen tussen incline bench en incline dumbbell press als assistance. En dit keer heb ik kuiten bij MP gedaan omdat ik donderdag (vandaag nu dus) squat thuis ga doen en hier geen kuitenmachine heb staan.

Training vanavond, cycle 1, week 2

Squat
Werksets
3 x 57,5
3 x 62,5
12 x 65 repout, laatste ging nipt

Assistance
Squat
8 x 55
8 x 55
8 x 55
8 x 55

Leg extensions
4 setjes pompwerk

Nog wat buik, 3 x 20 legraises

10 min crosstrainer

Drie dagen achter elkaar trainen merk je wel, best moe :o

Yooo gozert. Ik pak hier ook een abbotje op. Wendler 4 Life bro!

de ass-squat harry doe je die met dezelfde stand of pak je hem wat breder/smaller t.a.v de variatie ?

Mooie rep out man

de ass-squat harry doe je die met dezelfde stand of pak je hem wat breder/smaller t.a.v de variatie ?

Tot nu toe met dezelfde stand, maar tis inderdaad wel een goeie om die iets anders te pakken. Zoveel dezelfde squats achter elkaar is niet het leukste :)

---------- Post toegevoegd Fri 30 Dec 2011 om 11:14 ----------

Thanks, de voorgeschreven 3 reps gingen makkelijk :D

Terug
Naar boven