XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Respect man! Ik persoonlijk zou het niet trekken op z'n voedingsschema. Lijkt me heel saai. Maar dat onderscheid de wedstrijdatleten ook van de dbb broscientists haha.

• Topic Starter Topic Starter
succes met je training en feli aan je moeder!

thnx :D

thnx :D

Respect man! Ik persoonlijk zou het niet trekken op z'n voedingsschema. Lijkt me heel saai. Maar dat onderscheid de wedstrijdatleten ook van de dbb broscientists haha.

mwa ik wissel af met kruides dus ene keer heb ik kip kerrie dan weer pikante kip of kip tandori :P lekker makkelijk in de bulk haha en ben toch geen brood fan ofzo.

soms ben ik het koken wel is zat :P ga in de ochtend 7 uur de deur uit en kom dan half 8 - 8 uur weer thuis dan nog koken en eten en weer koken :P

mwa ik wissel af met kruides dus ene keer heb ik kip kerrie dan weer pikante kip of kip tandori :P lekker makkelijk in de bulk haha en ben toch geen brood fan ofzo.

soms ben ik het koken wel is zat :P ga in de ochtend 7 uur de deur uit en kom dan half 8 - 8 uur weer thuis dan nog koken en eten en weer koken :P

waauuww... ja heb je dan uberhaupt wel het gevoel even vrije tijd op een dag te hebben? Wat betreft kruiden kan je idd wel wat variëren. Toch vind ik het dan nog verschil maken of je het even in de magnetron kan stoppen of niet. Voor mij persoonlijk valt de smaak weg als je het koud moet eten. nogmaals respect:D

Hej, toevallig vandaag een jongen gesproken in de sportschool die ook mee gaat doen aan de flexcup classic,

echt een beer, weegt nu 102 kilo rond 10 % echt niet normaal, maar ja wel een gebruiker natuurlijk,
word een leuke concurrent, ga binnen kort samen met hem trainen ben benieuwd

waauuww... ja heb je dan uberhaupt wel het gevoel even vrije tijd op een dag te hebben? Wat betreft kruiden kan je idd wel wat variëren. Toch vind ik het dan nog verschil maken of je het even in de magnetron kan stoppen of niet. Voor mij persoonlijk valt de smaak weg als je het koud moet eten. nogmaals respect:D

vrije tijd is in de sportschool :P haha

Hej, toevallig vandaag een jongen gesproken in de sportschool die ook mee gaat doen aan de flexcup classic,

echt een beer, weegt nu 102 kilo rond 10 % echt niet normaal, maar ja wel een gebruiker natuurlijk,
word een leuke concurrent, ga binnen kort samen met hem trainen ben benieuwd

dan is tie ook lang of niet? anders is tie veel zwaar om classic te doen. mag maar bepaald aantal kilo's van je lengte in cm min 100 wegen :P

vrije tijd is in de sportschool :P haha dan is tie ook lang of niet? anders is tie veel zwaar om classic te doen. mag maar bepaald aantal kilo's van je lengte in cm min 100 wegen :P

hij mag geloof ik max 86 kg weggen.
vorige wedstrijd zat hij daar precies aan.
dus denk dat hij dit jaar andere klasse moet pakken of hij moet wat spiermassa willen inleveren.
denk niet dat hij in classic mee gaat draaien hij wilde rond 90 droog komen te staan en hoe hij er nu bij staat haalt hij dat makkelijk. dus denk dat hij door naar tot 90 klasse gaat. scheelt ons weer een concurrent hahah

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

hij is 1,83 dus zou dan plus 8kg mogen zou 91 zijn als ik het goed begrijp, zou wel echt heel zwaar zijn dan nog

hij mag geloof ik max 86 kg weggen.
vorige wedstrijd zat hij daar precies aan.
dus denk dat hij dit jaar andere klasse moet pakken of hij moet wat spiermassa willen inleveren.
denk niet dat hij in classic mee gaat draaien hij wilde rond 90 droog komen te staan en hoe hij er nu bij staat haalt hij dat makkelijk. dus denk dat hij door naar tot 90 klasse gaat. scheelt ons weer een concurrent hahah

dan heeft wel aardig wat massa ja want dan zit tie op dezelfde lengte als ik haha. maar classic draait gelukkig niet om massa, meer om de symmetrie spierkwaliteit hardheid droogheid en definitie.

kan niet wachten om weer me wedstrijd shape te hebben :P maar nog 2 maanden ff door bulken en dan een zomer cut erin :P

dan heeft wel aardig wat massa ja want dan zit tie op dezelfde lengte als ik haha. maar classic draait gelukkig niet om massa, meer om de symmetrie spierkwaliteit hardheid droogheid en definitie. kan niet wachten om weer me wedstrijd shape te hebben :P maar nog 2 maanden ff door bulken en dan een zomer cut erin :P

ja snap ik, ript als f**k zijn is wel chiller. vind alleen zelf qua training niet zo fijn zit ik zelf liever rond 8-10 % merk dat ik dan beter train en progressie boek.

maarja hij gebruikt he en is 25 dus heeft al wat langer kunnen trainen en met anna gaat natuurlijk veel makkelijker.

Gister goed feestje gehad bij pussylounge en vandaag gewoon weer schouders geknald en niemand minder dan William Bonac was in the building top gozer is dat zeg

2jdrtdj.jpg

Shoulder dumbell press
15x17,5
12x17,5
12x20
12x22,5
10x25

Side raises
15x8
12x9
12x9
15x10 (met beetje hulp)

Lying front raises
12x6
12x6
12x8
12x8

Oef geen idee xD (achterkant schouder
15x6
15x8
15x9
15x9

Bent over raise
12x9
12x9
12x9
12x9

Shrugs
15x60
10x90
10x90
15x60

Bicep curl
3x20x20

Hammer curl
3x10x12,5 (per arm)

Wow vet man! Lekkere motivatie als zo'n gast daar rondloopt :)

Haha nice ik was ook bij pussylounge weer een mooi feesie als had geweeten hadden we ff kunnen meeten haha

was leuk om je nog ff gezien te hebben op pussylounge, en idd je foto staat overal op fb :roflol:

je was wel een beetje vochtig :o

even op je instagram geweest, rug is gruwelijk, mooi classic body fysiek.

traps en onderarmen mogen iets meer als ik kritiek mag geven :o

succes!

je was wel een beetje vochtig :o

vochtig en fatsig haha

even op je instagram geweest, rug is gruwelijk, mooi classic body fysiek.

traps en onderarmen mogen iets meer als ik kritiek mag geven :o

succes!

thnx :D ja rug is me beste punt. traps heb ik nooit getraind :P pak ze eigenlijk pas sinds kort apart. onderarmen doe ik ook niet pakken maar vind me armen in z'n geheel wat achterlopen net als schouders.

maar kritiek mag altijd dat is juist belangrijk in deze sport.

Terug
Naar boven