MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

En hoe gaat het met je kracht?

• Topic Starter Topic Starter
Hoppa update 9 weeks out

8% vetjes 82 kilotjes en cardio blijft 5x35 alleen omdat ik lui fietste gaan we dit aanpassen naar de loopband en dan hellinkje

Voeding blijft ook 2800 kcal dus we gaan gewoon door volgende week weer check up en gelijk een team meeting dus waarschijnlijk ook foto's

IMG-20160114-WA0003.jpg
ruggen fototje

8 weeks out en 7.5%

Voeding word nog aangepast krijg ik hopelijk in de loop van de dag binnen

Wel ff een 8 weeks out update foto
2mguvj9.png

Zondag ga ik ook een poseerclinic volgen van de NFBB is gelukkig 5 min van me huis en achter me eigen sportschool dus heerlijk na legday gelijk door

voeding was btw maandag al gestuurd is verlaagd naar 2600 kcal en voor het slapen gaan 100 gram zalm uit blik blugh haha je moet er wat voor over hebben he

update meeting zaterdag kwam 6.7% uit dus wat 200 kcal per dag al niet kunnen doen bijna weer een procent in een week gezakt.

voeding en cardio blijft deze week daarom ook hetzelfde. gister legday gehad en daarna een uur lang poseren met de clinic van de NBBF. wat een dodelijke combi is hahaha. maar zag wel dat ik al meer lijnen in me benen heb dan ik vorig jaar op het podium had en me benen niet meer achterlopen gezien hoe derest erbij stond.

vond nu zelf me armen weer wat achterlopen hahah achja zo blijf je bezig he...

trainingen worden wel al wat zwaarder moet wat meer rust tussendoor pakken enzo kwa honger en alles is het nog goed te handelen. maar heb wel pre workout in duitsland besteld want trainingen moeten toch wel knallend blijven train nu op grapefruit en bcaa.

7 weeks to go hop hop hop

update meeting zaterdag kwam 6.7% uit dus wat 200 kcal per dag al niet kunnen doen bijna weer een procent in een week gezakt.

voeding en cardio blijft deze week daarom ook hetzelfde. gister legday gehad en daarna een uur lang poseren met de clinic van de NBBF. wat een dodelijke combi is hahaha. maar zag wel dat ik al meer lijnen in me benen heb dan ik vorig jaar op het podium had en me benen niet meer achterlopen gezien hoe derest erbij stond.

vond nu zelf me armen weer wat achterlopen hahah achja zo blijf je bezig he...

trainingen worden wel al wat zwaarder moet wat meer rust tussendoor pakken enzo kwa honger en alles is het nog goed te handelen. maar heb wel pre workout in duitsland besteld want trainingen moeten toch wel knallend blijven train nu op grapefruit en bcaa.

7 weeks to go hop hop hop
Verander je nog iets qua training richting de laatste weken? (meer rust / meer isolatie / herhalingen?)

Verander je nog iets qua training richting de laatste weken? (meer rust / meer isolatie / herhalingen?)

Zat te denken om de laatste 6 weken me push pull en legs te veranderen in borst rug, armen schouders en benen en dan die borst rug en armen schouders supersets zeg maar dus bench press en dan pull ups gelijk.

Maar daar denk ik nog even een weekje over na

je hebt wel echt geluk met je genen bro, maar daarnaast ben je ook dedicated :D

echt jelly op je rug.

Dat word zo'n 73 kg met inwegen schat ik.

Hoppa net weer meeting gehad 5.8% aan vetjes op 80kg wederom word er niks aangepast en zondag zelfs een cheat :D

Devils shot was precies optijd binnen aangezien me gare myprotein pre workout op was en wat een magisch spul is dat 3 kwart scoop genomen 3 uur geleden en zit nog steeds in die modus haha morgen maar een hele scoop nemen want legday

gezakt in vet en gewicht gelijk gebleven ? :) naisss

Hoi dit keer niet echt een update meer een verzoek.

Ik maak kans om een jaar lang gesponsord te worden. Als ik bij de eerste 16 kom krijg ik een fotoshoot en dan is er een finale en daar worden er 10 uitgekozen en worden gesponsord.

Als jullie me willen helpen ben ik jullie eeuwig dankbaar.

https://apps.agorapulse.com/mobile/fanVotes/63542/start

Bedankt alvast :D

Morgen btw weer een meeting en weeg nu helaas 79kg dus even kijken wat me verpercentage is krijg wel al dikke strepen op me chest

Terug
Naar boven