XXL Nutrition

Contest Log Wengstertjes road to the dbb contest victory

in, succes Goed fysiek ook :thumbup:

Strakke basis om te starten en redelijke massa op je benen ehb je al!

• Topic Starter Topic Starter
training van gister

pull ups
12xbw
10x+8
10x+8
10x+8
8x+8 6xbw

dumbell rows
10x38
10x38
10x38
10x38

cable crossed pull down
10x
10x
10x

cable row
10xslow
10xslow
10xheavy

back extension
10x15
10x15
10x15

biceps

21's
21
21
21

hammercurl (tussendoor paar grip en onderarm oefeningetjes)
10
10
10

eten was weer bagger helaas gister met dat voetbal paar spare ribs naar binnen gewerkt.

zo me beentjes aanpakken.

Spareribs is super man! Lekkere testosteronverhogend vet en low carb!

training gister

8 min warm up op de cross

squats
20xstang warm up
15x60kg warm up
10x80 onder parallel
10x90 onder parallel
10x100
8x105
10x105

1 benige squats(lunges iedereen noemt ze weer anders)
10x60
10x60
10x60

lying leg curl
10
10
10
10

leg extension
10 single leg
10 sl
10 sl
10 2 benig
10 2 benig

sitting calves raises
12
12
12
12

3 buik oefeningen

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

vandaag 2 uurtjes eerder getraind dan normaal maar wel lekker met een maatje zodat ik lekker ff toch de 10 herhalingen kan halen met een beetje gepush en hulp. heerlijke training.

incline dumbell press
20x20kg (warm up)
10x40
10x40
10x40 dropset 10x20kg

flat bench press
10x40
10x40
10x40 dropset 10x20kg

standing cable fly upper pecs
10
10
10

standing cable fly
10
10
10

schouder
incline side raises gecombineerd met andere oef weet niet hoe die heet en tricep kick back
10x10x10x
10x10x10x
10x10x10x

triceps
dips
10xbw+20
10xbw+20
10xbw+20
10xbw+20

het werkt juist heel goed. overal strepen die verschijnen en omdat ik zo laag zit kan ik af en toe iets meer eten nemen.
afgelopen weekend namelijk heel erg bagger gegeten maar toch sta ik er nu beter ij dan vorige week vrijdag.

maar bedankt ;)

haha, ik ken dat ..
ik vind VEEL eten ook overrated.. je kan nooit droog komen .. alles plakt er veel te snel aan.
Ik eet niet weinig maar zeker niet bijzonder veel.. ik word misselijk als ik mij zie 'vervetten' :D
veel succes kerel, goeie fysiek!!!

haha, ik ken dat ..
ik vind VEEL eten ook overrated.. je kan nooit droog komen .. alles plakt er veel te snel aan.
Ik eet niet weinig maar zeker niet bijzonder veel.. ik word misselijk als ik mij zie 'vervetten' :D
veel succes kerel, goeie fysiek!!!

ja klopt en door die langzame eiwitten die ik eet vind ik de honger wel mee vallen.

en bedankt ;)

even een fototje van woensdag.

2yobcx4.jpg

ja klopt en door die langzame eiwitten die ik eet vind ik de honger wel mee vallen.

en bedankt ;)

2yobcx4.jpg

ja inderdaad en 'honger' kan je ook afleren...
het is 2 weken met een hongergevoel zitten maar daarna past je maag zich aan , aan je 'nieuwe' voedingspatroon.
Ik ga ook het best op niet al teveel te eten, ik eet voornamelijk veel als ontbijt (200 à 250g havermout + 2 scoops whey + banaan + volledig ei + nectarine

en na de training (imo zeer belangrijk) ik kan er wel niet altijd goed van slapen maar dat nemen we erbij :D
350 g kip + 500g kwark + magnificient van b en f + whey shake

je gaat goed man, ook genetische aanleg voor een athletisch lichaam!

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

en bedankt ;)

2yobcx4.jpg

welke langzame eiwitten bedoel je juist?
die uit kwark?

ja inderdaad en 'honger' kan je ook afleren...
het is 2 weken met een hongergevoel zitten maar daarna past je maag zich aan , aan je 'nieuwe' voedingspatroon.
Ik ga ook het best op niet al teveel te eten, ik eet voornamelijk veel als ontbijt (200 à 250g havermout + 2 scoops whey + banaan + volledig ei + nectarine

en na de training (imo zeer belangrijk) ik kan er wel niet altijd goed van slapen maar dat nemen we erbij :D
350 g kip + 500g kwark + magnificient van b en f + whey shake

je gaat goed man, ook genetische aanleg voor een athletisch lichaam!

---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

welke langzame eiwitten bedoel je juist?
die uit kwark?

Ja die uit me kwark ja.

Maar niet kunnen slapen? zeker door die magnificient?

