sebastiaanbb
Cool Novice
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Strakke basis om te starten en redelijke massa op je benen ehb je al!
Spareribs is super man! Lekkere testosteronverhogend vet en low carb!
het werkt juist heel goed. overal strepen die verschijnen en omdat ik zo laag zit kan ik af en toe iets meer eten nemen.
afgelopen weekend namelijk heel erg bagger gegeten maar toch sta ik er nu beter ij dan vorige week vrijdag.
maar bedankt![]()

haha, ik ken dat ..
ik vind VEEL eten ook overrated.. je kan nooit droog komen .. alles plakt er veel te snel aan.
Ik eet niet weinig maar zeker niet bijzonder veel.. ik word misselijk als ik mij zie 'vervetten'
veel succes kerel, goeie fysiek!!!

ja klopt en door die langzame eiwitten die ik eet vind ik de honger wel mee vallen.
en bedankt
even een fototje van woensdag.
![]()

ja klopt en door die langzame eiwitten die ik eet vind ik de honger wel mee vallen.
en bedankt
even een fototje van woensdag.
![]()
ja inderdaad en 'honger' kan je ook afleren...
het is 2 weken met een hongergevoel zitten maar daarna past je maag zich aan , aan je 'nieuwe' voedingspatroon.
Ik ga ook het best op niet al teveel te eten, ik eet voornamelijk veel als ontbijt (200 à 250g havermout + 2 scoops whey + banaan + volledig ei + nectarine
en na de training (imo zeer belangrijk) ik kan er wel niet altijd goed van slapen maar dat nemen we erbij
350 g kip + 500g kwark + magnificient van b en f + whey shake
je gaat goed man, ook genetische aanleg voor een athletisch lichaam!
---------- Toegevoegd om 16:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------
welke langzame eiwitten bedoel je juist?
die uit kwark?
Ja die uit me kwark ja.
Maar niet kunnen slapen? zeker door die magnificient?
Ik doe aan low carbs dus die magnificient is nu niks voor mij, zal wel straks als ik ga bulken goed van pas komen.
en ik heb ook een atletische achtergrond 5 jaar lang op hoog niveau Atletiek gedaan dus zal daar van zijn. 15-tot me 20e.

ik doe ook aan low carb.. ik neem na't werk (voor mn training) mn laatste keer carbs in
dat is gewoon pure drinkyoghurt!!!neen eerder door die kwark denk ik
damn is die magnificent high carb?
nog nooit op geletik doe ook aan low carb.. ik neem na't werk (voor mn training) mn laatste keer carbs in
die magnificent gemixt met kwark en melkdat is gewoon pure drinkyoghurt!!!
nouja als je 100 gram heb en daarvan zijn meer dan 70 gram carbs heb je best wel veel carbs binnen ja haha.
haha klinkt wel lekker maar is gaan proberen dan.

traps, bicep, onderarmen mogen wat meer, kan ook aan de foto liggen.
wel goede boven benen en abs
succes![]()

inderdaad ik zie het nu pas
de vraag is natuurlijk : 'zit dat er ook daadwerkelijk in'
nuja, zeker proberen!
ik drink hem zo graag , het zal moeilijk zijn om hem te schrappen uit mn dieet
maar het blijft een post workout, 'smorgens moet je hem dan toch ook niet gaan drinken?
Traps train ik nooit vind dat niet mooi als tie te "groot" worden biceps en onderarmen ligt aan de foto en houding van me armen.
Maar bedankt
---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:39 ----------
Ja daar heb ik zelf niet zo heel veel verstand van met post workout enzo. Haha eet gewoon me avond eten er altijd na.

Ik heb hem gekregen van een maat omdat hij er buikloop van kreeg..
ben toen gaan opzoeken wat het was en op internet claimden ze dat het de ultieme post workout was.. dusja.. dan ben ik hem gaan beginnen drinken na elke training
maar ik denk dat ik het enkel op whey ga houden want uiteindelijk geef je toch wel veel geld uit aan al die supplementen en je weet eigenlijk niet of het geen placebo's zijn...