MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

• Topic Starter Topic Starter
Zwaarste training tot nu toe in me prep hoop dat het niet elke training zo gaat tot de jbc zal hem wel ff loggen.

Squats
5x60
5x60
5x80 (warm up)
100x100 (8 sets over gedaan) me benen liggen daar nu nog ergens onder het squatrek pfft

Single leg legpress zijwaarts
3x12x90

Legpress
5x20x220 (30 sec rust)

Legextension
5x20x36 (geconcentreerd op het knijpen bovenin)
20 sec vast houden 36kg
18kg paar keer met focus samentrekken

Lying legcurl
4x10x54 dropset 36kg

Single legcurl staand in Legextension machine
3x12x18

Kuitjes 4x20

Cardio 35min

en nu dood op de bank lang uit

Krijg steeds meer strepen overal kracht nog redelijk hetzelfde dus spierverlies denk ik ook minimaal voeding nog op 2600 kcal en 5x35 min cardio

Huidplooi meting gaf 13.5 mm aan stond niet meer op het papiertje van de coach dus vp geen idee

100x100kg squats.:D
Nicee, dat is al een benentraining op zich.:P

Haha dat je geen wegtrekker heb gehad met z'n training op dit aantal kcal

Haha dat je geen wegtrekker heb gehad met z'n training op dit aantal kcal

Stond wel te trillen op me benen haha.

Debet weer gemeten vp% geen idee 12.5 mm 5 punts meting het gaat goed en geen aanpassingen en mag zelfs een cheat nu dus dat word pizza ghehe 4 weken te gaan gas erop whoepwhoep

vanochtend weer op de weegschaal durven staan en gewicht is om te janken haha zo niet leuk voor je ego gelukkig ziet het er in de spiegel wel redelijk uit.

maar 77,5kg nog maar meeste vet zit nog op onderrug en triceps lijnen in benen zitten er wel maar wil ze nog wat dieper hebben dus heb buiten me coach om me cardio 5 min verlengt ghehe #badass

zaterdag een fotoshoot voor een mogelijk nieuwe sponsor en als het meezit word me foto gebruikt op de FIBO :O
zonder team training in de sport arena dus worden ook wel weer foto's geschoten

en zondag erop weer een fotoshoot (gratis) dus even kijken wat dat voor foto's worden bevalt het niet probeer ik nog een shoot zelf te regelen op 1 week out of dag voor me wedstrijd. als me financien het toestaan.

me mood is nog goed overdag geen last alleen tijdens trainen wel ff extra rust helemaal laatste half uur. maar heb er minder moeite mee dan vorig jaar toen voelde ik me echt een zombie overdag.

Met hoeveel kg stond je er vorig jaar?

Goed bezig man!

Energie is er dus nog wel?

Drive ook als ik het zo lees.

Libido?

Foto shoot was voor Appnut toch?

Goed bezig man!

Energie is er dus nog wel?

Drive ook als ik het zo lees.

Libido?

Foto shoot was voor Appnut toch?

Libido wat is dat hahha energie overdag is er nog wel met trainen wat minder maar wel te doen nog.

Mag nog 1.5 week benen trainen mocht gister me laatste refeed/cheat houden had 11.5 mm dus goed op schema.

Mag nu om de 3 dagen 300gram aardappel met 200 gram biefstuk hallo goede leven zo is preppen gewoon nog leuk haha.

En inderdaad voor appnut met thema superhero ik was maar als donatello gegaan haha kon een speer van de atletiek mee nemen en had nog een oud paars shirt die ik kon verknippen. Ben benieuwd naar het resultaat.

Ga je zeker weten dus verbeteren, kan ook niets anders.. je oogt een stuk voller nu! Vette rugfoto..blijft echt goed die rug van je!

ja dat is een feit de vraag is alleen hoeveel. weet niet hoeveel er nog afgaat met vocht afdrijven zo vochtig ben ik namelijk niet. maar denk toch al snel een kilotje of 5.

Wow, goeie shape. Aan welke klasse ga je precies meedoen?

ja dat is een feit de vraag is alleen hoeveel. weet niet hoeveel er nog afgaat met vocht afdrijven zo vochtig ben ik namelijk niet. maar denk toch al snel een kilotje of 5.

achja.. gelukkig kijken ze niet naar de weegschaal maar naar je fysiek, en die is duidelijk verbeterd.

post eens een keer een rugtraining van je!

achja.. gelukkig kijken ze niet naar de weegschaal maar naar je fysiek, en die is duidelijk verbeterd.

post eens een keer een rugtraining van je!

Ja klopt dat is ook zo we gaan het wel zien haha me omgeving is in iedergeval heel positief en dat maakt de druk om top 3 te eindigen alleen maar nog hoger.

Ja is goed morgen ruggen ttaining en daarna aardappelen met biefstuk whoehoe

@Saik0 me rug training

Pull ups
12xbw (warm up
4x10xbw+10kg
10x1 arm pull up (2 armen vast) 5xgewone pull up erachter aan
10xbw reverse grip
10xbw narrow

Dumbell row
4x10x48kg (na laatste set dropset 10x20)

Crossed cable pull down
10x72 (smal) superset 10x36 (wijd)
2x10x77 (smal) superset 10x36 (wijd)

Cable row
2x10x65 (slow en volle ROM neus bijna op knieen tot verticaal en vloeind trekken)
10x77 (idem alleen iets sneller) dropset 10x36( heel de tijd verticaal )

1armed cable pull down (volle stretch en knijp)
3x10x36

Biceps (ook getraind dus log gewoon al vroeg je er niet om haha)

Bicep curl barbell
15x20
3x15x25

Preacher curl 1 armed zijwaarts
4x12x12

Incline dumbell curl (met draai in beweging)
4x12x8

Cardio helling loop 37 min zodat ik op 500 kcal uitkom

En net me biefstuk met aardappelen op kan niet wachten tot vrijdag

Snapchat-8806988711900761315.jpg

Terug
Naar boven