joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij ons hebben ze die sinds kort gelukkig standaard in de gym, zo'n belt! Gebruik hem voor dips, pullups is BW nog zwaar zat![]()

pak nu me legpress ook smal tip van me coach zodat ik ook de zijkanten pak en moet zeggen had spierpijn aan me zijkanten 
thnxpak nu me legpress ook smal tip van me coach zodat ik ook de zijkanten pak en moet zeggen had spierpijn aan me zijkanten
![]()
nette benen kerel, die van mij halen dat niet hahah
ja ben blij dat ze wat bijtrekken maar zijn nog niet hoe ik ze hebben wel
hoop dat ik als ik droger kom te staan ook meer definitie erin heb. maar trek me bulk nog minimaal 2,5 maand door dus zit nu midden in me bulk.
tijd zat nog haha
hij bedoelt
'' ik pak mijn legpress no ook small, tip van mijn coach.''

Begint wel lekker meer vorm in te komen man!
De zijkant van mijn benen willen ook niet echt groeien, alle massa komt er bij mij precies op de voorkant bij. Lijkt alsof ik hele rare aanhechtingen heb
Lekkere leg presses ook!
maar me coach heeft zelf flinke poten haha dus zal ze nu smal pressen ook 
Yo Wes
Het was leuk om kennis met je te hebben gemaakt afgelopen zaterdag .
Goeie been tren ook![]()
en thnx manen ik denken dat ik veel volume doe.
hoelang ben je bezig geweest?
If you want to be a bodybuilder you should train like one!
And so you did! Goed beentraining man!En beste massa
![]()
benieuwd of ik de lijn door kan trekken en wat ik aan het einde van de rit overhou hahabegint wel lekker meer vorm in te komen man!
de zijkant van mijn benen willen ook niet echt groeien, alle massa komt er bij mij precies op de voorkant bij. Lijkt alsof ik hele rare aanhechtingen heb
lekkere leg presses ook!

lekkere volume man. 8x105 is ook totaal niet slecht![]()
en 105 kg hoop dat dit nog 120 word dit jaar
(in deze training)