Ik doe aan low carbs dus die magnificient is nu niks voor mij, zal wel straks als ik ga bulken goed van pas komen.

en ik heb ook een atletische achtergrond 5 jaar lang op hoog niveau Atletiek gedaan dus zal daar van zijn. 15-tot me 20e.

Ja die uit me kwark ja.

Maar niet kunnen slapen? zeker door die magnificient?

Ik doe aan low carbs dus die magnificient is nu niks voor mij, zal wel straks als ik ga bulken goed van pas komen.

en ik heb ook een atletische achtergrond 5 jaar lang op hoog niveau Atletiek gedaan dus zal daar van zijn. 15-tot me 20e.

neen eerder door die kwark denk ik :D
damn is die magnificent high carb?
nog nooit op gelet :D ik doe ook aan low carb.. ik neem na't werk (voor mn training) mn laatste keer carbs in
die magnificent gemixt met kwark en melk :eek: dat is gewoon pure drinkyoghurt!!!

neen eerder door die kwark denk ik :D
damn is die magnificent high carb?
nog nooit op gelet :D ik doe ook aan low carb.. ik neem na't werk (voor mn training) mn laatste keer carbs in
die magnificent gemixt met kwark en melk :eek: dat is gewoon pure drinkyoghurt!!!

nouja als je 100 gram heb en daarvan zijn meer dan 70 gram carbs heb je best wel veel carbs binnen ja haha.

haha klinkt wel lekker maar is gaan proberen dan.

nouja als je 100 gram heb en daarvan zijn meer dan 70 gram carbs heb je best wel veel carbs binnen ja haha.

haha klinkt wel lekker maar is gaan proberen dan.

inderdaad ik zie het nu pas :D
de vraag is natuurlijk : 'zit dat er ook daadwerkelijk in'
nuja, zeker proberen!
ik drink hem zo graag , het zal moeilijk zijn om hem te schrappen uit mn dieet :D
maar het blijft een post workout, 'smorgens moet je hem dan toch ook niet gaan drinken?

traps, bicep, onderarmen mogen wat meer, kan ook aan de foto liggen.
wel goede boven benen en abs
succes :)

traps, bicep, onderarmen mogen wat meer, kan ook aan de foto liggen.
wel goede boven benen en abs
succes :)

Traps train ik nooit vind dat niet mooi als tie te "groot" worden biceps en onderarmen ligt aan de foto en houding van me armen.

Maar bedankt ;)

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

inderdaad ik zie het nu pas :D
de vraag is natuurlijk : 'zit dat er ook daadwerkelijk in'
nuja, zeker proberen!
ik drink hem zo graag , het zal moeilijk zijn om hem te schrappen uit mn dieet :D
maar het blijft een post workout, 'smorgens moet je hem dan toch ook niet gaan drinken?

Ja daar heb ik zelf niet zo heel veel verstand van met post workout enzo. Haha eet gewoon me avond eten er altijd na.

Traps train ik nooit vind dat niet mooi als tie te "groot" worden biceps en onderarmen ligt aan de foto en houding van me armen.

Maar bedankt ;)

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------

Ja daar heb ik zelf niet zo heel veel verstand van met post workout enzo. Haha eet gewoon me avond eten er altijd na.

Ik heb hem gekregen van een maat omdat hij er buikloop van kreeg..
ben toen gaan opzoeken wat het was en op internet claimden ze dat het de ultieme post workout was.. dusja.. dan ben ik hem gaan beginnen drinken na elke training :D
maar ik denk dat ik het enkel op whey ga houden want uiteindelijk geef je toch wel veel geld uit aan al die supplementen en je weet eigenlijk niet of het geen placebo's zijn...

Ik heb hem gekregen van een maat omdat hij er buikloop van kreeg..
ben toen gaan opzoeken wat het was en op internet claimden ze dat het de ultieme post workout was.. dusja.. dan ben ik hem gaan beginnen drinken na elke training :D
maar ik denk dat ik het enkel op whey ga houden want uiteindelijk geef je toch wel veel geld uit aan al die supplementen en je weet eigenlijk niet of het geen placebo's zijn...

Nee dat is ook zo als je een flink bord pasta eet heb je ook je carbs kan je gelijk je 350gram kip doorheen doen.

Succes

Vandaag weer rug en biceps

pull ups
12xbw
10x+8
10x+8
10x+8
8x+8 4 bw
6x+8 4bw

dumbell rows
10x38
10x38
10x38
10x38

cable crossed pull down
10x
10x
10x

cable row
10xslow
10xslow
10xheavy

back extension
10x15
10x15
10x15

biceps

21's
21
21
21

hammercurl (tussendoor paar grip en onderarm oefeningetjes)
10
10
10

Concentrated dumbell curls 2 armed
10
10
10 en een dropsetje van 10

En zo weer me favoriet kip met rijst en broccoli :cool:

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Danku

Terug
Naar boven