AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

De beloofde foto derest volgt van de week elke dag een foto tot aan de wedstrijd toe op mijn IG account

FB_IMG_1457262089356.jpg

• Topic Starter Topic Starter
nee heb sinds donderdag geen benen meer gepakt nu een week geleden dus

oh oke, heb begrepen dat voor de contest de benen niet opgepompt worden omdat ze dan definitie verliezen klopt dus :p

oh oke, heb begrepen dat voor de contest de benen niet opgepompt worden omdat ze dan definitie verliezen klopt dus :p
O.a. en om vocht eruit te laten trekken. Backstage of voor wedstrijden gaan mensen wel eens met benen omhoog liggen, geen idee of dit broscience is of echt werkt.

zie hieronder

O.a. en om vocht eruit te laten trekken. Backstage of voor wedstrijden gaan mensen wel eens met benen omhoog liggen, geen idee of dit broscience is of echt werkt.

en heb laatst gelezen dat dit broscience is maar ik ga het toch lekker doen heerlijk dat liggen :P

Hoeveel kcal zit je nu?

geen idee krijg per dag door wat ik moet eten dus alleen maar verhogen en dit geval kip vis verlagen

krijg geen macro's en kcal door etc alleen de aantallen wat ik moet ophogen en verlagen

Ah ok, maar volgens mij valt het honger lijden wel mee ofniet?

Ben je ook gaan volgen op insta net, zieke shape man. Succes met je prep nog en succes aankomend weekend ;)

Ben je ook gaan volgen op insta net, zieke shape man. Succes met je prep nog en succes aankomend weekend ;)

thnx man zin in

update: merk al dat ik wat voller en harder kom te staan, af en toe ff flexen op me werk op de wc :P vanavond ook thuis ff halfuurtje posing doen en routine ff oefenen goed voor spierhardheid en lijnen enzo erin te krijgen plus posing is belangrijk want je moet jezelf zo goed mogelijk presenteren natuurlijk.

nu nog zo hoog in vocht ja,
wanneer ga je vocht droppen?

zou toch vanaf morgen eens beginnen met vocht weg laten of nu al maar dat is mijn mening
hoe doe je dat met carb load want high carb en vocht samen werkt naar mijn mening niet,

zou toch vanaf morgen eens beginnen met vocht weg laten of nu al maar dat is mijn mening
hoe doe je dat met carb load want high carb en vocht samen werkt naar mijn mening niet,
idunno luister lekker naar me coach die afgelopen wedstrijden wel minimaal 3 atleten op 1 heb laten eindigen haha dus zal wel weerken hoe hij het doet en ieder lichaam is anders he :P

Wat neem je er eigenlijk intra workout?

nog ff volhouden man.

Laatste loodjes.

Shinen op podium.

Ben benieuwd man. Respect voor je dedication. Mooi om te zien.

• Like
Waarderingen: Rain
Terug
Naar boven