- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Respect man! Ik persoonlijk zou het niet trekken op z'n voedingsschema. Lijkt me heel saai. Maar dat onderscheid de wedstrijdatleten ook van de dbb broscientists haha.
lekker makkelijk in de bulk haha en ben toch geen brood fan ofzo.
ga in de ochtend 7 uur de deur uit en kom dan half 8 - 8 uur weer thuis dan nog koken en eten en weer koken 
mwa ik wissel af met kruides dus ene keer heb ik kip kerrie dan weer pikante kip of kip tandorilekker makkelijk in de bulk haha en ben toch geen brood fan ofzo.
soms ben ik het koken wel is zatga in de ochtend 7 uur de deur uit en kom dan half 8 - 8 uur weer thuis dan nog koken en eten en weer koken
![]()

waauuww... ja heb je dan uberhaupt wel het gevoel even vrije tijd op een dag te hebben? Wat betreft kruiden kan je idd wel wat variëren. Toch vind ik het dan nog verschil maken of je het even in de magnetron kan stoppen of niet. Voor mij persoonlijk valt de smaak weg als je het koud moet eten. nogmaals respect![]()
hahaHej, toevallig vandaag een jongen gesproken in de sportschool die ook mee gaat doen aan de flexcup classic,
echt een beer, weegt nu 102 kilo rond 10 % echt niet normaal, maar ja wel een gebruiker natuurlijk,
word een leuke concurrent, ga binnen kort samen met hem trainen ben benieuwd

vrije tijd is in de sportschoolhaha dan is tie ook lang of niet? anders is tie veel zwaar om classic te doen. mag maar bepaald aantal kilo's van je lengte in cm min 100 wegen
![]()
hij mag geloof ik max 86 kg weggen.
vorige wedstrijd zat hij daar precies aan.
dus denk dat hij dit jaar andere klasse moet pakken of hij moet wat spiermassa willen inleveren.
denk niet dat hij in classic mee gaat draaien hij wilde rond 90 droog komen te staan en hoe hij er nu bij staat haalt hij dat makkelijk. dus denk dat hij door naar tot 90 klasse gaat. scheelt ons weer een concurrent hahah
maar nog 2 maanden ff door bulken en dan een zomer cut erin 
dan heeft wel aardig wat massa ja want dan zit tie op dezelfde lengte als ik haha. maar classic draait gelukkig niet om massa, meer om de symmetrie spierkwaliteit hardheid droogheid en definitie. kan niet wachten om weer me wedstrijd shape te hebbenmaar nog 2 maanden ff door bulken en dan een zomer cut erin
![]()
Wow vet man! Lekkere motivatie als zo'n gast daar rondloopt![]()
Haha nice ik was ook bij pussylounge weer een mooi feesie als had geweeten hadden we ff kunnen meeten haha

was leuk om je nog ff gezien te hebben op pussylounge, en idd je foto staat overal op fb![]()
ja was echt leuk, en me schouders helemaal gesloopt haha spierpijn niet normaal :O
ja was inderdaad een mooi feesie, k sta ook een paar keer op de B2s fb en Instagram![]()

even op je instagram geweest, rug is gruwelijk, mooi classic body fysiek.
traps en onderarmen mogen iets meer als ik kritiek mag geven
succes!
ja rug is me beste punt. traps heb ik nooit getraind
pak ze eigenlijk pas sinds kort apart. onderarmen doe ik ook niet pakken maar vind me armen in z'n geheel wat achterlopen net als schouders.