Ad victoriam
Cool Novice
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt maestro derest ook bedankt verslag komt eraan en indd 1e call out maar nu nog op de uitreiking wachten
Ook slecht geregeld dan dat je de hele dag daar moet rondlopen tot dit tijdstip nog op dat vet% in je blote kontBedankt maestro derest ook bedankt verslag komt eraan en indd 1e call out maar nu nog op de uitreiking wachten

Congratz man!
Ondanks het zwaar is zou ik er vandaag geen r*tard vreetdag (gewoon een paar snickersthnx iedereen gaan proberen komende 2 weken iets meer definitie in me benen nog te krijgen. vandaag mag ik eten wat ik wil maar had me pasta al gemaakt voor op werk waar ik nu ook ben. verslag komt dus vanavond![]()
) van maken en is het dus eigenlijk goed dat je je prep-meals al bij je hebt!

heb wat fruit door me ontbijt gedaan vanochtend haha hou het lekker daarbijOndanks het zwaar is zou ik er vandaag geen r*tard vreetdag (gewoon een paar snickers) van maken en is het dus eigenlijk goed dat je je prep-meals al bij je hebt!
Wat is nu ook alweer de volgende wedstrijd? Je benen moeten inderdaad scherper, want het kost je zo aardig wat punten denk!
Succes in ieder geval!
volgende wedsrijd is 5 min van me huis Open Rotterdamse. doelstelling is 1st call out. sta dan tegen 2 team genoten