XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd man. Respect voor je dedication. Mooi om te zien.

Thnx man heb er zin in en gelukkig dat ik de dedication uitstraal dat is ook de bedoeling haha

nog ff volhouden man.

Laatste loodjes.

Shinen op podium.

Thnx man en is vandaag wel easy in vergelijking met gister toen moest ik echt vechten om wakker te blijven. En had nu wel een carb coma verwacht van dat laden maar voel me gewoon normaal niet fit ofzo maar ook niet fucked up

idunno luister lekker naar me coach die afgelopen wedstrijden wel minimaal 3 atleten op 1 heb laten eindigen haha dus zal wel weerken hoe hij het doet en ieder lichaam is anders he :P

haha dat zal hij zeker wel weten waar hij mee bezig is, wie is je coach btw ?
maar omdat je het niet vaak hoort dat je carb laad en hoog vocht tegelijk doen, maarja je shape is top in orde dus voor jou werkt het prima

haha dat zal hij zeker wel weten waar hij mee bezig is, wie is je coach btw ?
maar omdat je het niet vaak hoort dat je carb laad en hoog vocht tegelijk doen, maarja je shape is top in orde dus voor jou werkt het prima

Staat al in me OP xD Jeffrey Suijkerbuijk

Ik volg je op instagram en je staat echt fucking shredded! Jeff weet waar hij mee bezig is ;)

Ik volg je op instagram en je staat echt fucking shredded! Jeff weet waar hij mee bezig is ;)

Thnx man hopen dat het op het podium ook nog shredded eruit ziet haha ben altijd bang met dat laden. Morgen 600 gram rijst eten dat is meer dan ik in de bulk eet haha dat idee erbij is het best eng

geen stress hebben, dat is niet goed voor de vochtbalans :p

76.2 kg vanochtend

vandaag bij elkaar dus 600 gram rijst wegkauwen en vanochtend al 100 gram bambix in me mik gedouwd.
en nog 4liter vocht weg werken er zit al 1,2 liter in.

slapen ging wat beter moest er alleen al 5 uur uit om ff foto's te laten schieten voor me coach want me pa moest al 6 uur beginnen. Achjah je moet er wat voor over hebben :P

gister tijden gehoord dat ik op moet kwart voor 2 vergelijkingen en 10 over 5 routine. totale line up tot nu toe op papier 18 man :O kansen op top 3 worden zo steeds kleiner :( haha achjah ga gewoon keihard rocken op dat podium en laten zien wat ik afgelopen maanden heb gedaan in de keuken en sportschool.

2 days out.

76.2 kg vanochtend

vandaag bij elkaar dus 600 gram rijst wegkauwen en vanochtend al 100 gram bambix in me mik gedouwd.
en nog 4liter vocht weg werken er zit al 1,2 liter in.

slapen ging wat beter moest er alleen al 5 uur uit om ff foto's te laten schieten voor me coach want me pa moest al 6 uur beginnen. Achjah je moet er wat voor over hebben :P

gister tijden gehoord dat ik op moet kwart voor 2 vergelijkingen en 10 over 5 routine. totale line up tot nu toe op papier 18 man :O kansen op top 3 worden zo steeds kleiner :( haha achjah ga gewoon keihard rocken op dat podium en laten zien wat ik afgelopen maanden heb gedaan in de keuken en sportschool.

2 days out.
Succes kerel!

Hoop dat je benen nog wat droger trekken, want die liepen qua vocht nog wat achter (als in: meer vocht) op je UB van wat ik op FB zag dan!

77.2kg vanochtend facking zwaar maar der zit nog een paar kg rijst in me lichaam want heb het er nog niet uitgescheten.

Denet 150 gram havermout op
Op de planning 4x150 gram rijst +100 gram kip/vis en 3x een ei. 150gr broccoli
3 liter water
Geen zout

Waarschijnlijk vanavond en anders morgen ochtend depleten met plaspillen

Op me instagram heb ik een klein filmpje gezet die ik heb gestuurd naar me coach. Niet deze maar een andere maar ik was toch bezig hahaha

[Link niet meer beschikbaar]

24 hours out

Wat voor diuretica?;o

heel veel succes man!!

Die laatste foto op je instagram is ook fucking gruwelijk man!

Die laatste foto op je instagram is ook fucking gruwelijk man!

Thnx man ja krijg nog meer foto's terug van me shoot maar hij heeft nog geen internet haha en krijg ook nog foto's van een shoot van 3 weken terug dus kan nog als ik straks weer een vochtballon ben lekker van alle foto's genieten

Succes vandaag man! Kick some ass

Succes :thumb:

Heel veel suc6 vandaag man! Top3 moet lukken!

succes man

Terug
Naar boven