- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas niet hard genoeg haha gister laten meten xat op de 10% dus zakken nu naar 2800kcal en totaal andere maaltijden dan ik gewend ben dus word wennen en cardio word 5x35min per week

Shhiiiiiiitttt 5x35 minuten cardio op 2800kcal hahaha. Zes x pw alleen kracht trainen op 3000kcal vind ik al hel.
Ben ook benieuwd naar die andere maaltijden. Pannenkoeken?
8,5 % en de jbc is in maart toch?
heb je nog 10-12 weken?
Prima je vet nu toch?
Rustig zakken en kcal lekker zo hoog houden![]()

Ja 10 weken inderdaad en hopelijk over 12 weken ook wat me doel is van de JBC plaatsen voor Open Rotterdamse is 5 min van me huis![]()
Je vetpercentage is goed man! Bij mij zou dat juist betekenen dat ik voor op schema lig 
Team genootje van me is ook natty en won de classic op de sapcup dus het is te doen
Ja stond ook erg droog nog vorig jaar toen ik aan me prep begon door me zomer cut
Ten eerste allen een gelukkig nieuwjaar en mogen jullie flink groeien.
Updateje ik sta nu op 8,5% dus we blijven dit schema aanhouden 2800kcals en 5x35 cardio na het trainen.
Vet blijft vooral op me tricep zitten dus derest oogt wat droger dan die 8,5 wat wel lekker is aders en lijnen beginnen steeds meer door te komen wat heerlijk motiveerd.
Vokgende week weer een check up als ik dan onder de 8% zit lopen we mooi op schema
Ik zelf vind dat ik 3 weken achterloopt aangezien ik vorig jaar me prep starte op dit vetpercentage en 13 weeks out was. Maarja komt goed heb nog tijd zat.
<3nice!
heeft hij hierna nog wedstrijden gedraaid?
jij zit volgens mij ook mij michael in het team of niet? die naast mij staat op mijn schermafbeelding