Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij ga je knetter hard en vol dat podium op. Ben echt rete benieuwd naar die foto's. Wel lekker dat je nu mag gaan laden haalt die scherpe rand er mssn een beetje vanaf.

Is het vandaag showtime of morgen? Eet je de rijstwafels helemaal plain of bijvoorbeeld met honing of jam?
Hoe is je shape vanmorgen?
Zoals ik op facebook ook al zei! Netjes...stepen in je hams getrokken. Pak je nog specifieke rijstwafels, want de meeste zit aardig wat zout in..
Welke bambix heb je eigenlijk, want stond net voor dat schap en er staan wel 6 verschillende..
Lekker al die rijstewafels op je snap. Wanneer mag je echt goor gaan laden?
Bij vos zaten ze al aan de hamburgers gisteren.Lekker clean laden morgen laden met jam op wafels en miss dat ik er een snicker in knal 30-15 min voor ik het podium op moet wil niet echt risico nemen nu met een niveautje hoger
Ja iedere coach werkt anders misschien zegt hij straks ook wel vanavond pizza
Haha facking herkenbaar ook, het genieten van rijstwafeltjes. Toen ik begon met sporten en nog op 3% of zo stond was al het eten echt zooooooveel lekkerder
Heel veel succes gewenst dit weekend. Je staat er ramgoed bij kerel.