AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

strepen op de borst vallen direct op!

NIce man.

Goed ripped man
goede strepen erop staan.
Zou de pose alleen iets verder indraaien zie ke de strepen in de borst nog beter.

• Topic Starter Topic Starter
Goed ripped man
goede strepen erop staan.
Zou de pose alleen iets verder indraaien zie ke de strepen in de borst nog beter.

Thnx voor je tip en klopt iets meer indraaien ja vandeweek nog oaar keer zelf oefenen met poseren en zaterdag nog alles met me coach door nemen.

Gister me weekplanning gehad van me coach

Tot woensdag cardio doen morgen rustdag dus alleen woensdag voor mij. Voeding is hetzelfde alleen whey en dextrose is eruit dus scheelt een paar kcal wel bcaa in de ochtend bij me ontbijt zonder whey is bambix toch minder lekker haha.

Vanaf morgen elke ochtend update foto naar me coach sturen en dan kijkt hij of voeding omhoog of omlaag moet zout eruit moet

Zaterdag nog even posing doornemen en donderdag en vrijdag zelf poseren waarschijnlijk niet trainen.

Vandaag en woensdag upperbody trainen 2-3 oefeningen per spiergroep 15-20 reps 2-3 series

Voor wedstrijd moet ik rijstewafels halen jam honing chips en snoepgoed ook gewoon me maaltijden die ik nu eet rijst met kip.

En een nieuwe foto op me instagram gezet

6days out whoepwhoep

Succes met de laatste dagen man. Ik ben vandaag ook begonnen met cutten, maar dextrose kan dus gewoon in de cut?

succes met de laatste dagen, je staat er super bij.. respect voor die hardheid!

Die aders trouwens op je bicep op laatste pic insta:eek:

Die aders trouwens op je bicep op laatste pic insta:eek:

ja die is lekker he ghehe

foto gestuurd vanochtend naar me coach mag elke maaltijd 20 gram rijst meer ga dit vanaf morgen doen. aangezien me eten van vandaag al klaar is gemaakt. eigenlijk van morgen ook maar kook er gewoon wat rijst bij vanavond

update van de foto's van vanmorgen.

blijft bij de 20 gram extra rijst per maaltijd en inplaats van 5 liter naar de 4 liter water toe per dag.

morgen word er nog eens 50 gram rijst per maaltijd toegevoegd dus redelijk proppen al 110 gram ongekookt :O genieten whoepwhoep

Laatst bewerkt:
gewicht is vandaag om te huilen 75.6 kg nog maar...

zout/kruiden nog steeds erin en zit nu op 100 gr rijst per maaltijd 4x
4/5 liter water drinken vandaag.

morgen weer 50 gram rijst per maaltijd erbij en eiwitbronnen kip/vis naar 100 gram per maaltijd

kleine fout gemaakt omdat me coach had gezegd BCAA bij ontbijt nemen whey eruit gehaald maar had dus niet gemoeten :P net gevraagd of ik deze er weer bij moet nemen.

3 dagen te eten :P

Ga je ook helemaal 0 proton?

Of eiwitten er helemaal uit gaan

Terug
Naar boven