MuscleMeat

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Ik zag even wat foto's voorbij komen van on stage, zieke shape man! Hoop dat je goed plaatst. Hoge opkomst ook, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Goed gedaan man, hier wat afstand pics:

a2xldv.jpg

sqs5lv.jpg

28rxy.jpg

first call out toch>?

Super!

Wesley gefeliciteerd met de 3e plek!

Netjes kerel. Petje af

:bow:

Gefeliciteerd man! Echt goed!

Gefeliciteerd kerel!!

Die gast die eerste is geworden heeft trouwens een zieke bicep piek:eek!:

Zag er goed uit man! Gefeliciteerd.

• Topic Starter Topic Starter
thnx iedereen gaan proberen komende 2 weken iets meer definitie in me benen nog te krijgen. vandaag mag ik eten wat ik wil maar had me pasta al gemaakt voor op werk waar ik nu ook ben. verslag komt dus vanavond :P

thnx iedereen gaan proberen komende 2 weken iets meer definitie in me benen nog te krijgen. vandaag mag ik eten wat ik wil maar had me pasta al gemaakt voor op werk waar ik nu ook ben. verslag komt dus vanavond :P
Ondanks het zwaar is zou ik er vandaag geen r*tard vreetdag (gewoon een paar snickers:roflol:) van maken en is het dus eigenlijk goed dat je je prep-meals al bij je hebt!:D:D

Wat is nu ook alweer de volgende wedstrijd? Je benen moeten inderdaad scherper, want het kost je zo aardig wat punten denk!

Succes in ieder geval!

Ondanks het zwaar is zou ik er vandaag geen r*tard vreetdag (gewoon een paar snickers:roflol:) van maken en is het dus eigenlijk goed dat je je prep-meals al bij je hebt!:D:D

Wat is nu ook alweer de volgende wedstrijd? Je benen moeten inderdaad scherper, want het kost je zo aardig wat punten denk!

Succes in ieder geval!
heb wat fruit door me ontbijt gedaan vanochtend haha hou het lekker daarbij :P volgende wedsrijd is 5 min van me huis Open Rotterdamse. doelstelling is 1st call out. sta dan tegen 2 team genoten :P

Zijn die ook natty?

Gefeliciteerd!
Nr1 is iig niet natty volgens mij.

Terug
Naar boven