Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
welke foto?Zijn je benen op die laatste foto opgepompt @Wengstertje ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
welke foto?Zijn je benen op die laatste foto opgepompt @Wengstertje ?
De beloofde foto derest volgt van de week elke dag een foto tot aan de wedstrijd toe op mijn IG account
![]()
O.a. en om vocht eruit te laten trekken. Backstage of voor wedstrijden gaan mensen wel eens met benen omhoog liggen, geen idee of dit broscience is of echt werkt.oh oke, heb begrepen dat voor de contest de benen niet opgepompt worden omdat ze dan definitie verliezen klopt dus![]()
oh oke, heb begrepen dat voor de contest de benen niet opgepompt worden omdat ze dan definitie verliezen klopt dus![]()
O.a. en om vocht eruit te laten trekken. Backstage of voor wedstrijden gaan mensen wel eens met benen omhoog liggen, geen idee of dit broscience is of echt werkt.

geen idee krijg per dag door wat ik moet eten dus alleen maar verhogen en dit geval kip vis verlagen
geen idee krijg per dag door wat ik moet eten dus alleen maar verhogen en dit geval kip vis verlagen
krijg geen macro's en kcal door etc alleen de aantallen wat ik moet ophogen en verlagen
nee haha lag vanacht gewoon wakker van de honger en heb nu ook weer honger terwijl ik 2 uur geleden nog 100 gram rijst 120 gram kip en een ei op heb. maar mag weer over 10 min etenAh ok, maar volgens mij valt het honger lijden wel mee ofniet?

Ben je ook gaan volgen op insta net, zieke shape man. Succes met je prep nog en succes aankomend weekend![]()
vanavond ook thuis ff halfuurtje posing doen en routine ff oefenen goed voor spierhardheid en lijnen enzo erin te krijgen plus posing is belangrijk want je moet jezelf zo goed mogelijk presenteren natuurlijk.nu nog zo hoog in vocht ja,
wanneer ga je vocht droppen?
idunno luister lekker naar me coach die afgelopen wedstrijden wel minimaal 3 atleten op 1 heb laten eindigen haha dus zal wel weerken hoe hij het doet en ieder lichaam is anders hezou toch vanaf morgen eens beginnen met vocht weg laten of nu al maar dat is mijn mening
hoe doe je dat met carb load want high carb en vocht samen werkt naar mijn mening niet,

watte wat? haha snap echt niks van je vragen man ik train niet meer dus geen workouts meer