Fitness Seller

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Wat een fantastisch resultaat man. Respect voor het harde werk!

sick

en gefeliciteerd met je 3e plek :D

Super gedaan man, mooie shape neergezet en je poseren was ook top.

je kunt trots zijn, gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
Super gedaan man, mooie shape neergezet en je poseren was ook top.

je kunt trots zijn, gefeliciteerd!

bedankt man mwa me side chest kon wat beter maar heb met een sportschool genootje een zaaltje kunnen regelen in de gym om poseren ff te oefenen volgende week zij deed ook mee met de JBC en werd net als ik 3e en doet ook de OR.

training van gister 1e en laatste legday van me prep spierpijn valt mee kracht is hetzelfde gebleven.
was vooral veel reps en sets 8 oefeningen totaal en wie was kuiten? want voel al kramp als ik ze zo aanspan haha.

squats in smith small
5x20x60

legpress single leg (zijwaarts)
3x20x70 per been

legpress verschillinde voetenstanden
4x30x70

supersets buitenkant been en binnenkant machines (idunno hoe ze heten)
4x20x 4x20x

single leg leg extension
5x20x verscillende standen benen en hold en etc

lying leg curl
5x20x

stifted legs dumbell lifts
2x20x

35 min cardio

Ad+abbductor machines?
Nette tren bro

Beetje leg depletion workout zo of niet..

Flinke volumes..

vandaag de jury uitslagen gezien en gezien dat ik maar 1 puntje scheelde met de nummer 2 en 5 met de nummer 1.

doelstelling word nu om gewoon weer top 3 te halen op de OR.

moet lukken als ik me posing nog wat meer ga doornemen wat harder en droger kan komen straks maar ff cardio van een uur doen ipv van 35 min :P

Een uur helling lopen...daar moeten je benen toch uiteindelijk wel droger van trekken!:eek!:

Ben echt benieuwd naar de verandering!

1 week out.

Zit er een beetje doorheen nu maar mag niet opgeven is nog maar paar dagen afzien.

Gister kleine check up gehad volgens jeff houd ik iets meer vocht vast dan voor de JBC maar ik denk dat het met me tanning te maken heeft. Vanaf dinsdag weer foto's sturen en wegen op lege maag.

Hoop vanaf woensdag weer te gaan laden. Hij had het alleen wel over om cardio zo lang mogelijk erin te houden :'( had gehoopt net als voor de JBC woensdag laatste keer maarja wie weet.

Nu maar me pre workoutje klaar maken en armen en schouders knallen.

1 week out.

Zit er een beetje doorheen nu maar mag niet opgeven is nog maar paar dagen afzien.

Gister kleine check up gehad volgens jeff houd ik iets meer vocht vast dan voor de JBC maar ik denk dat het met me tanning te maken heeft. Vanaf dinsdag weer foto's sturen en wegen op lege maag.

Hoop vanaf woensdag weer te gaan laden. Hij had het alleen wel over om cardio zo lang mogelijk erin te houden :'( had gehoopt net als voor de JBC woensdag laatste keer maarja wie weet.

Nu maar me pre workoutje klaar maken en armen en schouders knallen.
Hou vol kerel! En niet stressen..dat is ook killing voor je vochtbalans.

Nogmaals..hou vol! Die cardio gaat je zeker geen windeieren leggen! :)

Vol houden man! Verstand op nul en gaan. Cardio blijven doen en je komt weer knetterhard.

Hou vol kerel! En niet stressen..dat is ook killing voor je vochtbalans.

Nogmaals..hou vol! Die cardio gaat je zeker geen windeieren leggen! :)

Vol houden man! Verstand op nul en gaan. Cardio blijven doen en je komt weer knetterhard.

Thnx mannen, net getraind en ging zo lekker totaal tegen me verwachting in. Had zelfs een dikke pomp terwijl ik me sinds donderdag al helemaal leeg voelde.

Goed om te horen. Boost het moraal ook weer even!

Niet opgeven man.

Nog paar dagen tanden op elkaar.

Dan shinen op podium!

Terug
Naar boven