XXL Nutrition

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Maar winnen zonder gear wordt dan wel erg lastig...

Gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
Gefeliciteerd!

Congrats man @Wengstertje !Respect voor deze prestatie en nog veel succes met de prep voor de Rotterdamse Open (Capelle rellen) :D

Congratz bro!

Super shape!

Nu ff doortrekken.

Ben btw benieuwd in hoeverre jouw lichaam gaat veranderen de komende twee weken. Verwacht je zelf veel verschil?

Ben btw benieuwd in hoeverre jouw lichaam gaat veranderen de komende twee weken. Verwacht je zelf veel verschil?

nee want eet alweer clean vandaag ben alleen dorstig haha en beetje bruinig nog maar nog niet in de spiegel gekeken maar ben gewoon nog vol en vasculair ook niet vochtig heb het best netjes gehouden. had ook niet echt de drang om veel slechte zooi te eten. zat al 3 dagen lang 600 gram rijst per dag weg te vreten.

ga vanaf morgen weer terug naar de 2600 kcal en 5x35 cardio. zaterdag weer check up

2 weeks out huphup gas erop

gefeliciteerd met je mooie plek, stond er goed bij man
Wat voor cardio doe je eigenlijk als ik vragen mag?

Cutten op 2600kcals:sad:

gefeliciteerd met je 3e plek,
stond er goed bij, volgende keer wel wat vrolijker blijven he :p

gefeliciteerd met je 3e plek,
stond er goed bij, volgende keer wel wat vrolijker blijven he :p

haha ja je weet zelf hoe dat gaat op zo'n dag helemaal als het 3 uur uitloopt haha en moe en blugh wilde alleen nog maar slapen haha. hopelijk loopt de OR wat minder uit. ook al ben ik de dag erna vrij en binnen 5 min thuis :P

Verslagje,

Stond om 6 uur al op voor update pics en spulletjes pakken en in de tussen tijd wachten op reactiie van coach voor ontbijt. Dit werd 4 eiwitten 2 hele eieren en 70 gram havermout omelet wat echt heaven was.

Half 8 werd ik door me coach opgehaald waren daar kwart voor 9 want 9 uur begon weging.

Uiteindelijk startte we 1.5 uur later dan gepland waardoor ik al bijna 300 gram rijst naar binnen had gewerkt vergelijkingen gingen goed 1e call out in een 18 man line up wat ik gezien de 18 andere eigenlijk niet had verwacht. Rug schoot wel vol steeds haha vrij vervelend.

Daarna routine wat was ingekort van een minuut naar 40 sec. Kon hierdoor me back double bicep niet meer hitten maarja denk dat het toch niet veel had uitgemaakt.

Uiteindelijk 3e geworden wat me doelstelling was toen ik me inschreef.

Vandaag begonnen aan me prep voor de OR. Is wel wennen want de porties zijn met 2/3e afgenomen wat betekent langzaam eten zodat je er zo lang mogelijk over doet zodat de tijd tussen de maaltijden minder lang zijn. Vind ik mentaal wel helpen om naar maaltijdem toe te werken haha.

Morgen de enige legday in deze prep naar de OR. Dit word een high rep training. Ben benieuwd hoe dit gaat aangezien ik nu nog spierpijn heb van het flexen van zondag en 2 weken geen benen heb getraind.

Keep pushin hard bro!

Je weet waar je het voor doet.

Keep pushin hard bro!

Je weet waar je het voor doet.

thnx man maar gaat nu nog wel opzich ben natuurlijk nog redelijk vol van het laden van het weekend. dus voel me minder crap dat 11 days out van de JBC zal morgen wel anders zijn want vanmiddag legday met cardio dus word dan weer leeg getrokken.

kut tanning is er ook nog niet af haha maar op me werk weten ze niet dat ik aan wedstrijden doe, maar heb ze ook niet gehoord over me tanning valt gelukkig dus niet op. gezicht is ook eigenlijk bijna normaal is meer me lichaam maar dat is bedekt op me bruine handen na.

11 days out keep on grinding

Terug
Naar boven