AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

76.2 kg vanochtend

vandaag bij elkaar dus 600 gram rijst wegkauwen en vanochtend al 100 gram bambix in me mik gedouwd.
en nog 4liter vocht weg werken er zit al 1,2 liter in.

slapen ging wat beter moest er alleen al 5 uur uit om ff foto's te laten schieten voor me coach want me pa moest al 6 uur beginnen. Achjah je moet er wat voor over hebben :P

gister tijden gehoord dat ik op moet kwart voor 2 vergelijkingen en 10 over 5 routine. totale line up tot nu toe op papier 18 man :O kansen op top 3 worden zo steeds kleiner :( haha achjah ga gewoon keihard rocken op dat podium en laten zien wat ik afgelopen maanden heb gedaan in de keuken en sportschool.

2 days out.

Apart dat je nog zoveel mag drinken voor de wedstrijd, ik zat op twee dagen voor de enercup op 3 dagen voor enercup op een halve liter, en daarna niets meer.. :(

topprestatie man!

• Topic Starter Topic Starter
Apart dat je nog zoveel mag drinken voor de wedstrijd, ik zat op twee dagen voor de enercup op 3 dagen voor enercup op een halve liter, en daarna niets meer.. :(

Ja hield geen vocht vast haha en veel drinken met zout in me eten hielp denk ik ook

En thnx voor de felicitatie

Zag er heel goed uit! Nette prestatie, zeker in een line-up van 18 man. Hoeveel kg was je teamgenoot die nummer 1 werd?

hierbij correct ik je want je bent wrong

De regels lengte/gewicht zijn:
Op het Congress van de IFBB in Baku, Azerbajan is besloten dat de volgende lengte/gewicht regels gaan gelden:
t/m 1.68 max lichaamsgewicht -/- 100 + 0kg
t/m 1.71 max lichaamsgewicht -/- 100 + 2kg
t/m 1.75 max lichaamsgewicht -/- 100 + 4kg
t/m 1.80 max lichaamsgewicht -/- 100 + 6kg
boven 1.80 max lichaamsgewicht -/- 100 + 8kg
boven 1.90 max lichaamsgewicht -/- 100 + 9kg
boven 1.98 max lichaamsgewicht -/- 100 + 10kg

2 jaar geleden bij flex geweest eerste wedstrijd van een kameraad van mij. ( die nu ook bij jeffrey zit :P )
toen was die jongen recht naast jou op de foto ook al eerste. geworden.
3e pek lekker bezig man:3e:

2 jaar geleden bij flex geweest eerste wedstrijd van een kameraad van mij. ( die nu ook bij jeffrey zit :P )
toen was die jongen recht naast jou op de foto ook al eerste. geworden.
3e pek lekker bezig man:3e:

thnx man ja toen deed ik ook mee alleen ik deed toen classic en hij deed junioren D dit jaar deed hij ook Flex(SAP) en werd bij junioren c 7e of 6e ofzo

Beetje laat maar gefeliciteerd! Succes nog ff aankomende twee weken.

Ben benieuwd wat het voor je gaat doen. Hoop oprecht dat je je kan plaatsen voor het NK en dat als natural. Pet je af

Hoop ik ook maar dan wacht ik nog een jaartje of over anderhalf jaar de GP want vind dat een betere planning in december zodat ik erna gelijk een dikke rebound kan pakken en niet dicht op de zomer zit. Dit jaar sowieso geen NK ga het niet nog 4 weken trekken

Hoop ik ook maar dan wacht ik nog een jaartje of over anderhalf jaar de GP want vind dat een betere planning in december zodat ik erna gelijk een dikke rebound kan pakken en niet dicht op de zomer zit. Dit jaar sowieso geen NK ga het niet nog 4 weken trekken

Logisch. Zou mssn ten kosten gaan van je fysiek gaan ook.

Net een te vette foto van me coach gehad moet hem ff delen
received_705662276240365.jpeg

Respect!

Bruut!

Gave foto!!

Terug
Naar boven