- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verander je nog iets qua training richting de laatste weken? (meer rust / meer isolatie / herhalingen?)update meeting zaterdag kwam 6.7% uit dus wat 200 kcal per dag al niet kunnen doen bijna weer een procent in een week gezakt.
voeding en cardio blijft deze week daarom ook hetzelfde. gister legday gehad en daarna een uur lang poseren met de clinic van de NBBF. wat een dodelijke combi is hahaha. maar zag wel dat ik al meer lijnen in me benen heb dan ik vorig jaar op het podium had en me benen niet meer achterlopen gezien hoe derest erbij stond.
vond nu zelf me armen weer wat achterlopen hahah achja zo blijf je bezig he...
trainingen worden wel al wat zwaarder moet wat meer rust tussendoor pakken enzo kwa honger en alles is het nog goed te handelen. maar heb wel pre workout in duitsland besteld want trainingen moeten toch wel knallend blijven train nu op grapefruit en bcaa.
7 weeks to go hop hop hop
Verander je nog iets qua training richting de laatste weken? (meer rust / meer isolatie / herhalingen?)
je hebt wel echt geluk met je genen bro, maar daarnaast ben je ook dedicated
echt jelly op je rug.
Zal mooi zijn toch 3 kg gepakt dan in 15 maanden tijd dan