XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

• Topic Starter Topic Starter
Maar lever je dus wel gigantisch veel in qua massa om zo droog te worden. nu weeg je rond 84, zeg dat je door knalt tot 88, dan ga je geen 15 kg verliezen om weer zo droog te worden lijkt mij.
maar als je inderdaad met 73 kg naast gasten van 78 staat die stuk kleiner zijn ga je niet winnen nee,
ik hoop dat ik rond 79 kg uitkom droog, zit nu rond 85/86 rond 8-10 %

---------- Toegevoegd om 15:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

het niveau zelfs in d en c klasse is gigantisch hoog omdat iedereen gewoon anna gebruikt dit is wel echt zonde

ik woog vorig jaar maart 80 kg en op de flex stond ik net onder de 70 kg. je levert gigantisch veel in, meer dan je denkt haha vooral de laatste 2 weken gaat het hard ook met vocht afdrijven.

ik woog vorig jaar maart 80 kg en op de flex stond ik net onder de 70 kg. je levert gigantisch veel in, meer dan je denkt haha vooral de laatste 2 weken gaat het hard ook met vocht afdrijven.

ja klopt vocht scheelt een hoop, ben benieuwd wat ik ga overhouden haha, zat vorig jaar tijdens kut op 6 % via officiële 12 punts huidplooimeting, woog toen 78, dus hoop dat ik toch wel meer overhoud maar zullen het zien.

Wow erg netjes man, zeker voor 1 maand :eek:

voorbeeld, lekker bezig!

Wat heb je die maand dan gedaan qua voeding/ cardio/ training?

Ik zat op 3500 calorien
Ben toen 500 cal gezakt en 3 keer pw cardio erbij
Daarna weer verhoogd met 200 cal en doe nu 2-3 pw cardio

(Je kon ook terug lezen :P)

70kg op de Flex!:eek:

haha jaja blijft weinig van je over als je helemaal ripped bent helaas :P in de spiegel ziet het er ziek uit, maar op de weegschaal denk je mthrfckng ecto hahah

inb4 je bent ook een ecto

gewicht zegt echt geen zak.. ik heb vrienden die smaller zijn dan mij maar wel zwaarder wegen (ze zijn ook even lang).

Als ik op 10% sta straks weeg ik wss ook ergens rond de 70/72 :rolleyes:

gewicht zegt echt geen zak.. ik heb vrienden die smaller zijn dan mij maar wel zwaarder wegen (ze zijn ook even lang).

Als ik op 10% sta straks weeg ik wss ook ergens rond de 70/72 :rolleyes:

true niet bij iedereen zegt gewicht wat :P krijg vaak ook vreemde blikken als ik zeg hoe "zwaar" ik weeg.
maandag kreeg ik ook weer de vraag naar me toe gegooid of ik clen gebruik. vat het op als een compliment :P

true niet bij iedereen zegt gewicht wat :P krijg vaak ook vreemde blikken als ik zeg hoe "zwaar" ik weeg. maandag kreeg ik ook weer de vraag naar me toe gegooid of ik clen gebruik. vat het op als een compliment :P

haha altijd leuk als mensen dat denken, betekend alleen maar datje goed bezig bent haha :cool:

Net fysiek, ik ga je volgen! Hoe ziet je voeding er uit, kon zo niks vinden in je log?

Net fysiek, ik ga je volgen! Hoe ziet je voeding er uit, kon zo niks vinden in je log?

Zit op 3240 kcal verdeeld over 8 maaltijden.

Ontbijt en maaltijd na me training het grootst zijn.

4 rijst maaltijden 1 havermout en 1 Brinta en derest shakes

Subs
Whey
Caseïne
Creatine
Dextrose

40gr whey
90gr havermout
15gr rozijnen

3x
110gram kip
1ei
50gr broccoli
30gr rijst

Voor t trainen
40gr whey
35gr Brinta
7-8 gram creatine

Na trainen
40gr whey
5gr creatine
15gr dextrose

120gr rijst
200gr witvis
100gr sperziebonen

40gr caseïne

Wel echt veel creatine heeft totaal geen meerwaarde zo veel 5 is al zat in je kip zit ook al creatine enz

true niet bij iedereen zegt gewicht wat :P krijg vaak ook vreemde blikken als ik zeg hoe "zwaar" ik weeg. maandag kreeg ik ook weer de vraag naar me toe gegooid of ik clen gebruik. vat het op als een compliment :P
Ik denk dat die opvatting verkeerd begrepen word. Vaak word progressie gemeten adhv gewicht, vetpercentage en andere factoren worden hier niet in meegenomen. In dat geval zegt gewicht niet alles, het kan namelijk van alles zijn. Maar als jij nu bijv. op 10% staat bij 70 kg en over een jaar 10% bij 80kg dan zal je ook wel een stuk groter ogen toch :) Ik heb je irl gezien, op de meet en op de flex. Zonder shirt oogde je ook een stuk zwaarder als 69 kg. Maar met tshirt aan oogde je wel 69 kg. Al met al zag je er top uit, ben benieuwd hoe je er de volgende x bij staat.

Wel echt veel creatine heeft totaal geen meerwaarde zo veel 5 is al zat in je kip zit ook al creatine enz

Ik luister naar me begeleider :P

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Ik denk dat die opvatting verkeerd begrepen word. Vaak word progressie gemeten adhv gewicht, vetpercentage en andere factoren worden hier niet in meegenomen. In dat geval zegt gewicht niet alles, het kan namelijk van alles zijn. Maar als jij nu bijv. op 10% staat bij 70 kg en over een jaar 10% bij 80kg dan zal je ook wel een stuk groter ogen toch :) Ik heb je irl gezien, op de meet en op de flex. Zonder shirt oogde je ook een stuk zwaarder als 69 kg. Maar met tshirt aan oogde je wel 69 kg. Al met al zag je er top uit, ben benieuwd hoe je er de volgende x bij staat.

Ja klopt haha en thnx ben zelf ook benieuwd maar heb nog ff :P

hmm zit te twijfelen om me voeding wat te verhogen nog, lijkt wel dat ik steeds droger word, maar gewicht blijft hetzelfde, als ik in de spiegel kijk vind ik het niet erg ofzo haha maar moet wel maximale gains blijven maken dus zal even overleggen morgen met me begeleider.

gister weer een nieuw PR gezet met sldl 12x102,5 kg enige positie van de training :P squatten begon lekker maar dat was al snel minder lekker haha :P

vandaag borst schouder en triceps en dan lekker cheaten bij de italiaan want me mama is jarig :D

hmm zit te twijfelen om me voeding wat te verhogen nog, lijkt wel dat ik steeds droger word, maar gewicht blijft hetzelfde, als ik in de spiegel kijk vind ik het niet erg ofzo haha maar moet wel maximale gains blijven maken dus zal even overleggen morgen met me begeleider. gister weer een nieuw PR gezet met sldl 12x102,5 kg enige positie van de training :P squatten begon lekker maar dat was al snel minder lekker haha :P vandaag borst schouder en triceps en dan lekker cheaten bij de italiaan want me mama is jarig :D

succes met je training en feli aan je moeder!

Terug
Naar boven